Тема місяця: «Хочу- Можу-Треба»
Тема тижня : «Бажання та потреби»
Тема дня: «Чи завжди треба здійснювати всі бажання»
Очікувані результати:
-прогнозує орієнтовний зміст тексту;
-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння;
-знаходить у тексті незнайомі слова,робить спроби пояснити їхнє значення,виходячи з контексту;
-досліджує особливості літературної казки;
-знаходить і пояснює роль синонімів,антонімів,багатозначних слів,споріднених слів;
- записує слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил;
-створює невеликі висловлювання на добре відому тему з різною метою спілкування;записує їх розбірлива,рукописними буквами;
-удосконалює власний текст;
-співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки;
-об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою;
-припускає,як і на скільки рівних частин треба поділити об’єкти/групи об’єктів;
-обчислює суму(додає),добуток(множить) зручним для себе способом у межах 100,зокрема й користуючись предметами або засобами,які їх замінюють;
-з’ясовує , чи існує інший шлях розв’язання проблемної ситуації( з допомогою дорослого чи самостійно),робить відповідний висновок;
-знаходить значення математичних виразів;
-застосовує різні способи виконання дії множення з числами під час розв’язання завдань та конкретних життєвих проблем,описаних у математичних задачах;
-описує послідовність дій в експерименті/ спостереження;
-спостерігає за добовими та сезоними змінами в природі;
-називає пори року та відповідні їм місяці;тривалість доби і року;
-використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел;
-розуміє прогноз погоди на радіо і телебачення дослуховується до цих прогнозів;
-фіксує здобуту інформацію/дані словами,малюнками,символами.за допомогою цифрових аудіо-,відео-,фото пристроїв;
-дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим.
I.Ранкова зустріч.
1 Вітання.
Спасибі ЗСУ за новий ранок.
Ми скажем : «Добрий день світанок.
Добрий день ,мамо і добрий день , тато.
Ми раді всіх людей вітати.»
2. Обмін інформацією. Тема дня «Чи завжди варто здійснювати всі бажання?»
— Здійснення наших бажань — запорука успіху. Але бажання й наміри людина має аналізувати з урахуванням можливостей. Для самовдосконалення велике значення має сила волі. Її потрібно виховувати в собі постійно: не пасуй, коли не розв'язується задача. Не вдається відразу — відпочинь і знову берися. Не зумів розібратися сьогодні — з'ясуй завтра. Не знаєш — запитуй, не вмієш — вчися. Роби не тільки те, що хочеться, а перш за все те, що ПОТРІБНО.
«ХОЧУ» — це бажання. Але у людей є певні обов'язки, виконання яких допомагає іншим задовольняти свої бажання, потреби. Трапляється так, що деякі наші бажання важко здійснити, бо вони суперечать бажанням інших людей або спільним бажанням групи (
сім'ї, класу тощо). Наприклад, що робити, коли хочеться бавитися у дворі, а мама просить допомогти прибрати у квартирі, піти до крамниці тощо?
Для того щоб мати змогу краще здійснювати свої бажання і задовольняти потреби, слід добре вчитися, багато читати, набувати різних навичок, зміцнювати своє здоров'я та фізичну силу.
Ø Вправа «Фея»
— До класу завітала фея, з допомогою якої діти здійснювали свої бажання. Як ви вважаєте, якими могли бути ці бажання?
4.3 Групове заняття.
Є те, що необхідно нам для життя — це потреби. А є те, чого ми хочемо, але воно не завжди необхідне — це наші бажання. Роздивіться малюнки. Поміркуйте і вкажіть, де бажання, а де — потреби. Обґрунтуйте свій вибір.
Кубик Блума
Число — … .
Місяць — … .
День тижня — … .
День тижня за ліком — … .
Погода — … .
Опади — … .
Особливе — бажання.
ЯДС (ПРО)
2.Бесіда.
_Які є пори року ? Назвіть їх.
-Скільки місяців має кожна пора року? Назвіть їх.
-Скільки всього місяців має рік?
-Скільки днів має місяць?Чи однакова кількість днів у місяцях?
-Що таке календар?
3.Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=qojpHygMcy4
Давайте розглянемо які є календарі.( показ календариків)
4.Досліди з календарем
-ЗНАЙДІТЬ 25 січня.18 лютого.2 квітня.
-Знайдіть місяць у якому 28 днів.
5.Робота в парах
Перша пара. Запишіть перші місяці кожної пори року
Друга пара.Випишіть місяці які мають 30 днів
6.Робота з текстом
Послухайте текст про бажання.
Літературна казка Шарль Перро «Химерні бажання»
Читання з передбаченням.
7.Обговорення казки.
-Що це за твір?
-Яка це казка?
-Чому її називають літературною?
-Яке лексичне значення слова в’язка(дрівцят);злидарювати;бодай;спересердя.?
-Які бажання були у лісоруба?
-Чи завжди треба здійснювати всі бажання?Чому?
-Чому деколи краще зробити як належить,а не як хочеться?
8.Робота з картками
9.Робота з LEGO
Мені дуже хочеться пограти з вами у гру.
У вас на парті є кубики LEGO.
Давайте візьмемо по 3 кубики.
Порахуємо скільки кубиків у вас усіх.3+3+3+3=12
Зараз кожен на парті викладе по 2 кубики однакового кольору. Порахуймо скільки у кожного з вас кубиків на парті.2+2+2+2+2+2+2=14
Коли ми додаємо одне і те ж число кілька разів цю дію можна замінити множенням.
2+2+2+2+2+2+2=14 2*7=14
4+4+4+4=16 4*4=16
10.Робота з картками
11.Виконання вправ на заміну додавання множенням.
(Робота з роздатковим матеріалом)
12.Розв’язування задач.
1.Я хочу купити 2 кг цукерок,вони коштують 84гривні. У мене є 44 грн. Чи вистачить у мене грошей?
2.У мене було 15 олівців. Я захотіла віддати Оленці 7 олівців. Скільки олівців залишилося у мене?
Віршовані задачі.
12.Рефлексія
Давайте намалюємо своє бажання.
ДОДОТКОВИЙ МАТЕРІАЛ
https://ru.pinterest.com/pin/608548968404022289/?mt=login
Руханка « Разом ми затанцюєм»
https://ru.pinterest.com/pin/847943436086331266/
Руханка «Нехочуха»