Розробка контрольної роботи з теми "Квадратні рівняння"

Про матеріал
Контрольна робота з алгебри "Квадратні рівняння" для учнів 8 класу розроблена в двох варіантах і містить 4 рівні навчальних досягнень учнів. Діти активно підключаються до виконання завдань і вкладаються в межі уроку.
Перегляд файлу

1 варіант

Початковий рівень

1. Чому дорівнює сума коренів квадратного рівняння ?

а) -5;

б) 5;

в) -14;

г)14.

2. Знайдіть корені неповного квадратного рівняння .

а) 0;

б) 6;

в) 0; 6;

г)-6; 0.

3. Коефіцієнт а у квадратному рівнянні дорівнює…

а) 12;

б) 1;

в) 6;

г)визначити неможливо.

 

Середній рівень

4. Розв'яжіть квадратне рівняння:

а) х2 – 5х + 4 = 0;

 б) у2 + 9у = 0;

в) 7z2 z – 8 = 0

 

Достатній рівень

5. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього рівняння дорівнюють:             і 2

6. Один із коренів даного рівняння дорівнює 4. Знайдіть другий корінь і число (коефіцієнт) b:                   y2 + – 8 = 0

 

Високий рівень

7. Розв’яжіть рівняння:

.

8. Не розв'язуючи рівняння  2х2 + 3х – 13 = 0, знайдіть значення виразу  .

2 варіант

Початковий рівень

1. Чому дорівнює сума коренів квадратного рівняння ?

а) -14;

б) 14;

в) -40;

г)40.

2. Знайдіть корені неповного квадратного рівняння .

а) 0;

б) 8;

в) 0; 8;

г)-8; 0.

3. Коефіцієнт а у квадратному рівнянні дорівнює…

а) 3;

б) -3;

в) 4;

г)визначити неможливо.

 

Середній рівень

4. Розв'яжіть квадратне рівняння:

a) m2 – 7m + 6 = 0;

б) х2 – 6х = 0;

в) 6у2 + у – 7 = 0.

 

Достатній рівень

5. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього рівняння дорівнюють:            і -1

6. Один із коренів даного рівняння дорівнює 4. Знайдіть другий корінь і число (коефіцієнт) b:          y2 – y – b  = 0

 

Високий рівень

7. Розв’яжіть рівняння:

.

8. Не розв'язуючи рівняння 3x2 – 7x – 11 = 0, знайдіть значення виразу

 

 

 

 

3 варіант

Початковий рівень

1. Чому дорівнює сума коренів квадратного рівняння ?

а) -7;

б) 7;

в) -12;

г)12.

2. Знайдіть корені неповного квадратного рівняння .

а) 0;

б) 5;

в) 0; 5;

г)-5; 0.

3. Коефіцієнт а у квадратному рівнянні дорівнює…

а) 12;

б) 1;

в) 2;

г)-2

 

Середній рівень

4. Розв'яжіть квадратне рівняння:

а) х2 – 3х + 2 = 0;

 б) у2 + 6у = 0;

в) 2z2 z – 4 = 0

 

Достатній рівень

5. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього рівняння дорівнюють:             і -3

6. Один із коренів даного рівняння дорівнює 7.  Знайдіть другий корінь і число (коефіцієнт) b:                   y2 + – 42 = 0

 

Високий рівень

7. Розв’яжіть рівняння:

.

8. Не розв'язуючи рівняння  х2 + 5х – 16 = 0, знайдіть значення виразу  .

 

 

 

 


4 варіант

Початковий рівень

1. Чому дорівнює сума коренів квадратного рівняння ?

а) -4;

б) 4;

в) -20;

г)20.

2. Знайдіть корені неповного квадратного рівняння .

а) 0;

б) 3;

в) 0; 3;

г)-3; 0.

3. Коефіцієнт а у квадратному рівнянні дорівнює…

а)- 3;

б) 5;

в) 4;

г)визначити неможливо.

 

Середній рівень

4. Розв'яжіть квадратне рівняння:

a) m2 – 4m - 21 = 0;

б) х2 – 4х = 0;

в) у2 - 6у +11 = 0.

 

Достатній рівень

5. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього рівняння дорівнюють:           - і -2

6. Один із коренів даного рівняння дорівнює  8. Знайдіть другий корінь і число (коефіцієнт) b:          y2 + y – b  = 0

 

Високий рівень

7. Розв’яжіть рівняння:

.

8. Не розв'язуючи рівняння 2x2 – 3x – 9 = 0, знайдіть значення виразу

 

 

 

docx
До підручника
Алгебра (підручник для класів із поглибленим вивченням математики) 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку