Розробка " Ціннісне ставлення до себе,до праці:"

Про матеріал
У даній розробці представлено календарно - тематичне планування виховної роботи з ціннісного ставлення до сабе, до праці для здобувачів освіти з порушеннями слуху у восьмому класі. Включає в себе примірну тематику виховних годин, видів та форм роботи та словникову роботу.
Перегляд файлу

Ціннісне ставлення до себе,до праці:

№ п/п

Дата

Зміст та мета роботи

Види та форми роботи

Словник

1

10.02

«Праця - джерело життя й головна його прикраса»

  • сформувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху уявлення, що праця є першоосновою життя; розширити знання  про різноманітність професій; виховувати  розуміння ролі праці в житті людини і суспільства, виховувати повагу до праці людей; прищеплювати трудові навички, працьовитість. 

Розповідь, робота в групах, кросворд, Гра «Склади прислів’я», Гра «Відгадай професію»

 Праця, професія, менеджер, технік, супервайзер, коуч

2

17.02

«Шкідливі звички і здоров’я»

  • формувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху уявлення про згубну дію на організм куріння, вживання алкоголю; розвивати вміння бачити та розуміти навколишній світ; удосконалювати навички роботи в групах, парах, колективно; виховувати толерантність, здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання алкоголю, бережливе ставлення до навколишнього середовища.

Бесіда,

Гра «Корисно – шкідливо»,

Вправа «Віднови прислів’я»,

Вправа «Мікрофон»

Здоров’я,

Шкідливі корисні звички,

куріння, алкоголь, наркоманія

 3

24.02

«Мої здібності. Як обрати професію»

  • актуалізувати знання при виборі професії, усвідомити різницю між поняттями професія, спеціальність, кваліфікація і посада; розширити загальний і кругозір учнів на тему профорієнтація; розвиток індивідуальних і творчих здібностей ; формування моральних якостей особистості, необхідних для успішного виконання професійної діяльності.

Робота з катками,

Бесіда, Гра «Один день з життя..», Гра «ХТО ЖИВЕ В МОЄМУ ДОМІ»,

 Вправа « Дартс »

Здібності, професія, спеціальність, кваліфікація, посада

4

03.03

«Моє дозвілля та хобі»

  • розкрити здобувачам освіти з порушеннями слуху чарівний світ людських захоплень; вчити  розповідати про себе, свої  уподобання; розширювати  кругозір; ви­ховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи; виховувати  бажання  дізнаватися  щось  нове.

Ігри, загадки, робота над притчею «Глечик»,

Вправа «Моє дозвілля», Вправа «Крісло автора»

Дозвілля, хобі, захоплення, уподобання

5

10.03

«Здоров'я – найцінніший скарб»

 

  • поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я.    Створити умови для закріплення знань з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від власного здоров'я залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання про особисту гігієну; озвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки.

Бесіда,робота в парах, Інтерактивна впрва «Мікрофон»

Здоров’я, здоровий спосіб життя, благополуччя, особиста гігієна

6

17.03

«Особиста гігієна»

  • ознайомити здобувачів освіти з порушеннями слуху з поняттям «гігієна» ,допомогти систематизувати знання правил особистої гігієни. Розвивати відповідні практичні навички щодо правил особистої гігієни.

виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя та свідомо ставитися до особистої гігієни.

Бесіда,практична робота

Особиста

гігієна,

зубна паста,

щітка,

гребінець,

шампунь,

7

24.03

«Цікавий світ професій»

  • розширювати знання  здобувачів освіти з порушеннями слуху про професії; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, спостережливість, кмітливість; виховувати  бажання вчитися, повагу до людей праці.

Вправа «Очікування», загадки, бесіда, Гра "Без труда нема плода",

Професія, програміст, дивні професії, професії нашого часу, вибір професії

8

31.03

«Цінуймо хліб»

  • прищеплювати здобувачам освіти з порушеннями слуху бережливе ставлення до хліба; виховувати повагу до людей праці; ознайомити з історією виникнення хліба, народними звичаями нашого краю. Формувати вміння аналізувати та робити висновки з прослуханого, прочитаного. Розвивати вміння оперувати знаннями користуючись різними джерелами інформації.

Бесіда, робота над притчею про хліб, складання правил поводження з хлібом,

 

Хліб, святиня, символ святості

9

07.04

« Безпека в інтернеті»

  • ознайомити здобувачів освіти з порушеннями слуху з позитивним та негативним впливом Інтернету на людину; дати можливість самостійно прийняти ту позицію, до якої вони схиляються, розвивати навички роботи в групах, вміння висловлювати свою точку зору логічно і конкретно, виховувати інтерес до порушеної теми;

Бесіда, Вікторина «Що я знаю про Інтернет?», ігри

 

Інтернет, соціальна мережа, безпека, булінґ

10

14.04

«Бережи себе. Безпека на дорозі»

  • удосконалювати знання основних правил поведінки на вулиці; створити умови для навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху бачити все, що становить небезпеку для життя й здоров'я; розвивати вміння контролювати свою поведінку; виховувати культуру поведінки на вулиці, дорозі.

Словникова робота, ігри, бесіда,

 

Дорога, безпека, перехід, культура поведінки на вулиці

11

28.04

«Вітамінна абетка»

  • формування серед підлітків фізично і морально здорових, сильних, всебічно розвинених, спонукання молоді до активного способу життя, пропаганда здорового способу життя, формування особистості без шкідливих звичок, що стає джерелом позитивного впливу, виховання в розуміння здоров’я як пріоритетної цінності в житті, мотивація до самовиховання, прагнення здорового способу життя, активної громадянської життєвої позиції.

Бесіда, кросворд, загадки, ігри

Вітаміни, овочі, фрукти, джерело енергії, активний спосіб життя

12

05.05

«Зроби свій вибір на користь здоров’я»

  • з'ясувати сутність понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя»; поглибити знання, уміння і навички здорового способу життя здобувачів освіти з порушеннями слуху  з метою попередження небезпечної поведінки; розвивати вміння роботи в групах; виховувати толерантне ставлення один до одного.

Вправа «Модель здоров'я», бесіда, робота в парах, ігри

Здоров’я, здоровий спосіб життя, корисні та шкідливі звички

13

12.05

«Хвороби цивілізації»

  • сформувати в здобувачів освіти з порушеннями слуху поняття «хвороби цивілізації»; розширити уявлення про соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації»; пояснити зв'язок куріння з небезпекою виникнення раку; вчити нейтралізувати можливий негативний вплив реклами на здоров’я.

 

Гра «Ти мені – я тобі», тести, ігри, бесіда

 

Цивілізація, хвороба, ожиріння, ігроманія,

14

19.05

«Книга змінює світ»

  • закріпити знання  про історію виникнення книги, як слід поводитися з книгою. Розвивати інтерес до художньої літератури і реставрування книг, удосконалювати усне мовлення. активізувати розумову діяльність шляхом використання пошукових запитань, розвивати мовлення , кмітливість. виховувати любов до книги ,потребу в читанні, культуру читання,  прищеплювати  вміння бережливого поводження з нею.

Бесіда, ігри, робота з виставкою книг, прислів’ями

Книга, історія виникнення, книга з пергамента, папіруса, книги-плитки

15

26.05

«Здібності, обдарованість, схильності.»

  • виявити позицію здобувачів освіти з порушеннями слуху стосовно питання значущості кожного з них в сучасному світі; виховувати відповідальність за сeбe; розвивати здібності здобувачів освіти з порушеннями слуху; монологічне і діалогічне мовлення.

Бесіда, ігри, робота з картками

Талант, здібність, схильність, благополуччя, обдарованість

16

02.06

«Безпека оселі»

  • формувати уявлення здобувачів освіти з порушеннями слуху про види паливних газів, горючих речовин; ознайомити з правилами користування пічним опаленням; розширити уявлення про ситуації, в яких можна отруїтися чадним газом, вчити користуватися побутовими приладами.

Бесіда, ігри та завдання, робота з прислів’ями, практична робота

Оселя, дім, горючі речовини, чадний газ, побутова хімія

17

09.06

«Принципи і складові здорового способу життя»

  • формувати поняття здоров’я та здоровий спосіб життя, ознайомити з основними факторами, що зміцнюють і ослаблюють здоров’я людини; навчити застосовувати на практиці  знання та правила особистої гігієни, зміцнювати і загартовувати свій організм, стати фізично розвиненою.

Бесіда, ігри, вікторина, робота з прислів’ями, Вправа «Коло здоров’я»

раціональне харчування;

оптимальний руховий режим;

18

16.06

«Безпечні канікули»

  • провести попереджувальні бесіди з здобувачами освіти з порушеннями слуху про їхню поведінку під час літніх канікул; формувати життєву компетентність; виховувати вміння організувати своє дозвілля, самостійність, дисциплінованість; розвинути вміння і навички правильної поведінки під час літніх канікул.

Бесіда, проведення інструктажів, відео, ігри

Літні канікули, безпека, небезпека

 

docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
985
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку