Розробка до конкурсу «Панночка» (для 1 учасниці)
Мета: розвивати творчі здібності учнів, уміння реалізовувати себе в
декламуванні віршів, піснях, жартах, танцях; виховувати бажання
допомагати один одному.
І конкурс «Представлення».
Під пісню «Семеро гномів» відбувається інсценізація – виходять гноми з паперовими ліхтариками у руках та Білосніжка (інші учні можуть співати).
Білосніжка: (співає під музику «В гостях у казки»)
Ми сьогодні всі в цьому залі зібрались,
Щоб провести конкурс цікавий такий,
Щоб було всім весело і всі погрались,
Щоб він був легенький, а не складний.
Тому раді бачити ми всіх навколо,
Бо приймає участь уся дітвора.
І в кінці ми також всі станемо в коло,
Як прийде прощатись всім пора.
Гном 1: – Ми усі з країв далеких,
І принесли нас лелеки,
Щоб побачити цей світ
І сказати всім: «Привіт!»
Гном 2: – Ми завітали в казкову країну,
Де у дітей не життя, а «малина»…
Гном 3: – Усі розважаються, бігають, скачуть.
Вони посміхаються й навіть не плачуть.
Веселе та радісне в них тут життя
Й щасливе, напевно, буде майбуття.
Гном 4: – Бо наше життя лиш суцільні турботи,
Працюєм, працюем… й нема вже охоти
Збирати барвисті оті самоцвіти,
А хочем дивитись, як граються діти.
Гном 5: – Бо наша відрада –лише Білосніжка.
Вона допоможе стелити всім ліжко.
Накриє на стіл та всіх нагодує,
Бо дуже смачно вона в нас готує.
Гном 6: – Для нас вишиває й портрети малює,
Із-за дрібниць нас не потурбує.
Бо вміє робити вона все сама,
Особливо тоді, коли прийде зима.
Гном 7: – А вечорами співає пісні
Та іграшки шиє малій дітворі.
Для нас вона, ніби сонечко ясне,
Бо личко у неї завжди прекрасне.
Білосніжка : – Усім посміхаюсь відверто та щиро,
Бажаю в домівку я кожному миру.
Сваритись і битись не намагаюсь,
А жити у дружбі лише я стараюсь.
Умію радіти за успіхи друзів
Та спілкуватись у їхньому крузі.
Щоб потім колись, я могла пригадати,
Як краплі дощу у долонях тримати.
Як босою десь по калюжах пробігти,
Для пташок зібрати малесенькі крихти.
Фігури у небі із хмар роздивлятись,
У снах на веселці, звичайно, гойдатись…
Щасливе дитинство, весела пора,
Бо вміє сміятись уся дітвора
Та шкода, що час уже наш спливає
Й для виступу інша вже дівчинка має.
Гном 2: – Думаєм, що встигли ви нас оцінити
Й оплесків чекаєм, щоб їх не просити.
Журі оцінює усіх учасниць.
ІІ конкурс «Ерудити»
За вибором вчителя(ведучого)
ІІІ конкурс «Мамине вбрання»
Наприклад, демонстрація кухонного одягу (пісня «А мій милий вареничків хоче»);
Демонстрація верхнього одягу; (мелодія за вибором учителя)
Демонстрація вечірнього вбрання.
І\/ конкурс домашнє завдання «Моє хобі»
Під музику «Вчать у школі» прибігає зі школи з портфеликом додому, сідає робити уроки.
Мама: – Доню моя мила, що ти поробляєш?
Чом сидиш удома і не гуляєш?
Донечка: – Вчителька сказала твір всім написати
На цікаву тему «Ким я хочу стати?».
Ось посиджу трішки та пофантазую(задерла голову, гризе ручку –думає)
Щоб було зручніше –капчики роззую (скидає взуття та сідає на свої ніжки)
Напишу, звичайно, ким я хочу стати,
Але чомусь зараз хочеться вже спати (потягується, позіхає)
Відкладу на потім і знайду причину,
Мені буде краще якщо відпочину.(засинає)
Зміна декорацій або закриття сцени.
Далі показ сну-фантазії учасниці (можуть виконувати інші діти)
Про це вже казали і мама і тато.
І в школі про це на уроках казали
Й мені вже здається, що я серед зали,
Де публіка мила і пісня звучить,
Бо я вже…..(співачка)
Учасниця виходить і співає пісню «Дитинства світ».
Продовження сну…
– Ні, все ж таки виберу те, що миліше
І для мене буде воно найпростіше.
Буду шити іграшки власними руками
Й дозволу питати не треба у мами.
Лиш вона цінує всі мої старання,
Бо у мене до неї є одне прохання,
Щоб могла купити нитки та тканину,
Ножиці та хутро на усю родину.
Журі оцінює усіх учасниць.