Розробка конкурсу "Панночка"

Про матеріал
Мета: розвивати творчі здібності учнів, уміння реалізовувати себе в декламуванні віршів, піснях, жартах, танцях; виховувати бажання допомагати один одному.
Перегляд файлу

Розробка до конкурсу «Панночка» (для 1 учасниці)

Мета: розвивати творчі здібності учнів, уміння реалізовувати себе в

           декламуванні віршів, піснях, жартах, танцях; виховувати бажання

           допомагати один одному.

І конкурс «Представлення».

Під пісню «Семеро гномів» відбувається інсценізація – виходять  гноми з паперовими ліхтариками у руках та Білосніжка (інші учні можуть співати).

 

Білосніжка: (співає під музику «В гостях у казки»)

Ми сьогодні всі в цьому залі зібрались,

Щоб провести конкурс цікавий такий,

Щоб було всім весело і всі погрались,

Щоб він був легенький, а не складний.

Тому раді бачити ми всіх навколо,

Бо приймає участь уся дітвора.

І в кінці ми також всі станемо в коло,

Як прийде прощатись всім пора.

 

Гном 1: – Ми усі з країв далеких,

І принесли нас лелеки,

Щоб побачити цей світ

І сказати всім: «Привіт!»

 

Гном 2: – Ми завітали в казкову країну,

Де у дітей не життя, а «малина»…

 

Гном 3: – Усі розважаються, бігають, скачуть.

Вони посміхаються й навіть не плачуть.

Веселе та радісне в них тут життя

Й щасливе, напевно, буде майбуття.

 

Гном 4: – Бо наше життя лиш суцільні турботи,

Працюєм, працюем… й нема вже охоти

Збирати барвисті оті самоцвіти,

А хочем дивитись, як граються діти.

 

Гном 5: – Бо наша відрада –лише Білосніжка.

Вона допоможе стелити всім ліжко.

Накриє на стіл та всіх нагодує,

Бо дуже смачно вона в нас готує.

 

Гном 6: – Для нас вишиває й портрети малює,

Із-за дрібниць нас не потурбує.

Бо вміє робити вона все сама,

Особливо тоді, коли прийде зима.

 

Гном 7: – А вечорами співає пісні

Та іграшки шиє малій дітворі.

Для нас вона, ніби сонечко ясне,

Бо личко у неї завжди прекрасне.

 

Білосніжка : – Усім посміхаюсь відверто та щиро,

Бажаю в домівку я кожному миру.

Сваритись і битись не намагаюсь,

А жити у дружбі лише я стараюсь.

Умію радіти за успіхи друзів

Та спілкуватись у їхньому крузі.

Щоб потім колись, я могла пригадати,

Як краплі дощу у долонях тримати.

Як босою десь по калюжах пробігти,

Для пташок зібрати малесенькі крихти.

Фігури у небі із хмар роздивлятись,

У снах на веселці, звичайно, гойдатись…

Щасливе дитинство, весела пора,

Бо вміє сміятись уся дітвора

Та шкода, що час уже наш спливає

Й для виступу інша вже дівчинка має.

 

Гном 2:  Думаєм, що встигли ви нас оцінити

Й оплесків чекаєм, щоб їх не просити.

 

Журі оцінює усіх учасниць.

ІІ конкурс «Ерудити»

За вибором вчителя(ведучого)

 

ІІІ конкурс «Мамине вбрання»

Наприклад, демонстрація кухонного одягу (пісня «А мій милий вареничків хоче»);

Демонстрація верхнього одягу; (мелодія за вибором учителя)

Демонстрація вечірнього вбрання.

 

І\/ конкурс домашнє завдання «Моє хобі»

Під музику «Вчать у школі» прибігає зі школи з портфеликом додому, сідає робити уроки.

Мама: – Доню моя мила, що ти поробляєш?

               Чом сидиш удома і не гуляєш?

Донечка: – Вчителька сказала твір всім написати

                     На цікаву тему «Ким я хочу стати?».

Ось посиджу трішки та пофантазую(задерла голову, гризе ручку –думає)

Щоб було зручніше –капчики роззую (скидає взуття та сідає на свої ніжки)

Напишу, звичайно, ким я хочу стати,

Але чомусь зараз хочеться вже спати (потягується, позіхає)

Відкладу на потім і знайду причину,

Мені буде краще якщо відпочину.(засинає)

Зміна декорацій або закриття сцени.

Далі показ   сну-фантазії учасниці (можуть виконувати інші діти)

 

  1. За сценою голос Донечки: – Професій на світі, звичайно, багато,

Про це вже казали і мама і тато.

І в школі про це на уроках казали

Й мені вже здається, що я серед зали,

Де публіка мила і пісня звучить,

Бо я вже…..(співачка)

Учасниця  виходить і співає пісню «Дитинства світ».

Продовження сну…

  1. А може я все ж таки буду….(акробатичний номер у виконанні іншої дитини)
  2. А може я виберу цю із професій…..(вихід лікаря)
  3. А бо я вже стану….(вихід учителя)
  4. Прокидається:      (діти виносять м’які іграшки)

– Ні, все ж таки виберу те, що миліше

І для мене буде воно найпростіше.

Буду шити іграшки власними руками

Й дозволу питати не треба у мами.

Лиш вона цінує всі мої старання,

Бо у мене до неї є одне прохання,

Щоб могла купити нитки та тканину,

Ножиці та хутро на усю родину.

Журі оцінює усіх учасниць.

 

docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку