Розробка дня "Чи завжди треба здійснювати всі бажання"

Про матеріал
До розробки дня входять три уроки : українська мова, математика, ЯДС (природнича галузь). Усі три уроки пов'язані однією темою і є безперервним заннятям в якому не виділяються чіткі межі уроку.
Перегляд файлу

Тема місяця:  «Хочу- Можу-Треба»

Тема тижня : «Бажання та потреби»

Тема дня: «Чи завжди треба здійснювати всі бажання»

Очікувані результати:

-прогнозує орієнтовний зміст тексту;

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;

-знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення,виходячи з контексту;

-досліджує особливості літературної казки;

-знаходить і пояснює роль синонімів,антонімів,багатозначних слів,споріднених слів;

- записує слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил;

-створює невеликі висловлювання на добре відому тему з різною метою спілкування;записує їх розбірлива,рукописними буквами;

-удосконалює власний текст;

-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки;

-об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою;

-припускає,як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти/групи об’єктів;

-обчислює суму(додає),добуток(множить) зручним для себе способом у межах 100,зокрема й користуючись предметами або засобами,які їх замінюють;

-з’ясовує , чи існує інший шлях розв’язання проблемної ситуації( з допомогою дорослого чи самостійно),робить відповідний висновок;

-знаходить значення математичних виразів;

-застосовує різні способи виконання дії множення з числами під час розв’язання завдань та конкретних життєвих проблем,описаних у математичних задачах;

-описує послідовність дій в експерименті/ спостереження;

-спостерігає за добовими та сезоними змінами в природі;

-називає пори року та відповідні їм місяці;тривалість доби і року;

-використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел;

-розуміє прогноз погоди на радіо і телебачення дослуховується до цих прогнозів;

-фіксує здобуту інформацію/дані словами,малюнками,символами.за допомогою цифрових аудіо-,відео-,фото пристроїв;

-дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим.

I.Ранкова зустріч.

1 Вітання.

Спасибі ЗСУ за новий ранок.

Ми скажем : «Добрий день світанок.

Добрий день ,мамо і добрий день , тато.

Ми раді всіх людей вітати.»

2.  Обмін інформацією. Тема дня «Чи завжди варто здійснювати всі бажання?»

— Здійснення наших бажань — запорука успіху. Але бажання й наміри людина має аналізувати з урахуванням можливостей. Для самовдосконалення велике значення має сила волі. Її потрібно виховувати в собі постійно: не пасуй, коли не розв'язується задача. Не вдається відразу — відпочинь і знову берися. Не зумів розібратися сьогодні — з'ясуй завтра. Не знаєш — запитуй, не вмієш — вчися. Роби не тільки те, що хочеться, а перш за все те, що ПОТРІБНО.

«ХОЧУ» — це бажання. Але у людей є певні обов'язки, виконання яких допомагає іншим задовольняти свої бажання, потреби. Трапляється так, що деякі наші бажання важко здійснити, бо вони суперечать бажанням інших людей або спільним бажанням групи (

https://optad360.mgr.consensu.org/icons/branding-ads.svg

сім'ї, класу тощо). Наприклад, що робити, коли хочеться бавитися у дворі, а мама просить допомогти прибрати у квартирі, піти до крамниці тощо?

Для того щоб мати змогу краще здійснювати свої бажання і задовольняти потреби, слід добре вчитися, багато читати, набувати різних навичок, зміцнювати своє здоров'я та фізичну силу.

Ø Вправа «Фея»

— До класу завітала фея, з допомогою якої діти здійснювали свої бажання. Як ви вважаєте, якими могли бути ці бажання?

 

4.3 Групове заняття.
Є те, що необхідно нам для життя — це потреби. А є те, чого ми хочемо, але воно не завжди необхідне — це наші бажання. Роздивіться малюнки. Поміркуйте і вкажіть, де бажання, а де — потреби. Обґрунтуйте свій вибір.

 

 

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/wish-need.jpg

 

 

  • .Щоденні новини.

Кубик Блума

Число   .

Місяць   .

День тижня   .

День тижня за ліком   .

Погода   .

Опади   .

Особливе  бажання.

 

ЯДС (ПРО)

2.Бесіда.

_Які є пори року ? Назвіть їх.

-Скільки місяців має кожна пора року? Назвіть їх.

-Скільки всього місяців має рік?

-Скільки днів має місяць?Чи однакова кількість днів у місяцях?

-Що таке календар?

3.Перегляд відео

 https://www.youtube.com/watch?v=qojpHygMcy4

 

Давайте розглянемо які є календарі.( показ календариків)

4.Досліди з календарем

-ЗНАЙДІТЬ 25 січня.18 лютого.2 квітня.

-Знайдіть місяць у якому 28 днів.

5.Робота в парах

Перша пара. Запишіть перші місяці кожної пори року

Друга пара.Випишіть місяці які мають 30 днів

  • Чи бажаєте ви ,щоб зараз був липень місяць?

6.Робота з текстом

Послухайте текст про бажання.

Літературна казка Шарль Перро «Химерні бажання»

Читання з передбаченням.

7.Обговорення казки.

-Що це за твір?

-Яка це казка?

-Чому її називають літературною?

-Яке лексичне значення слова в’язка(дрівцят);злидарювати;бодай;спересердя.?

-Які бажання були у лісоруба?

-Чи завжди треба  здійснювати всі бажання?Чому?

-Чому деколи краще зробити як належить,а не як хочеться?

8.Робота з картками

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_zosh19_zavd1.jpg

 

 

 

9.Робота з LEGO

Мені дуже хочеться пограти з вами у гру.

У вас на парті є кубики LEGO.

Давайте візьмемо по 3 кубики.

Порахуємо скільки кубиків у вас усіх.3+3+3+3=12

Зараз кожен на парті викладе по 2 кубики однакового кольору. Порахуймо скільки у кожного з вас кубиків на парті.2+2+2+2+2+2+2=14

Коли ми додаємо одне і те ж число  кілька разів цю дію можна замінити множенням.

2+2+2+2+2+2+2=14   2*7=14

4+4+4+4=16    4*4=16

10.Робота з картками

Вивчаємо таблицю множення: №1

11.Виконання вправ на заміну додавання множенням.

(Робота з роздатковим матеріалом)

12.Розв’язування задач.

1.Я хочу купити 2 кг цукерок,вони коштують 84гривні. У мене є 44 грн. Чи вистачить у мене грошей?

2.У мене було 15 олівців. Я захотіла віддати Оленці 7 олівців. Скільки олівців залишилося у мене?

Віршовані задачі.

12.Рефлексія

Давайте намалюємо своє бажання.

ДОДОТКОВИЙ МАТЕРІАЛ

https://svitdovkola.org/images/2/lessons/yds2_tema6_38.jpg

 

https://ru.pinterest.com/pin/608548968404022289/?mt=login

Руханка « Разом ми затанцюєм»

https://ru.pinterest.com/pin/847943436086331266/

Руханка «Нехочуха»

 

docx
Додано
8 січня 2023
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку