Розробка фотоквесту із зарубіжної літератури з теми "Народні та літературні казки. 5 клас".

Про матеріал
Розробка фотоквесту може бути використана на підсумковому уроці або в позакласній роботі як захід з Тижня зарубіжної літератури.Учням пропонується виконати тестові завдання та сфотографувати предмети-відповіді, на основі яких створити фотоколаж, а потім презентувати його. Даний вид роботи мотивує учнів на вивчення предмету, викликає зацікавленість. Фотоквест розвиває логічне мислення, сприяє розвитку уважності при читанні ( звертається увага на деталі), творчих здібностей. Робота в міні-групах дає можливість проявити себе кожному учню, розвиває командний дух, толерантність.
Перегляд файлу

5 клас

Фотоквест за темою «Народні та літературні казки»

Завдання

Сфотографувати:

  1. Предмет, який в індійській мові називається «тантра».
  2. Фрукт, з якого вистрибнув японський хлопчик.
  3. Рослину, яка за своїм значенням в Японії є тим, що в Україні - верба і калина.
  4.  Рослини, з яких складається японська ікебана.
  5. Предмет,  за допомогою якого китайський хлопчик втік від поміщика.
  6.  Предмет, у який перетворився драгоцінний метал.
  7. Споруду, у який рідна донька  кинула починок.
  8. Чарівний предмет, який вмів говорити та належав  героїні, що вважала себе найкрасивішою.
  9. Предмет, орган людини, який залишився від героя, зробленого з металу.
  10.  Тварину, яку хлопець - герой звільнив з мисливської пастки.
  11.   Рослину - символ самозакоханої людини.
  12.   Рослину, що залишилась від  балерини.

Відповіді:

 1. Книга            7. Колодязь

 2. Персик          8.Дзеркало.

 3.Сакура            9.Серце

4.Квіти               10.Заєць

5.Драбина           11. Нарцис

6.Каміння            12.Троянда

 

Фотоколаж   як результат фотоквесту

 

Рисунок1.png

 

Методичний коментар

Алгоритм дії

Учитель

Учні

  1. Заздалегідь  підготувати завдання за вивченим та обговореним на уроках матеріалом.
  2. Об’єднати учнів в міні-групи (2-5 осіб)
  3. Роз’яснити завдання, мету гри та створення кінцевого продукту.
  4. Визначити час проведення квесту.
  5. Підготувати необхідні прилади для виконання учнями завдань квесту, пов’язаних з предметами або емоціями, які неможливо сфотографувати.
  6. Провести інструктаж з БЖ.
  7. Спостерігати  за ходом гри.
  8. Надати необхідну допомогу при створенні колажу.
  9. Визначити переможців.
  1. Об’єднатися в групи, придумати назви команд.
  2. Розподілити ролі (обрати спікера, фотографів  тощо)
  3. Отримати завдання, обговорити їх та визначити відповіді (об’єкти , які будуть сфотографовані)
  4. Обговорити спосіб виконання тих завдань, які виконуються за допомогою малюнків, інсталяцій, імпровізацій тощо.
  5. Визначити фотомаршрут.
  6. Створити фото  та вироби.
  7. Завершити гру створенням фотоколажу та його представленням.

 

2. Фотоквест пропонуємо провести як підсумковий урок  або захід з Тижня зарубіжної літератури. Цей вид роботи ефективний, тому що мотивує учнів на вивчення предмету, викликає зацікавленість. Фотоквест  розвиває  логічне мислення, сприяє розвитку уважності при читанні ( звертається увага на деталі), творчих здібностей. Робота в міні-групах дає можливість проявити себе кожному учню, розвиває командний дух, толерантність.

3. Даний вид роботи сприяє розвитку предметної компетенції, комунікативної, інформаційно-цифрової, соціальної.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Riabukha Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Каленська Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 грудня 2020
Переглядів
1985
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку