Гімназія імені Дмитра Конокеєнка
Подільської міської ради
День
водно-болотних
угідь
Провела
02.02.2024р.
в 3-А класі
вчитель початкових класів
Вітрук Г.В.
Подільськ-2024
Тема:День водно-болотних угідь
Мета:ознайомити дітей із поняттями водойми та їх значенням в житті людини;учити спостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм та боліт.
Обладнання: презентація,глобус, фізична карта України, картки, кубик Блума, філворди.
Форма проведення: коло думок
Підготовка. Створити малюнок про рослину чи тварину боліт чи річок України
Перебіг заходу
І.Організаційний момент.
1.Привітання.
Погляньте один на одного добрими очима; подаруйте один одному теплу посмішку; скажіть один одному ласкаве слово; побажайте один одному плідної праці на уроці.
Покажіть будь ласка долоні, але не торкайтесь пальцями. Тепер починаємо з великого пальчика і повторюємо за мною слова.
Бажаю великого успіху в усьому.
II. Мотивація навчальної діяльності
– Закрийте очі і послухайте уважно (шум хвиль).
«… у тебе ні смаку, ні кольору, ні запаху, тебе неможливо описати, тобою втішаються не відаючи, що ти таке. Не можна сказати, що ти необхідна для життя: ти саме життя…Ти найбільше багатство у світі»
- Подумайте і скажіть про що можна так сказати?
2.Кольоротерапія (відеофрагмент).
: Хіба вода – це тільки та безбарвна рідина, що налита в склянку? Океан, що вкриває ¾ нашої планети. Хмари, хмаринки, тумани, що несуть вологу всьому живому на земній поверхні. Безкраї крижані пустелі, сніговий покрив на гірських хребтах, річки та озера, джерела і криниці, болота та льодовики – адже це також вода. У складі всіх живих організмів переважає вода. Прояви життя дуже різноманітні. Але життя є тільки там, де є вода: солона і прісна, прозора і каламутна, рідка, тверда та у вигляді пари, вона в нас і навколо нас.
III. Повідомлення теми.
-Мабуть, ви уже здогадались, що ми мандруємо до водойм для того, щоб збагатити свої знання про них, дізнатися, які є водойми у нас на Україні.
IV.Основна частина
1.Робота в четвірках. Вправа «Кому потрібна вода»
2.Інтерактивна вправа «Кластер».
Давайте розділимо водойми за їх походженням на 2 групи.
Водойми
природні штучні
річки океан водосховище
озеро море ставок
болото канал
3.Правила дружньої роботи.
Робота в групах.
Перша група – дізнайтеся про утворення боліт.
Друга група – знайдіть інформацію про будову риби.
Третя група – які рослини ростуть біля річок і боліт.
Четверта група – які тварини живуть в річках та болотах
Презентація груп.
4.Вправа «Закінчи речення».
5.Хвилинка міркування.
-Матінка-природа сьогодні нам знову прислала ланцюжок, але не живлення. Роздивіться його уважно і подумайте, що хотіла розказати природа і як називається цей ланцюжок?(на ланцюжку чобіт, консервна банка,велосипедна шина,кульок).
-Це ланцюжок забруднення.
-Про що вона попереджує? Багато користі приносить вода людям, а ось як вони до неї відносяться.
6.Вправа «Екологічна проблема».
На ваших партах лежать папірці, схожі на крапельку води. Запишіть на них те, що ви можете запропонувати щодо охорони водойм.
7.Метод «Кубик Блума».
8.Робота в парах «Філворд «Річки і озера України»»
V.Підсумок заняття.
Релаксація
Рефлексійна анкета
На занятті я:
дізнався_________________________________________________________________________________________________________________________________________
повторив_______________________________________________________________________________________________________________________________________
навчився_________________________________________________________________________________________________________________________________________
1