Розробка " Ціннісне ставлення до себе,до праці І семестр"

Про матеріал
Дана розробка може бути використана при розробці календарно - тематичного планування виховної роботи для здобувачів освіти з порушеннями слуху для восьмого класу.
Перегляд файлу

Ціннісне ставлення до себе,до праці:

Дата

Зміст і мета роботи

Види і форми роботи

Словникова робота

1

 

«Кожній речі – своє місце.»

  • Привчати учнів бережливо ставитись до своїх речей

Бесіда,практична робота

Речі,бережливе ставлення,дотримання режиму

2

 

«Хліб – усьому голова.»

  • ознайомити із виготовленням хліба,його цінністю

Робота з словником,гра,творче завдання

Хліб,нива,озимина,колосся,бор обор,випічка

3

 

«Чистота – запорука здоров’я».

  • роз’яснити зміст,чому чистота є запорукою здоров’я

Робота з картками,відповіді на запитання

Чистота,запорука,здоров’я,осо особи гігієна

4

 

«Книга вчить,як на світі жити.»

  • ознайомити учнів книгами,звідки вони взялися

Бесіда,робота з прислів’ями

Книга,художня література,папірус

5

 

«Сам вдома.»

  • вчити дітей правил безпеки коли залишаються самі вдома

Розповідь,вікторина,ігри

Безпека,небезпека,незнайомець

6

 

«Ярмарок професій.»

  • ознайомлення учнів з професіями,

Робота з малюнками,ігри

Професія,перукар,повар,вчитель,лікар

7

 

«У здоровому тілі,здоровий дух.»

- ознайомитися з основами здорового

Бесіда,словникова робота

Здорове тіло,хвороба,інфекція

8

 

«Ти – пішохід.»

  • вчити з учнями правила дорожнього руху

Ігри,розгляд ситуацій

Пішохід,правила дорожнього руху

 

 

9

 

«Ви і вулиця»

  • поповнити знання учнiв про взаємодiю людей на вулицi; вчити зiставляти своi дiї на вулицi з потребами оточуючих; виховувати навики культурної поведiнки, чуйнiсть, бажання турбуватись про iнших.

 

Розповідь,робота в групах

Вулиця,

Ситуація,

Незнайомці,

Безпека,

Небезпека

10

 

«Здоровий спосіб життя»

  • ознайомлення учнів з основними поняттями здорового способу життя; виховання почуття відповідальності за власне здоров’я та розуміння важливості здорового способу життя.

 

Бесіда,ігри

Здоров’я,

Здорова їжа

Спосіб жи-

ття,

зарядка,

спорт

11

 

«Вогонь – друг, вогонь – ворог»

  • довести дітям, що вогонь може бути корисним і небезпечним. Продовжити формувати уявлення про причини виникнення пожеж в побуті та їх наслідки.

 

Розповідь,ігри

Вогонь,

Пожежа,

Виникнення

 12

 

«Хліб – усьому голова»

  • ознайомити дітей із тим, що хліб – це цінний продукт харчування,святиня  народу;  закріплювати вміння виділяти частини тексту, розширювати словниковий  запас; учити бережно поводитися з хлібом.

 

Робота з катками,

бесіда

Хліб,

Колосок,

Пшениця,

Борошно,

Оранка,

Коровай

13

 

«Книга - джерело знань»

  • виховувати любов і бережливе ставлення до книги. Розвивати інтерес до самостійного читання. Навчити правильно користуватися книгою.

Ігри,ребуси,загадки

Книга,

Джерело знань,

Книжкова

лікарня,

читання

14

 

«Здоров’я – найбільше багатство»

  • формувати в дітей уміння турбуватися і дбати про власне здоров'я; працювати в групах, парах; виховувати бажання бути здоровим.

 

Тести,ігри

Особиста

гігієна,

душ,

купання,

умивальник,

кран,

мило

15

 

«Твоя безпека»

  •  повторити основні правила безпечної поведінки в громадських місцях, побуті; розвивати комунікативні навички, навички роботи в групах; виховувати спостережливість, кмітливість, толерантність

 

Бесіда,робота в парах

Безпека,

Громадські

місця,

побут,

правила

поведінки

16

 

«Особиста гігієна»

  • ознайомити учнів з поняттям «гігієна» ,допомогти систематизувати знання правил особистої гігієни. Розвивати відповідні практичні навички щодо правил особистої гігієни.

Бесіда,практична робота

Особиста

гігієна,

зубна паста,

щітка,

гребінець,

мило,

шампунь.

 

17

 

«Азбука безпеки»

  • нагадати учням правила безпечного переходу дороги, ознайомити з правилами безпечної поведінки на зупинках та правилами посадки в громадський транспорт. Надати можливість відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення щодо переходу дороги, упевненої поведінки та навичок відмови від небезпечних пропозицій.
     

Бесіда,

Екскурсія до світлофора

Безпека,

Пішохідний перехід,

Зебра,

Дорожні знаки

18

 

«Подорож казковим містом "Здоров'ятко"»

  • розширити знання учнів з проблеми збереження та зміцнення здоров’я як найбільшого багатства в житті людини;

 

Ігри,

загадки,

басіда

Здоров’я,

загартовування,

режим дня

 

docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
1983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку