Математика – 3 клас
Тема. Додавання та віднімання трицифрових чисел. Складання й обчислення виразів. Складання й розв’язування задач.
Ключові компетентності: володіння державною мовою, математична компетентність, інноваційність, навчання впродовж життя, громадянські і соціальні компетентності, підприємливість та фінансова грамотність.
Змістові лінії: громадянська відповідальність, підприємливість і фінансова грамотність.
Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка»
Пісня Додавання та віднімання з переходом через розряд.
1.Обчисли вирази
647 + 128 - 364 1000 – 369 + 166
158 + 675 - 517 926 – 378 + 274
2. Розв’яжи рівняння
Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка»
Пісня Компоненти додавання та віднімання.
425 - ( х - 76) = 213
818 - (х + 14) = 387
3. Задачі
Попередня робота. Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка»
Диск ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ «Дважди два чотири»
5 х 2 =10 П`ЯТЬ НА ДВА, ТО БУДЕ ДЕСЯТЬ, ПОЗНАЄМ БЕЗМЕЖНИЙ Всесвіт
5 х 3 =15 П`ЯТЬ НА ТРИ-П`ЯТНАДЦЯТЬ БУДЕ, БЕРЕЖИТЬ ПЛАНЕТУ ЛЮДИ;
5 х 4=20 НА ЧОТИРИ, ДВАДЦЯТЬ ЗНАЙ, НА ЧОТИРИ, ДВАДЦЯТЬ ЗНАЙ,
ТА ПО ВСЕСВІТУ КРУЖЛЯЙ!
5 х 5=25 П`ЯТЬ НА П`ЯТЬ-ДВАДЦЯТЬ П`ЯТЬ, ВСІ ПЛАНЕТИ МАЄМ ЗНАТЬ;
5 х 6=30 П`ЯТЬ НА ШІСТЬ, ТО БУДЕ ТРИДЦЯТЬ, НАМ ТЕРПІННЯ пригодиться 5 х 7=35 НА СІМ БУДЕ ТРИДЦЯТЬ П`ЯТЬ, ВСЕ НА СВІТІ ХОЧЕМ ЗНАТЬ;
5 х 8=40 П`ЯТЬ НА ВІСІМ – СОРОК, ЗНАЙ, ТВЕРДО ЗНАЙ, ВІРНО ЗНАЙ,
РІДНИЙ КРАЙ НЕ ЗАБУВАЙ!
5 х 9=45 П`ЯТЬ НА ДЕВ`ЯТЬ – СОРОК П`ЯТЬ, ТРЕБА ВСІМ ТАБЛИЦЮ ЗНАТЬ;
5 х10=50 П`ЯТЬ НА ДЕСЯТЬ - П`ЯТДЕСЯТ, ТІЛЬКІ ДЛЯ ДІВЧАТ ТІЛЬКИ ДЛЯ ХЛОП`ЯТ!
1.У вас є 700 грн. Ви пішли на ринок купити продукти. Ви купили : 2 кг свинини по ціні 45 грн, 5 кг помідорів по ціні 9 грн, 3 кг свіжого сиру ціною 30 грн за 1 кг, 6 кг гречки ціною 22 грн за 1кг, 3 кг макаронів ціною 28 грн за 1кг і вам потрібно купити ще 17 кг цукру ціною 13 грн за 1 кг. Чи вистачить вам коштів на покупку цукру?
Музикотерапевтична педагогіка «ПіснеЗнайка» Пісня «Летка-єнька»
Диск ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ
3 х 2 =6 ТРИ НА ДВА БУДЕ ШІСТЬ, ХТО ПРАЦЮЄ, ТОЙ І ЇСТЬ;
3 х 3 =9 ТРИ НА ТРИ - ДЕВ`ЯТЬ ЗВИЧАЙНО, МИ РОГЗАДУЄМО ТАЙНИ;
3 х 4=12 ТРИ НА ЧОТИРИ ДВАНАДЦЯТЬ БУДЕ, МИ ТАБЛИЦЮ НЕ забудем
3 х 5=15 ТРИ НА П`ЯТЬ - П`ЯТНАДЦЯТЬ ЗНАЄМ, ТАТА Й МАМУ МИ кохаєм
3 х 6=18 ТРИ НА ШІСТЬ – ВІСІМНАДЦЯТЬ, БУДЕМ МИ ЗАВЖДИ стараться;
3 х 7=21 ТРИ НА СІМ – ДВАДЦЯТЬ ОДИН, ТИ НА ЗЕМЛІ ТАКИЙ ОДИН;
3 х 8=24 ТРИ НА ВІСІМ ДВАДЦЯТЬ ЧОТИРИ, МИ ЗА МИР У ВСЬОМУ МИРІ;
3 х 9=27 ТРИ НА ДЕВ`ЯТЬ – ДВАДЦЯТЬ СІМ, ЗИЧИМ ЩАСТЯ МИ УСІМ;
3 х10=30 ТРИ НА ДЕСЯТЬ БУДЕ ТРИДЦЯТЬ, НАМ ЛІНИТЬСЯ НЕ ГОДИТЬСЯ!
2. Денис за місяць отримав кишенькових грошей на суму 612 грн. Третину цих грошей йому дав тато, половину всієї суми дала бабуся. Яку суму дала мама?
3. У Кирила 342 грн, тато дав йому ще третину його коштів.Скільки конструкторів «Лего» ціною 42 грн може купити Кирило і чи залишаться у нього кошти після купівлі?
Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»