Розробка календарного планування для дітей з особливими потребами

Про матеріал
Календарне планування з математики для дітей з особливими потребами за програмою Р.Б Шиян, підручник В. Бевз 2 клас
Перегляд файлу

 

Дата

           Зміст  уроку

Навчальні досягнення учня

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

32.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

 

 

 

 

 

 

34.

 

 

 

 

 

 

35.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36.

 

 

 

 

 

 

37.

 

 

 

 

38.

 

 

 

 

 

 

 

39.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40.

 

 

 

 

 

 

 

41.

 

 

 

 

 

42

 

 

 

43.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

 

 

 

 

 

 

 

45.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

 

 

 

 

 

47-48

 

 

 

 

 

 

49-

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51.

 

 

 

 

 

 

 

52.-

53.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54-55

 

 

 

 

 

56.

 

 

 

 

 

57.

 

 

 

 

 

 

 

58.

 

 

 

59.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61.

 

 

 

 

 

 

62.

 

 

 

 

 

 

 

 

63.

 

 

 

 

 

64.

 

 

65.

 

 

 

 

 

66.

 

 

 

 

 

67.

 

 

68-69.

 

 

 

70.

 

 

11.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.01

 

 

 

 

 

 

 

18.01

 

 

 

 

 

 

20.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25.01

 

 

 

 

 

 

27.01

 

 

 

 

01.02

 

 

 

 

 

 

 

03.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

08.02.

 

 

 

 

 

 

 

10.02.

 

 

 

 

 

15.02.

 

 

 

17.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22.02.

 

 

 

 

 

 

 

 

24.02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.03

 

 

 

 

 

 

03.03.

08.03.

 

 

 

 

 

 

10.03.

15.03.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.03.

 

 

 

 

 

 

 

22.03.

24.03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

05.04.

07.05

 

 

 

 

 

12.04.

 

 

 

 

 

14.04

 

 

 

 

 

 

 

19.04.

 

 

 

21.04.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28.04.

 

 

 

 

 

 

03.05.

 

 

 

 

 

 

 

 

05.05

 

 

 

 

 

10.05.

 

 

12.05.

 

 

 

 

 

17.05

 

 

 

 

 

19.05.

 

 

24.05

26.05

 

 

 

31.05.

 

 

 

 

Підготовка  до ознайомлення  множення. Сутність дії множення . Прості задачі на множення

 

 

 

 

 

 

 

Компоненти та результати дії множення

 

 

 

 

 

 

Множення на 1.Переставний  закон множення

 

 

 

 

Складання  таблиці множення числа 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Множення числа 0.Сутність дії  ділення . Знак ділення

 

 

 

Компоненти  та результат дії ділення

 

 

 

Зв’язок ділення та множення. Збільшення та зменшення числа у 2 рази

 

 

 

 

Складання таблиці ділення на число 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Множення  та ділення на 1.Ділення  рівних чисел

 

 

 

 

Порядок  дій. Повторення. Розвивальні вправи

 

 

Д.Р.

 

 

 

Множення  та ділення числа 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиці множення числа 4 та ділення на 4

 

 

 

 

 

 

 

Сутність множення числа 3 і на 3. Порядок  дій у вираз з дужками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сутність  ділення на 3

 

 

 

 

Таблиці  множення числа 3 та ділення на 3. Застосування таблиць  множення  та ділення на 3

 

 

 

 

 

Таблиці множення та ділення на число 5,10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міліметр- одиниця вимірювання довжини. Повторення. Розвивальні завдання

 

 

 

Прості задачі на множення. Таблиці множення  та ділення  на 6 і 7, на 8,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Складені задачі на множення та ділення . Застосування  таблиці множення до розв’язування задач. Повторення. Розвивальні вправи

Д.Р.

 

 

Довжина. Одиниці вимірювання довжини. Математичні задачі та дослідження

 

 

Маса. Одиниці  вимірювання  маси. Математичні  задачі  та дослідження

 

 

 

Місткість. Одиниці вимірювання  місткості.

 

 

Вартість. Одиниці вимірювання  вартості. Математичні  задачі та дослідження

 

 

 

 

 

 

Час. Одиниці вимірювання  часу. Повторення

 

 

 

 

Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Числові  та  буквені  вирази. Рівності

 

 

 

 

Час. Одиниці  вимірювання часу. Числовий  промінь. Нерівності

 

 

Порядок  дій. Задачі . Робота з даними

 

Плоскі  геометричні  фігури . Довжина. Буквені  вирази. Знаходження  невідомих  компонентів  дій

 

Об’ємні  геометричні фігури. Задачі та дослідження

 

 

 

Розвивальні вправи

 

 

Повторення і систематизація .Екскурсія  « Математика навколо нас»

 

Вдосконалення  знань, вмінь і навичок.

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

  • рахує двійками;
  • замінює дію додавання дією множення;
  • знає знак множення;
  • розуміє, що множення – це сума однакових доданків;
  • записує, читає і пояснює прості задачі на множення.

 

 

  • Учень називає компоненти та результати дії множення за допомогою вчителя

 

  • усвідомлює, що множення – це сума однакових доданків;

 

розуміє сутність переставного закону

  • учень множить на 1

 

 

 

 

 

 

  • замінює дію додавання дією множення;
  • знає знак множення;

розуміє, що множення – це сума однакових доданків; *записує, читає і   пояснює приклади.

 

  • розкладає (ділить) множину на рівні частини;
  • знає знак ділення;
  • ділить множину на дві рівних частини;
  • учень множить на 0
  • учень називає компоненти та результати дії ділення
  • читає приклади на ділення

 

 

  • розуміє вирази «збільшити у 2рази», «зменшити у 2 рази»;
  • розуміє сутність зв’язка ділення та множення

 

  • розкладає (ділить) множину на рівні частини;
  • знає знак ділення;
  • ділить множину на дві рівних частини;
  • знає таблицю ділення на 2;
  • записує, читає і пояснює приклади на ділення;

розв’язує приклади на ділення.

Учень множить та ділить на 1,записує , читає і пояснює приклади на множення та ділення на 1,

Ділить множину на рівні частини

 

 

Знає  порядок дій, читає, записує, розв’язує приклади

 

 

Учень самостійно  працює над завданнями

 

 

 

 

 

  • рахує рівними групами предметів по 4
  • рахує зображеннями предметів по 4,
  • складає приклади на додавання;
  • заміняє додавання множенням;
  • записує і читає приклади на множення;
  • ділить предметну множину на 4рівних частин;
  • користується таблицями ділення;
  • записує і читає приклади на ділення

 

 

 

учень складає таблиці множення та ділення на 4,

читає, записує приклади на множення т а ділення на 4,

вміє використовувати на практиці таблицю множення та ділення на 4

 

 

 

учень знає порядок дій у виразах з дужками,

  • рахує рівними групами предметів;

 

  • усвідомлює, що множення – це сума однакових доданків;
  • записує і читає приклади на множення;
  • складає приклади на додавання та множення;
  • користується таблицею множення.

 

ділить предметну множину на рівні частини;

ділить множину на дві, три рівні частини;

  • записує, читає приклади на ділення;

учень складає таблиці множення та ділення на 3,

читає, записує приклади на множення т а ділення на 3,

вміє використовувати на практиці таблицю множення та ділення на 3

 

 

учень складає таблиці множення та ділення на5,10,  читає, записує приклади на множення та  ділення на 5,10,

вміє використовувати на практиці таблицю множення та ділення на 5,10

 

 

 

 

  • знає одиницю довжини міліметр;
  • позначає 1міліметр;
  • знає співвідношення між одиницями довжини

користується міліметром для вимірювання

  • розв’язує прості  задачі, які містять множення
  • складає задачі за малюнком, коротким записом,
  • учень складає таблиці множення та ділення на 6,7,8,9
  • читає, записує  приклади на множення та ділення на 6,7,8,9
  • використовує на практиці таблиці множення та ділення

 

 

розв’язує складені задачі на множення та ділення.

Використовує таблиці множення та ділення на практиці

 

 

Самостійно працює  над завданнями

 

 

 

 

  • знає одиницю довжини метр;
  • позначає 1м;
  • знає співвідношення між одиницями довжини 1 м =100 см; 1 м = 10 дм;

 

  • розрізняє важкі і легкі предмети;
  • знає назву міри ваги – 1 кг;
  • розв’язує задачі на масу

 

  • знає, якими одиницями вимірюють кількість рідини;
  • вимірює воду літровими банками;
  • визначає літрові банки серед інших;
  • записує позначення – л;

 

 

  • розрізняє монети вартістю    1 к., 2 к., 5 к., 10 к.;
  • замінює одні монети іншими;
  • розмінює монети;

розуміє, що 20 к. це 2 монети по 10 к.

розв’язує задачі на вартість

 

  • знає частини доби, їх послідовність;

знає і називає одиницю часу – доба.

 

 

Називає дії та їх компоненти, розуміє істинні та хибні твердження., розв’язує  числові та буквені вирази за допомогою вчителя

 

Повторити  частини доби, їх послідовність.

Розв’язує нерівності  за зразком

 

Знає  порядок дій. Розв’язує задачі

 

Знає плоскі геометричні фігури,

Розв’язує   буквені  вирази за допомогою вчителя,

 

Розрізняє  об’ємні геометричні фігури,

Розв’язує  задачі за зразком,

 

Розв’язує вправи

 

 

Повторює вивчене, використовує набуті знання на практиці

 

Повторює вивчене, використовує набуті знання на практиці

 

 

 

 

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії.

 

 

 

 

 

Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння запам’ятовувати

 

 

 

 

 

Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями

 

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та узагальнювати.

 

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток пам’яті, збагачення словника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

 

 

 

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та узагальнювати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток пам’яті, збагачення словника.

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

Розвиток пам’яті, збагачення словника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати

 

 

Розвиток уміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, діяти за аналогією.

 

 

Розвиток уміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань

 

 

Розвиток вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, діяти за аналогією

 

 

Розвиток вміння запам’ятовувати

 

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

 

 

 

Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток часових уявлень та понять.

 

 

 

 

 

 

Розвиток вміння запам’ятовувати

 

 

 

Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією

 

 

 

Розвиток вміння запам’ятовувати

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

 

 

Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією

 

 

Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати

 

Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
16 січня
Переглядів
232
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку