Розробка дистанційного уроку з теми "Запилення"

Про матеріал
Форма проведення: онлайн-конференція на платформі GoogleMeet. Обладнання: ноутбук з доступом до мережі Інтернет, інструкційні карти, ілюстрації до уроку, віртуальна дошка Miro, графічний планшет. Інформаційні навчальні матеріали: персональні друковані зошити-підручники, комп’ютерні навчальні системи Google Classroom, ілюстрації вчителя, відеоматеріали.
Перегляд файлу

Технологічна карта дистанційного уроку  з біології

вчителя біології

Комунального закладу освіти

 Середня загальноосвітня школа №80 Дніпровської міської ради

Черняховської Ангеліни Олександрівни

 

Тема уроку:  Запилення

Клас: 6

Цілі:

Формування ключових компетентностей: 

саморозвитку й самоосвіти – створення проблемних ситуацій, уміння розв’язувати завдання, формувати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати та формувати висновки, складати схеми; 

інформаційної – відпрацювання спеціальних умінь роботи з додатковими джерелами, умінь правильно відбирати інформацію, робити висновки й узагальнення; 

соціально-трудової – вміння, спираючись на отримані знання, самостійно працювати, розвивати гнучкість отриманих знань; 

комунікативної – вміння працювати в групі.

Формування предметних компетентностей: 

продовжити знайомити учнів з процесами життєдіяльності квіткових рослин;

сформувати знання про основні типи запилення квітів;

дати поняття про перехресне запилення та пристосування рослин до різних способів запилення;

розкрити значення запилення у природі; 

розвивати уміння порівнювати біологічні явища та процеси у житті рослин; уміння спостерігати, робити висновки та узагальнення;

розвивати логічне мислення, мову, пам’ять, увагу; 

виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища;

любов до прекрасного, інтерес до предмету.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма проведення: онлайн-конференція на платформі GoogleMeet.

Обладнання: ноутбук з доступом до мережі Інтернет, інструкційні карти, ілюстрації до уроку, віртуальна дошка Miro, графічний планшет.

Інформаційні навчальні матеріали:  персональні друковані зошити-підручники, комп’ютерні навчальні системи Google Classroom, ілюстрації вчителя, відеоматеріали.

 

Спосіб зворотного зв’язку: обговорення в режимі відеоконференції на платформі GoogleMeet, чат, обмін приватними повідомленнями, веб-сервіс  «Google Classroom».

Організація спільної діяльності учнів у шкільному середовищі: відеоконференція, чат в GoogleMeet, робота в групах.

Глосарій з теми дистанційного уроку:

перехресне запилення, самозапилення, штучне запилення.

Список літератури й Інтернет-ресурсів:

 - навчальна програма за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України» згідно наказу № 734 від 29 червня 2021 року "Про проведення експерименту за темою «Створення й упровадження моделі національного освітнього технопарку з підвищення якості дошкільної та загальної середньої освіти за участі закладів освіти, які працюють за науково-педагогічним проектом «Інтелект України» на червень 2021 - грудень 2030 роки"

 https://docs.google.com/document/d/1HEoh8TP7neJu-PRcNvqD406WewB-GsBs/edit?usp=sharing&ouid=109853938918499149737&rtpof=true&sd=true

- https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi

- Додатковий підручник Біологія 6 клас для закладів загальної середньої освіти авторів Костіков І. Ю., Волгін С. О., Київ, Освіта, 2014 рік.

https://shkola.in.ua/173-biolohiia-6-klas-kostikov.html

- наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2018 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»;

https://mon.gov.ua/storage/app/media/regulatorna_dijalnist/2020/09/14/Systema%20otsinyuvannya/Proyekt%20nakazu%20MON%20Systema%20otsinyuvannya.pdf

- лист Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020 №1/9 – 430 « Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»;

https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-metodichnih-rekomendacij-pro-vikladannya-navchalnih-predmetiv-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20212022-navchalnomu-roci .

 

№ з/п

Етап уроку

Хід уроку

Додаткові матеріали        

до уроку, електронні

освітні ресурси

 

І

Організація класу

1. Привітання,

розминка «чую, бачу, працюю».

2. Повторення правил роботи в «GoogleClassroom».

- налаштування на позитивний настрій;

- інструкція щодо роботи в «GoogleClassroom»;

- посилання на інструкцію в Google Classroom

https://www.youtube.com/watch?v=0W5h1o8vWUA&ab_channel=%D0%9A%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8 .

ІІ

Актуалізація опорних знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання «Перегони» (повторення видів суцвіть, розгадування теми кроку).

2. Робота з картками  та зошитом «Різноманітність квіткових рослин».                      

- зошит-підручник;

- віртуальна дошка Miro

https://miro.com/app/board/uXjVOX6KZmw=/ ;

 

 

 

- картки https://learningapps.org/3163883.

Автор: marienko2007@ukr.net

 

ІІІ

Повідомлення теми, мети й завдань уроку

1. Визначення теми уроку.

2. Оголошення мети й завдань уроку.

- віртуальна дошка Miro;

- зошит - підручник.

 

ІV

Мотивація навчальної діяльності

1.Робота на малюнком-схемою.

2.Проблемне питання Яким чином пилок потрапляє на приймочку маточки?

 

- віртуальна дошка Miro;

- зошит – підручник.

 

V

 Сприймання та усвідомлення учнями фактичного матеріалу

1.Перегляд відеофрагменту до уроку та його опрацювання, шляхом виконання відповідних завдань в зошиті:

-фізкультхвилинка «Кліпання»;

-заповнення схеми «Типи запилення»;

-наведення прикладів;

-робота з таблицею «Порівняльна характеристика типів запилення»;

-технологія «Мозковий штурм» називання пристосувань, що сприяють перехресному запиленню.

5.Оцінювання роботи учнів.

- посилання на відео https://drive.google.com/file/d/1DEfgKiL92rxGiFTM5dJvkrWI45ZXkvUv/view ;

- зошит – підручник;

- віртуальна дошка Miro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;

-  журнал , Classroom.

VI

Рефлексія

Прийом «Мікрофон»

Озвучення і запис «Що нового я дізнався?»

Фізкультхвилинка «Близько-далеко»

- бесіда

- використання чату в Google Classroom;

VIІ

Підсумки уроку

Узагальнююча бесіда, вправа «Роблю висновок».

- чат/бесіда.

VІІІ

Домашнє завдання

- опрацювати домашнє завдання до уроку 3 в зошиті відповідно;

- повторити основні поняття й терміни.

- посилання на відеоматеріал до уроку https://drive.google.com/file/d/1DEfgKiL92rxGiFTM5dJvkrWI45ZXkvUv/view .

 

 

docx
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку