Розробка і додатки ділової гри «Мода проходить ,стиль залишається»

Про матеріал
Ділова гра — це форма відтворення предметного і соціального змісту, професійної діяльності спеціаліста, моделювання відносин, характерних для цієї діяльності як цілого. У грі за допомогою мови, мовлення, графіки, таблиці, презентації відтворюється професійна обстановка, подібна за до реальної. Тобто відтворення тільки типових, узагальнених ситуацій за короткий проміжок часу. Дана розробка ділової гри пропонується для навчання вчителів етики під час проведення уроку "Мода і стиль" в вивченні теми "Що означає бути одягненим доречно "
Перегляд файлу

Доброго дня!

Запрошую вас в модельне агентство «Моди і стилю».

Для того ,щоб ваше перебування в агентстві було змістовним і плідним прошу вибрати аксесуари ,які вам до вподоби(по одному). Згідно вибраних аксесуарів ,прошу розміщатись за столи. Тепер ми об’єднались в групи :

1 група «Історична архів»

2 група «Географічний   »

3 група «Літературна студія»

4 група «Майстерня художника»

Кажуть ,що справжня жінка з нічого може створити три речі: салат,капелюшок і скандал. А тому я переконана  ,що крім цих трьох речей можемо створити ще дещо. Чим найбільше цікавляться жінки , дівчата , а також чоловіки?звичайно. Ми хочемо бути цікавими , привабливими,оригінальними , неповторними, тому що кожен з нас є по своєму особливим. У людини все повинно бути гарним. Як внутрішній світ , так і зовнішній вигляд. ….

 Сьогодні ми будемо говорити про зовнішній вигляд і засобом реалізації цього є наш стиль , стильний одяг,стильне взуття,стильна зачіска стильний макіяж  але за кількох умов:

  • Якщо ми маємо гарний смак;
  • Якщо ми реально оцінюємо свої недоліки і достоїнства;
  • Якщо ми не наосліп йдемо за модою , а вибираємо лише те ,що підкреслює нашу індивідуальність;
  • Якщо у всьому нами керує почуття міри.

Щоб глибше пізнати особливості стилю ми будемо працювати ,таким чином:

Завдання для груп.

«Мода проходить ,стиль залишається»

1 група «Історична архів» працюючи в архіві , проведе дослідження (вивчення) виникнення стилів.

2 група «Географічний  майданчик » ознайомить нас із національними костюмами різних країн і континентів.

Завдання «Літературної студії» створити новий імідж літературних героїв – Карлсона - спортивний стиль ,Червоної Шапочки - стиль кантрі,Снігової королеви-сафарі.

4 група. Кольорова гама. Психологи виокремлюють весняний ,осінній ,літній і зимовий тип людей.

Завдання художників підібрати колір одягу відповідно вказаних типів . Стилі - діловий і джинсовий.

При презентації своїх робіт вкажіть доречність одягу в певній ситуації. Для виконання завдання дається 5 хвилин.

 

Прошу презентувати свої роботи.

Коментарі до завдань.

Підсумок.

 

 

 

 

Психологи виокремлюють весняний, літній, осінній і зи­мовий тип людей:

весняний

літній

Світле волосся. Світлі очі,

волосся може бути і світле і

темне

До лиця: Світлі, ніжні й теплі кольори, всі відтінки коричневого, світлорожевого і персикового .

Уникай:

Приглушених і темних кольорів

Брюнет з темними очима

До лиця:

Бузковий, фіолетовий, рожевий і голубий, пастель

Уникай:

Яскравих кольорів

Тип одягу:

Нечіткий малюнок, м'які тканини

 

 

 

осінній

зимовий

Золотисте волосся

До лиця:

Інтенсивні теплі і насичені

глибокі соковиті відтінки,

Інтенсивний ЖОВТИЙ,

коричневі і червоні відтінки

Уникай:

Холодні, розмиті тони

Тип одягу - спортивний

 

Світлі очі, шатен

До лиця: Чисті, чіткі, ніжні, м'які відтінки всіх кольорів. Дуже гарно в чорному і білосніжному

Уникай:

Приглушені, пастельні

 

Доброго дня!

Запрошую вас в модельне агентство «Моди і стилю».

Прошу розміщатись за столи , там де вам буде зручно.

«Мода проходить ,стиль залишається»

 

 

Ми хочемо бути цікавими , привабливими,оригінальними , неповторними, тому що кожен з нас є по своєму особливим. У людини все повинно бути гарним. Як внутрішній світ , так і зовнішній вигляд. ….

 Сьогодні ми будемо говорити про зовнішній вигляд і засобом реалізації цього є наш стиль , стильний одяг,стильне взуття,стильна зачіска стильний макіяж  але за кількох умов:

  • Якщо ми маємо гарний смак;
  • Якщо ми реально оцінюємо свої недоліки і достоїнства;
  • Якщо ми не наосліп йдемо за модою , а вибираємо лише те ,що підкреслює нашу індивідуальність;
  • Якщо у всьому нами керує почуття міри.

Обираючи собі одяг, необхідно пам'ятати, що існує декілька основ­них стилів одягу. Одночасне поєднання у вбранні людини несумісних предметів одягу різних стилів свідчить, як правило, про відсутність у неї гарного смаку. Отже, давайте з'ясуємо, якими є основні стилі сучасного одягу. Стиль «кантрі».

Спортивний. Різновидами спортивного стилю є: спортивно-елегантний, стиль «сафарі» і джинсовий стиль. Народний стиль. Фольклорний стиль Романтичний стиль. Класичний стиль

Діловий стиль. Кантрі.

Щоб глибше пізнати особливості стилю ми будемо працювати ,таким чином:

Спочатку вирушимо в Географічну експедицію,  яка ознайомить нас із національними костюмами різних країн і континентів.

Переходимо до  «Літературної студії» де створимо новий імідж літературних героїв – Карлсона - спортивний стиль ,Червоної Шапочки - стиль кантрі,Снігової королеви-сафарі.

Завершуємо знайомство з стилями в  «Майстерні художника».

Психологи виокремлюють весняний ,осінній ,літній і зимовий тип людей.

Завдання художників підібрати колір одягу відповідно вказаних типів .

Стилі – діловий, джинсовий,романтичний

 

Коментарі до завдань.

 

Підсумок.

Безумовно кожен прагне мати свій неповторний стиль, проте потрібно пам’ятати – не одяг прикрашає людину, а людина одяг.

 

 

 

Які існують стилі одягу.

Обираючи собі одяг, необхідно пам'ятати, що існує декілька основ­них стилів одягу. Одночасне поєднання у вбранні людини несумісних предметів одягу різних стилів свідчить, як правило, про відсутність у неї гарного смаку. Отже, давайте з'ясуємо, якими є основні стилі сучасного одягу.

Стиль «кантрі». Цей стиль з'явився в 70-х рр. XX ст. У його ос­нові — образи європейських переселенців, котрі з'явилися на американському Дикому Заході наприкінці XIX ст. Як правило, це були в минулому мешканці сіл або міських околиць, котрі у своєму вбран­ні зберігали прикмети сільського побуту. Проте, не шукайте в одязі у стилі «кантрі» точного копіювання народного костюма. Найчастіше це суміш кольорів, форм і орнаментів, у яких відчувається аромат землі й щира душа людей, що працюють на ній. Для стилю «кантрі» притаманне романтичне сприйняття сільського побуту і природи в ці­лому. Кольори у цьому стилі переважно приглушені, із переважан­ням відтінків коричневого, сірого, охристого.

Спортивний стиль. Його також називають «спортсвер». Цей яскра­вий, динамічний за своїм характером одяг з'явився дуже давно. Сьо­годні одяг спортивного стилю із задоволенням вдягають усі — від ді­тей до осіб похилого віку, завдяки його практичності й комфортності. Характерні риси цього стилю, імовірно, відомі кожному. Це — віль­ний силует, багато карманів, застібок-блискавок тощо. Проте над^ мірне захоплення цим стилем дозволить оточуючим вважати, що ви абсолютно байдужі до свого вбрання.

Різновидами спортивного стилю є: спортивно-елегантний, стиль «сафарі» і джинсовий стиль.

Сафарі - це стиль англійських колонізаторів. Найхарактерніші його деталі - світлі тони одягу, досить вузькі силуети, безліч накладних кишень, пояси, погони, вточений  рукав. Особлива деталь - світлий капелюх з невеликими округлими полями. Фасон сорочки зазвичай щось середнє між блузою і блейзером, рукав напівдовгий. Зручні бермуди, довжиною до колін гольфи. Сумка велика через плече. Взуття без каблука з льону або шкіри.

Джинсовий стиль

Джинсовий стиль виник з робочої oдeжди початку століття. Він розвивався в усьому світі. Близько ста років тому для pабoчих виготовлялися прямі брюки та сорочки з великою кількістю кишень для зберігання інструментів. Тканина була бавовняна, дуже міцна. Існував спосіб її забарвлення в синій колір, колір індиго. Додаткова міцність виробу створювалася за допомогою широкої обробної строчки. Сподобавшись молоді середини нашого століття, джинсовий стиль залишається популярним у різного віку і національностей, хоча і зазнає змін. Є найбільш масовим і інтернаціональним. Зараз популярність цього стилю особливо зросла.

Народний стиль. Створений багатовіковою колективною творчістю народний одяг завжди приваблює. Дивлячись на нього, ми відчуваємо унікальний духовний світ і образну насиченість народу-творця. Для вбрання у народному стилі характерне використання натуральних тканин і кольорів, вишивки, плетива, мережива тощо. Сьогодні цей стиль не є дуже поширеним. Проте варто пам'ятати, що одяг у цьому стилі буде відповідним для відпочинку і просто неповторним у закор­донних розважальних поїздках.

Фольклорний стиль

Це сучасний стиль одягу з використанням елементів національного костюма. Костюми в фольклорному стилі шиються з натуральних тканин природних кольорів. Застосовуються при обробці виробів вишивка, мережка, мереживо, рюші, шнурівка, плетіння. Найпоширеніший малюнок - геометричний, добре поєднується зі структурою тканини. У нього вкрапляються кольорові намистини, бісер і т. д.

Романтичний стиль. Він передбачає створення витонченого, під­несеного образу. У жіночому одязі цього стилю присутні мережові комірці й манжети, вуалі, жабо. Ніяких геометричних орнаментів, вовняних, вельветових або фланельових тканин. У чоловічому одязі присутні краватки, жилети, шийні хустини, сорочки з широкими ру­кавами, крислаті капелюхи.

Мисливський стиль. Нагадує вбрання мисливця. Відповідний для' заміських поїздок і дачного життя. Використовуються виключно м'які, натуральні тканини пастельних відтінків. Виключенням може бути лише сорочка у клітинку.

Класичний стиль

Найбільш нейтральний стиль - класичний. Але це не означає, що одягатися класично може будь-який - стиль диктує свої правила, і їм потрібно слідувати. Цей стиль одягу не терпить зайвого декору і навмисної екстравагантності. Він визнає строгість, скромність, простоту і мінімалізм у всьому. Еталоном класичного стилю стали Одрі Хепберн, Маргарет Тетчер і Коко Шанель, яка привласнила дамському гардеробу чоловічі брючні костюми, ввела моду на прямі спідниці нижче коліна і легендарне "маленьке чорне плаття".

       До класичного стилю одягу відносяться в першу чергу брючні і спідничні костюми у поєднанні з блузками і жилетами. У якості більш жіночного варіанту пропонується суворе закрите плаття по фігурі і трохи нижче коліна, яке можна доповнити жакетом. Класичний стиль не допускає зайвого еротизму, тому глибокими декольте, вирізами і розрізами захоплюватися не варто. Максимум, який ми можемо собі дозволити, - одна або дві невисокі шліци збоку, спереду або ззаду. Спідничні силуети також гранично строгі і прямі, але можливий невеликий кльош і зовсім різний крій - із запахом, у складку, злегка трапецієподібний. Під піджак можна надягти блузу, водолазку або однотонний топ. Розбавити суворе, трохи аскетичне вбрання можна за допомогою шийної хустки в тон костюму або хустинки у нагрудній кишені. Класичне пальто по крою не відрізняється від піджака - той же прямий або приталений силует, комір з лацканами, невеликі кишені.

Особливу увагу слід звернути на колірну гаму наряду. У ній домінують темні відтінки - чорний, темно-синій, темно-сірий, але не виключені і світлі тони - беж, карамель, світло-сірий. На яскраві фарби і  колірні контрасти - жорстке табу. До класичних забарвлень одягу, крім однотонного, відносяться клітина, смужка і "ялинка".

Діловий стиль

З класики розвинувся діловий, або бізнес-стиль одягу, в якому цінується перш за все функціональність і розкутість рухів. Одяг цього стилю призначений для офісної роботи і повинен бути зручним. Приталені класичні силуети тут змінилися на об'ємні, вільні і розкльошені. Багато деталей запозичені зі спортивного стилю, наприклад, рукав реглан, кнопки і блискавки в якості застібки. Офісному одягу необов'язково бути елегантним: він повинна підкреслювати солідність, статус, викликати довіру. У фасонах і кольорах ділового стилю діють ті ж правила, що і в класичному, але допускаються і невеликі поблажки - джемпери та водолазки замість блуз і піджаків. Взуття до ділового костюма також повинне бути максимально практичне - на низькому каблуці або зовсім без нього. Традиційними моделями сумок цього стилю є кейси, портфелі і класичні дамські, але, як правило, однотонні та місткі. А ось з ювелірними прикрасами потрібно бути обережними: бізнес-леді може дозволити собі лише ланцюжок з кулоном, скромне кільце і невеликі сережки.

Кантрі

У кінці XIX століття в середовищі європейських переселенців на заході Америки сформувався новий стиль. У той час в Америку їхали не дуже щасливі люди, багато хто був не в ладах з законом, бідні, багато було ірландців, які відрізнялися бурхливі темпераментом. Ці люди потрапили з міст Англії в неосвоєні землі американського заходу, власниками яких були індіанці. Тому в стилі кантрі переплітаються елементи міської та сільської одягу, елементи європейської моди і індіанського національного костюма. Кольори, в основному, пастельні, не яскраві, кольору поношеного одягу, пилу доріг і червоного піску - відтінки коричневого, сірого, бежевого, охристого. З моделей часто присутній куртка широка куртка, спідниця-штани, одяг великої в'язки. Тканини - часто шотландка, твід - тканини англійського типу, товсті і теплі. Одяг поєднується із взуттям на низькому каблуці, можливо-с чобітками - козаками.

Аксесуари використовують шкіряні, великі, в основному - ремені, шкіряні сумки в індійському стилі.

Кожна людина обирає для себе, як правило, два-три стилі, котрі пасують їй.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Літературна студія»

 

 

 

 

 

Новий імідж літературних героїв

 

Завдання:

  • Підібрати  Карлсону  спортивний стиль

 

  • Вкажіть доречність одягу в певній ситуації.

 

  • Для виконання завдання дається 5 хвилин.

 

 

 

 

Новий імідж літературних героїв

 

Завдання:

  • Підібрати  Червоній Шапочці  стиль кантрі
  • Вкажіть доречність одягу в певній ситуації.

 

  • Для виконання завдання дається 5 хвилин.

 

 

 

 

Новий імідж літературних героїв

 

Завдання:

  • Підібрати  Сніговій королеві стиль сафарі.

 

  • Вкажіть доречність одягу в певній ситуації.

 

  • Для виконання завдання дається 5 хвилин.

 

 

 

 

 

 

«Як підібрати для себе одяг»

Завдання:

 

Психологи виокремлюють весняний ,осінній ,літній і зимовий тип людей.

Завдання художників підібрати колір одягу відповідно вказаних типів .

Стиль – діловий.

 

 

«Як підібрати для себе одяг»

Завдання:

 

Психологи виокремлюють весняний ,осінній ,літній і зимовий тип людей.

Завдання художників підібрати колір одягу відповідно вказаних типів .

Стиль –джинсовий.

 

 

«Як підібрати для себе одяг»

Завдання:

 

Психологи виокремлюють весняний ,осінній ,літній і зимовий тип людей.

Завдання художників підібрати колір одягу відповідно вказаних типів .

Стиль – романтичний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 . Найгірше, як не дивно, поєднання кольорів, подібних за колоритом.

Не одягайте червоне з бордовим або з рожевим.

2. Намагайтеся, щоб одяг поєднувалася за кольором з аксесуарами.

3. Але найголовніше — це знайти свій індивідуальний стиль. Слідувати моді слід, але не занадто. Мода не повинна заглушати вашу індивідуальність.

4. Будьте оригінальні в підборі одягу та аксесуарів, але не перегніть палицю. Частіше оцінюйте себе з боку, щоб з стильного оригіналу не перетворитися на неврівноваженого ексцентрика.

5. Якщо вам, незважаючи на всі старання, не вдається знайти свій стиль, вам неодмінно варто скористатися послугами іміджмейкера. Ви спільно з консультантом знайдете ваш кольоротип, складете раціональний гардероб, вдихнете життя в старі речі, виберете речі, коригувальні вас за допомогою кольору і форми, аксесуари, сумки, капелюхи і окуляри. Навчіться правильно з урахуванням індивідуальних особливостей наносити макіяж. Підберете потрібну форму стрижки та фарбування волосся, а також навчитеся доглядати за волоссям.

 

 

 

 

Додаткова інформація

 

У книзі польської письменниці Аліни Гольднікової «Гарні манери у малюнках і прикладах» про важливість мати власний стиль одягу розповідається так:

 

Чи знаєш ти, що тобі пасує? Якщо ні, вивчи себе. Необхідно обов'язково з'ясувати, що тобі личить найбільше. Головне — не копіювати сліпо моду і не одягати на себе абищо, лише тому, що це «усі носять». Модно лише те, що прикрашає тебе, спотворювати свій вигляд заради моди зовсім не потрібно. Наприклад, людині з короткою шиєю ніколи не пасуватиме модне намисто у формі «нашийника» і спортивні светри з високим коміром, навіть якщо усі навколо будуть носити такі светри і такі намиста.

Читаючи цю главу, хлопчаки, мабуть, думають: «Це не про нас. Лише дів­чата цікавляться модою і можуть годинами розмовляти про нове вбрання. Ми, чоловіки, такими дрібницями не займаємося».

Насправді у хлопчиків справи не кращі, ніж у дівчаток. Мабуть, навіть гірше, тому що у них до питань моди власне «спортивне» ставлення. їм не­обхідні рекорди. «Юра став першим носити модну довгу куртку. Необхідно побити цей рекорд. Придбаю собі куртку на п'ять сантиметрів довшу».

«Гена першим прийшов у краватці, на якій зображено пальму. Одна пальма? Дрібниці. На моїй краватці буде оаза з караваном верблюдів».

Такі «змагання» інколи спричиняють те, що так звані «модні» молоді люди починають виглядати смішно і навіть карикатурно.

Дівчата у питаннях моди часто намагаються бути дуже акуратними і пе­дантичними. Для них головне — якомога точніше скопіювати те, що у цей час вважається модним. У результаті — натовпи модниць у схожому одязі та з однаковими зачісками. За веліннями моди усі влаштовують на голові «вавилонські вежі» або стрижуться «під хлопчика». На фігуру також ніхто не звертає уваги — не замислюючись, натягують усе, що «носять». Але мода не обмежується однією зачіскою, одним фасоном одягу і одним видом тканини. Завжди можна обрати те, що вам більше пасує. А вміти в цьому розбиратися необхідно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Майстер-класи
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
1164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку