5 клас
Фотоквест за темою «Народні та літературні казки»
Завдання
Сфотографувати:
-
Предмет, який в індійській мові називається «тантра».
-
Фрукт, з якого вистрибнув японський хлопчик.
-
Рослину, яка за своїм значенням в Японії є тим, що в Україні - верба і калина.
-
Рослини, з яких складається японська ікебана.
-
Предмет, за допомогою якого китайський хлопчик втік від поміщика.
-
Предмет, у який перетворився драгоцінний метал.
-
Споруду, у який рідна донька кинула починок.
-
Чарівний предмет, який вмів говорити та належав героїні, що вважала себе найкрасивішою.
-
Предмет, орган людини, який залишився від героя, зробленого з металу.
-
Тварину, яку хлопець - герой звільнив з мисливської пастки.
-
Рослину - символ самозакоханої людини.
-
Рослину, що залишилась від балерини.
Відповіді:
1. Книга 7. Колодязь
2. Персик 8.Дзеркало.
3.Сакура 9.Серце
4.Квіти 10.Заєць
5.Драбина 11. Нарцис
6.Каміння 12.Троянда
Фотоколаж як результат фотоквесту
Методичний коментар
Алгоритм дії
Учитель
|
Учні
|
-
Заздалегідь підготувати завдання за вивченим та обговореним на уроках матеріалом.
-
Об’єднати учнів в міні-групи (2-5 осіб)
-
Роз’яснити завдання, мету гри та створення кінцевого продукту.
-
Визначити час проведення квесту.
-
Підготувати необхідні прилади для виконання учнями завдань квесту, пов’язаних з предметами або емоціями, які неможливо сфотографувати.
-
Провести інструктаж з БЖ.
-
Спостерігати за ходом гри.
-
Надати необхідну допомогу при створенні колажу.
-
Визначити переможців.
|
-
Об’єднатися в групи, придумати назви команд.
-
Розподілити ролі (обрати спікера, фотографів тощо)
-
Отримати завдання, обговорити їх та визначити відповіді (об’єкти , які будуть сфотографовані)
-
Обговорити спосіб виконання тих завдань, які виконуються за допомогою малюнків, інсталяцій, імпровізацій тощо.
-
Визначити фотомаршрут.
-
Створити фото та вироби.
-
Завершити гру створенням фотоколажу та його представленням.
|
2. Фотоквест пропонуємо провести як підсумковий урок або захід з Тижня зарубіжної літератури. Цей вид роботи ефективний, тому що мотивує учнів на вивчення предмету, викликає зацікавленість. Фотоквест розвиває логічне мислення, сприяє розвитку уважності при читанні ( звертається увага на деталі), творчих здібностей. Робота в міні-групах дає можливість проявити себе кожному учню, розвиває командний дух, толерантність.
3. Даний вид роботи сприяє розвитку предметної компетенції, комунікативної, інформаційно-цифрової, соціальної.