Розробка квесту "Це зробила вона"

Про матеріал
Мета квесту - сформувати шанобливе ставлення до жінок; показати значну роль жінки в суспільстві, науці та культурі; познайомити учнів із видантими жінками України та світу; розвіяти гендерні стереотипи; показати тернистий шлях жінок у боротьбі за свої права та свободи; представити учням образи непересічних жінок, якими вони їх ще не знали.
Перегляд файлу

Це зробила вона

(квест, присвячений  Міжнародному жіночому дню[1])

 

       Мета: сформувати шанобливе ставлення до жінок; показати значну роль жінки в суспільстві, науці та культурі; познайомити учнів із видантими жінками України та світу; розвіяти гендерні стереотипи; показати тернистий шлях жінок у боротьбі за свої права та свободи; представити учням образи непересічних жінок, якими вони їх ще не знали.

Обладнання: конверти із завданнями для кожної команди.

Правила гри.  У квесті беруть участь 4 команди, кожна з яких сформована з 4 учнів 7-11 класів.  Гра починається  із представлення команд (учасники називають свою команду, демонструють емблему та промовляють речівку). Потім кожній з команд пропонується виконати певну кількість завдань, але команди повинні починати з різних завдань: перша – з 1, 2 – з 2, 3 – з 3, 4 – з 4. Переможе  та команда, яка найшвидше виконає всі завдання. 

Рекомендація. За два тижні до квесту дати учнями завдання повторити інформацію про українське та світове жіноцтво, (використовуючи інтернет-ресурси).

Хід квесту

 

1 Зупинка «Знавці Конституції Україи»

Завдання: відгадати, з якої статті Конституції України взято уривок:

«Рівність прав жінки і чоловіка забезпечується:  наданням жінкам рівних з чоловіками можливостей у громадсько-політичній і культурній діяльності, у здобутті освіти і професійній підготовці, у праці та винагороді за неї; спеціальними заходами щодо охорони праці і здоров’я жінок, встановленням пенсійних пільг; створення умов, які дають жінкам можливість поєднувати працю з материнством; правовим захистом, матеріальною і моральною підтримкою материнства і дитинства, включаючи надання оплачуваних відпусток та інших пільг вагітним жінкам і матерям».

Відповідь: стаття 24 Конституції України.

2 Зупинка «Гаджет – мій друг»

Завдання: у різні історичні проміжки часу жінки зазнавали дискримінації за ознакою статі. Отож, скористуйтесь гаджетом та знайдіть визначення поняття дискримінація.

Відповідь: дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеженя або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для осіб з певної групи відносно можливостей інших груп.

3 Зупинка «Дешифрувальник»

Завдання:розглянути малюнок (додаток 1). Вказати сфери суспільного життя, у яких не можна дискримінувати жінок в Україні.

4 Зупинка «В полоні стереотипів»

Завдання: назвати 4-5 найпоширеніших стереотипів про жінок, які існують в українському суспільстві.

Можливі відповіді учнів:

  • місце жінки – на кухні;
  • жінки менш загартованіші від чоловіків;
  • всі блондинки – дурні;
  • жінці не можна першою заходити в транспорт, не  можна першою здавати екзамен;
  • чоловіки розумніші від жінок.

5 Зупинка «Світове жіноцтво»

Завдання: назвати десять видатних жінок світу та вказати країну, яку вони представляють, і  галузь, у якій вони прославились.

Можливі відповіді учнів:

  • Ангела Меркель  - Німеччина, політика;
  • Індіра Ганді –Індія, політика;
  • Елеонора Рузвельт – США; громадська діяльність;
  • Марія Скадовська-Кюрі – Польша; наука;
  • Маргарет Теччер – Велика Британія; політика;
  • Принцеса Діана – Велика Британія, політика;
  • Коко Шанель – Франція; мода;
  • Мерлін Монро – США; кіноіндустрія;
  • Моніка Беллучі – Італія, кіноіндустрія;
  • Генрієтта Лакс – США, медицина.

6 Зупинка «Відомі українки»

Завдання: перед вами імена знаних українок. Вказати галузь, у якій вони прославились.

  • Галушка Гулевичівна – (меценацтво).
  • Марко Вовчок (Марія Вілінська) – (література).
  • Варвара Ханенко – (меценацтво, мистецтво).
  • Валентина Саніна-Шлеє – (мода).
  • Віра Кістяківська – (фізика).
  • Лариса Шепітько – (кінематограф).
  • Наталія Ульянич – (хімія).
  • Варвара Акулова – (важка атлетика).
  • Нана Войтенко -  (біологія).
  • Ольга Харлан – (спорт).

7 Зупинка «Тернистий шлях жіноцтва»

Завдання: за допомогою підказок інструктора знайти в кабінеті інформаційний лист «Боротьба жінок за свої права» (додаток 2) і ознайомитись з ним.

8 Зупинка «Калейдоскоп відповідностей»

Завдання: встановити відповідність між світлинами жінок та їхніми іменами. Завдання виконується за допомогою інтернет-ресурсу. Посилання на виконання завдання: https://learningapps.org/display?v=pmxzmg92t20

Хід завдання:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правильне виконання завдання:

 

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Word Art (1).jpegДодаток 1

 

 

 

 

 

 

 


Додаток 2

12787580_798487350257839_1873129100_o.jpg

 

 

 

 

 

 

 


[1] Оскільки в цьому році пропонують відзначати Міжнародний жіночий день по-іншому, пропоную вашій увазі квест, що відповідає даним рекомендаціям

docx
Додано
7 червня 2020
Переглядів
1228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку