№ |
Дата |
Зміст уроку |
Навчальні досягнення учня |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42
43.
44.
45.
46.
47-48
49- 50
51.
52.- 53.
54-55
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68-69.
70.
|
11.01
13.01
18.01
20.01
25.01
27.01
01.02
03.02.
08.02.
10.02.
15.02.
17.02
22.02.
24.02
01.03
03.03. 08.03.
10.03. 15.03.
17.03.
22.03. 24.03
05.04. 07.05
12.04.
14.04
19.04.
21.04.
26.04
28.04.
03.05.
05.05
10.05.
12.05.
17.05
19.05.
24.05 26.05
31.05.
|
Підготовка до ознайомлення множення. Сутність дії множення . Прості задачі на множення
Компоненти та результати дії множення
Множення на 1.Переставний закон множення
Складання таблиці множення числа 2
Множення числа 0.Сутність дії ділення . Знак ділення
Компоненти та результат дії ділення
Зв’язок ділення та множення. Збільшення та зменшення числа у 2 рази
Складання таблиці ділення на число 2
Множення та ділення на 1.Ділення рівних чисел
Порядок дій. Повторення. Розвивальні вправи
Д.Р.
Множення та ділення числа 4
Таблиці множення числа 4 та ділення на 4
Сутність множення числа 3 і на 3. Порядок дій у вираз з дужками
Сутність ділення на 3
Таблиці множення числа 3 та ділення на 3. Застосування таблиць множення та ділення на 3
Таблиці множення та ділення на число 5,10
Міліметр- одиниця вимірювання довжини. Повторення. Розвивальні завдання
Прості задачі на множення. Таблиці множення та ділення на 6 і 7, на 8,9
Складені задачі на множення та ділення . Застосування таблиці множення до розв’язування задач. Повторення. Розвивальні вправи Д.Р.
Довжина. Одиниці вимірювання довжини. Математичні задачі та дослідження
Маса. Одиниці вимірювання маси. Математичні задачі та дослідження
Місткість. Одиниці вимірювання місткості.
Вартість. Одиниці вимірювання вартості. Математичні задачі та дослідження
Час. Одиниці вимірювання часу. Повторення
Дії та їх компоненти. Істинні та хибні твердження. Числові та буквені вирази. Рівності
Час. Одиниці вимірювання часу. Числовий промінь. Нерівності
Порядок дій. Задачі . Робота з даними
Плоскі геометричні фігури . Довжина. Буквені вирази. Знаходження невідомих компонентів дій
Об’ємні геометричні фігури. Задачі та дослідження
Розвивальні вправи
Повторення і систематизація .Екскурсія « Математика навколо нас»
Вдосконалення знань, вмінь і навичок. Підсумковий урок
|
розуміє сутність переставного закону
розуміє, що множення – це сума однакових доданків; *записує, читає і пояснює приклади.
розв’язує приклади на ділення. Учень множить та ділить на 1,записує , читає і пояснює приклади на множення та ділення на 1, Ділить множину на рівні частини
Знає порядок дій, читає, записує, розв’язує приклади
Учень самостійно працює над завданнями
учень складає таблиці множення та ділення на 4, читає, записує приклади на множення т а ділення на 4, вміє використовувати на практиці таблицю множення та ділення на 4
учень знає порядок дій у виразах з дужками,
ділить предметну множину на рівні частини; ділить множину на дві, три рівні частини;
учень складає таблиці множення та ділення на 3, читає, записує приклади на множення т а ділення на 3, вміє використовувати на практиці таблицю множення та ділення на 3
учень складає таблиці множення та ділення на5,10, читає, записує приклади на множення та ділення на 5,10, вміє використовувати на практиці таблицю множення та ділення на 5,10
користується міліметром для вимірювання
розв’язує складені задачі на множення та ділення. Використовує таблиці множення та ділення на практиці
Самостійно працює над завданнями
розуміє, що 20 к. це 2 монети по 10 к. розв’язує задачі на вартість
знає і називає одиницю часу – доба.
Називає дії та їх компоненти, розуміє істинні та хибні твердження., розв’язує числові та буквені вирази за допомогою вчителя
Повторити частини доби, їх послідовність. Розв’язує нерівності за зразком
Знає порядок дій. Розв’язує задачі
Знає плоскі геометричні фігури, Розв’язує буквені вирази за допомогою вчителя,
Розрізняє об’ємні геометричні фігури, Розв’язує задачі за зразком,
Розв’язує вправи
Повторює вивчене, використовує набуті знання на практиці
Повторює вивчене, використовує набуті знання на практиці
|
Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, узагальнювати.
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії.
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток вміння запам’ятовувати
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями
Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та узагальнювати.
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток пам’яті, збагачення словника.
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати та узагальнювати
Розвиток пам’яті, збагачення словника.
Розвиток вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток пам’яті, збагачення словника.
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати
Розвиток уміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.
Розвиток вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, діяти за аналогією.
Розвиток уміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань
Розвиток вміння порівнювати, узагальнювати навчальний матеріал, діяти за аналогією
Розвиток вміння запам’ятовувати
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією.
Розвиток часових уявлень та понять.
Розвиток вміння запам’ятовувати
Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією
Розвиток вміння запам’ятовувати
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії
Розвиток вміння доводити, діяти за аналогією
Розвиток вміння планувати та контролювати власні дії Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати
Розвиток вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати
|