Розробка квесту "Подорож всесвітньою павутиною Інтернет"

Про матеріал
Мета квесту - узагальнити і систематизувати знання учнів про мережу Інтернет; навчити дітей правильної поведінки в мережі; виховувати в учнів толерантне ставлення до всіх користувачів Інтернету.
Перегляд файлу

Подорож всесвітньою

павутиною Інтернет

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про мережу Інтернет; навчити дітей правильної поведінки в мережі; виховувати в учнів толерантне ставлення до всіх користувачів Інтернету.

Обладнання: маршрутні листи; ключі; картки із завданнями.

Правила гри. У квесті беруть участь 6 команд по 4 учасники. 

Кожній команді видається маршрутний лист, де написано в якій послідовності команда має відвідати кімнати, в яких знаходяться завдання. Заходити в кімнати потрібно лише за тим порядком, як написано в маршрутному листі.

На виконання кожного завдання дається 5 хвилин. За правильне виконання завдання команда отримує ключ. Якщо ви не змогли виконати завдання, то ви можете повернутись до цієї кімнати вкінці, коли пройдете весь маршрут. Виграє та команда, яка першою збере всі ключі і прийде до указаного місця. На переможців чекає приз.

ХІД ГРИ

1 ЗУПИНКА

Завдання: сфотографувати і поширити пам’ятку безпечного користування Інтернетом у себе на сторінці в будь-якій соцмережі з хаштегом #деньбезпечногоінтернету (додаток 1).

2 ЗУПИНКА

Завдання: заповнити пропуски в тексті (додаток 2).

3 ЗУПИНКА

Завдання: дати визначення термінів: Інтернет; кібербулінг; мова ненависті онлайн; соціальна мережа; електронна пошта; чат.

4 ЗУПИНКА

Завдання: знайти відповідність між смайликом і його описом.

Правильне виконання завдання:

Сумний      

 

 

без настрою.jpg 

 

 

Закоханий

 

 

закоханий.jpg

Злий

злість.jpg

Клас

клас.jpg

Крутий

крутий.jpg

Підморгує

підморгування.jpg

Здивований

підозрює щось.jpg

Плаче

 

 

плаче.jpg 

 

Засоромився

смущение.jpg

Усміхнений

усмішка.jpg

 


 

 

 

5 ЗУПИНКА

Завдання: скласти девіз Дня безпечного Інтернету.  Завдання виконується за допомогою інтернет-ресурсу. Посилання на завдання:

 https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=123919c5eff8

Хід завдання:

Снимок.PNG

Правильне виконання завдання:

1.PNG

6 ЗУПИНКА

Завдання: за допомогою слів ведучого у кімнаті «холодно», «тепло» знайти емблему Дня безпечного Інтернету (додаток 3).

 

 

 

 

 

Додатки

Додаток 1

bezpechno.jpg

 


Додаток 2

Правила безпечного користування Інтернетом

  1. Захистіть свій комп'ютер! Регулярно оновлюйте _________ систему, використовуйте антивірусну _______.
  2. Зберігайте свої _______ в таємниці. Вони повинні бути простими, але такими, що їх складно вгадати. __________не доречна як пароль.
  3. Довіряйте своїй інтуїції. Якщо щось в он-лайні примушує вас нервувати, поговоріть про це з ______________.
  4. Ніколи не давайте _____________________ або іншої персональної інформації, включаючи інформацію про те, яку школу ви відвідуєте або де вам подобається  відпочивати.
  5. Поводьтеся чемно і ніколи не _______________. Правил культурної поведінки треба дотримувати не тільки в реальному житті, але й тоді, коли знаходитеся за ___________________.
  6. Пам'ятайте: не все, що ви читаєте або бачите в он-лайні, є ____________________. То ж відфільтровуйте інформацією.
  7. Поважайте чужу власність в____________і. Створення незаконних копій творів інших людей: музики, відеоігор, програм — це все одно, що крадіжка товару в магазині.
  8. Ніколи не зустрічайтеся зі своїми он-лайн-друзями особисто. Вони можуть бути не тими, за кого _________.


Додаток 3

D:\педагог-організатор\на квест\Снимок.JPG


 

docx
Додано
7 червня 2020
Переглядів
1522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку