Розрізняю частини мови за питаннями. Автор: Перебенесюк Наталія Степанівна,вчитель Костопільської ЗОШ №2
Номер слайду 2
Урок почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Розпочинаємо урок. Мова складається зі слів. Слова (іменники, прикметники, дієслова, числівники, службові слова) є ЧАСТИНАМИ МОВИ.
Номер слайду 5
ВПРАВА 2(усно), С.110 Пройшов дощ, пісок вологий, то дівчатка пекли торти: один з ромашками, другий з нагідками, третій, найкращий, з трояндовими пелюстками. Івась допомагав, квіточки збирав.
Номер слайду 6
Вправа 3(письмово) с.110 Запиши виділені слова в дві колонки. Допиши в кожну колонку ще по два слова. ЩО? ХТО? Дощ Дівчатка пісок Івась торти хлопчик квіточки Оленка весна сонце
Номер слайду 7
Вправа 4, 5 (письмово) с.110 Напиши відповідь на запитання Щебетунчика. Число записуй словом. Підкресли в записаному реченні числівник. Поясни, як ти його розпізнав(розпізнала). Скільки тортів зробили діти?Діти зробили три торти.
Номер слайду 8
Вправа 7(усно)с.111 Прочитай текст. Постав питання до виділених слів. Як називаються ці частини мови?ПІДКАЗКА : Маленька, блакитний, ясне, жовтий(яка?який?яке?)- прикметник.
Номер слайду 9
Вправа 8 (письмово)Випиши прикметники разом з іменниками, з якими вони зв’язані, за зразком. Марійка(яка?) маленька, олівець(який?) блакитний…далі самостійно.