№ п/п
|
Дата
|
Зміст та мета роботи
|
Види та форми роботи
|
Словник
|
1
|
10.02
|
«Праця - джерело життя й головна його прикраса»
-
сформувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху уявлення, що праця є першоосновою життя; розширити знання про різноманітність професій; виховувати розуміння ролі праці в житті людини і суспільства, виховувати повагу до праці людей; прищеплювати трудові навички, працьовитість.
|
Розповідь, робота в групах, кросворд, Гра «Склади прислів’я», Гра «Відгадай професію»
|
Праця, професія, менеджер, технік, супервайзер, коуч
|
2
|
17.02
|
«Шкідливі звички і здоров’я»
-
формувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху уявлення про згубну дію на організм куріння, вживання алкоголю; розвивати вміння бачити та розуміти навколишній світ; удосконалювати навички роботи в групах, парах, колективно; виховувати толерантність, здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання алкоголю, бережливе ставлення до навколишнього середовища.
|
Бесіда,
Гра «Корисно – шкідливо»,
Вправа «Віднови прислів’я»,
Вправа «Мікрофон»
|
Здоров’я,
Шкідливі корисні звички,
куріння, алкоголь, наркоманія
|
3
|
24.02
|
«Мої здібності. Як обрати професію»
-
актуалізувати знання при виборі професії, усвідомити різницю між поняттями професія, спеціальність, кваліфікація і посада; розширити загальний і кругозір учнів на тему профорієнтація; розвиток індивідуальних і творчих здібностей ; формування моральних якостей особистості, необхідних для успішного виконання професійної діяльності.
|
Робота з катками,
Бесіда, Гра «Один день з життя..», Гра «ХТО ЖИВЕ В МОЄМУ ДОМІ»,
Вправа « Дартс »
|
Здібності, професія, спеціальність, кваліфікація, посада
|
4
|
03.03
|
«Моє дозвілля та хобі»
-
розкрити здобувачам освіти з порушеннями слуху чарівний світ людських захоплень; вчити розповідати про себе, свої уподобання; розширювати кругозір; виховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи; виховувати бажання дізнаватися щось нове.
|
Ігри, загадки, робота над притчею «Глечик»,
Вправа «Моє дозвілля», Вправа «Крісло автора»
|
Дозвілля, хобі, захоплення, уподобання
|
5
|
10.03
|
«Здоров'я – найцінніший скарб»
-
поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від власного здоров'я залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання про особисту гігієну; озвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки.
|
Бесіда,робота в парах, Інтерактивна впрва «Мікрофон»
|
Здоров’я, здоровий спосіб життя, благополуччя, особиста гігієна
|
6
|
17.03
|
«Особиста гігієна»
-
ознайомити здобувачів освіти з порушеннями слуху з поняттям «гігієна» ,допомогти систематизувати знання правил особистої гігієни. Розвивати відповідні практичні навички щодо правил особистої гігієни.
виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя та свідомо ставитися до особистої гігієни.
|
Бесіда,практична робота
|
Особиста
гігієна,
зубна паста,
щітка,
гребінець,
шампунь,
|
7
|
24.03
|
«Цікавий світ професій»
-
розширювати знання здобувачів освіти з порушеннями слуху про професії; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, спостережливість, кмітливість; виховувати бажання вчитися, повагу до людей праці.
|
Вправа «Очікування», загадки, бесіда, Гра "Без труда нема плода",
|
Професія, програміст, дивні професії, професії нашого часу, вибір професії
|
8
|
31.03
|
«Цінуймо хліб»
-
прищеплювати здобувачам освіти з порушеннями слуху бережливе ставлення до хліба; виховувати повагу до людей праці; ознайомити з історією виникнення хліба, народними звичаями нашого краю. Формувати вміння аналізувати та робити висновки з прослуханого, прочитаного. Розвивати вміння оперувати знаннями користуючись різними джерелами інформації.
|
Бесіда, робота над притчею про хліб, складання правил поводження з хлібом,
|
Хліб, святиня, символ святості
|
9
|
07.04
|
« Безпека в інтернеті»
-
ознайомити здобувачів освіти з порушеннями слуху з позитивним та негативним впливом Інтернету на людину; дати можливість самостійно прийняти ту позицію, до якої вони схиляються, розвивати навички роботи в групах, вміння висловлювати свою точку зору логічно і конкретно, виховувати інтерес до порушеної теми;
|
Бесіда, Вікторина «Що я знаю про Інтернет?», ігри
|
Інтернет, соціальна мережа, безпека, булінґ
|
10
|
14.04
|
«Бережи себе. Безпека на дорозі»
-
удосконалювати знання основних правил поведінки на вулиці; створити умови для навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху бачити все, що становить небезпеку для життя й здоров'я; розвивати вміння контролювати свою поведінку; виховувати культуру поведінки на вулиці, дорозі.
|
Словникова робота, ігри, бесіда,
|
Дорога, безпека, перехід, культура поведінки на вулиці
|
11
|
28.04
|
«Вітамінна абетка»
-
формування серед підлітків фізично і морально здорових, сильних, всебічно розвинених, спонукання молоді до активного способу життя, пропаганда здорового способу життя, формування особистості без шкідливих звичок, що стає джерелом позитивного впливу, виховання в розуміння здоров’я як пріоритетної цінності в житті, мотивація до самовиховання, прагнення здорового способу життя, активної громадянської життєвої позиції.
|
Бесіда, кросворд, загадки, ігри
|
Вітаміни, овочі, фрукти, джерело енергії, активний спосіб життя
|
12
|
05.05
|
«Зроби свій вибір на користь здоров’я»
-
з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»; поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя здобувачів освіти з порушеннями слуху з метою попередження небезпечної поведінки; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне ставлення один до одного.
|
Вправа «Модель здоров'я», бесіда, робота в парах, ігри
|
Здоров’я, здоровий спосіб життя, корисні та шкідливі звички
|
13
|
12.05
|
«Хвороби цивілізації»
-
сформувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху поняття «хвороби цивілізації»; розширити уявлення про соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації»; пояснити зв'язок куріння з небезпекою виникнення раку; вчити нейтралізувати можливий негативний вплив реклами на здоров’я.
|
Гра «Ти мені – я тобі», тести, ігри, бесіда
|
Цивілізація, хвороба, ожиріння, ігроманія,
|
14
|
19.05
|
«Книга змінює світ»
-
закріпити знання про історію виникнення книги, як слід поводитися з книгою. Розвивати інтерес до художньої літератури і реставрування книг, удосконалювати усне мовлення. активізувати розумову діяльність шляхом використання пошукових запитань, розвивати мовлення , кмітливість. виховувати любов до книги ,потребу в читанні, культуру читання, прищеплювати вміння бережливого поводження з нею.
|
Бесіда, ігри, робота з виставкою книг, прислів’ями
|
Книга, історія виникнення, книга з пергамента, папіруса, книги-плитки
|
15
|
26.05
|
«Здібності, обдарованість, схильності.»
-
виявити позицію здобувачів освіти з порушеннями слуху стосовно питання значущості кожного з них в сучасному світі; виховувати відповідальність за сeбe; розвивати здібності здобувачів освіти з порушеннями слуху; монологічне і діалогічне мовлення.
|
Бесіда, ігри, робота з картками
|
Талант, здібність, схильність, благополуччя, обдарованість
|
16
|
02.06
|
«Безпека оселі»
-
формувати уявлення здобувачів освіти з порушеннями слуху про види паливних газів, горючих речовин; ознайомити з правилами користування пічним опаленням; розширити уявлення про ситуації, в яких можна отруїтися чадним газом, вчити користуватися побутовими приладами.
|
Бесіда, ігри та завдання, робота з прислів’ями, практична робота
|
Оселя, дім, горючі речовини, чадний газ, побутова хімія
|
17
|
09.06
|
«Принципи і складові здорового способу життя»
-
формувати поняття здоров’я та здоровий спосіб життя, ознайомити з основними факторами, що зміцнюють і ослаблюють здоров’я людини; навчити застосовувати на практиці знання та правила особистої гігієни, зміцнювати і загартовувати свій організм, стати фізично розвиненою.
|
Бесіда, ігри, вікторина, робота з прислів’ями, Вправа «Коло здоров’я»
|
раціональне харчування;
оптимальний руховий режим;
|
18
|
16.06
|
«Безпечні канікули»
-
провести попереджувальні бесіди з здобувачами освіти з порушеннями слуху про їхню поведінку під час літніх канікул; формувати життєву компетентність; виховувати вміння організувати своє дозвілля, самостійність, дисциплінованість; розвинути вміння і навички правильної поведінки під час літніх канікул.
|
Бесіда, проведення інструктажів, відео, ігри
|
Літні канікули, безпека, небезпека
|