Подорож всесвітньою
павутиною Інтернет
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про мережу Інтернет; навчити дітей правильної поведінки в мережі; виховувати в учнів толерантне ставлення до всіх користувачів Інтернету.
Обладнання: маршрутні листи; ключі; картки із завданнями.
Правила гри. У квесті беруть участь 6 команд по 4 учасники.
Кожній команді видається маршрутний лист, де написано в якій послідовності команда має відвідати кімнати, в яких знаходяться завдання. Заходити в кімнати потрібно лише за тим порядком, як написано в маршрутному листі.
На виконання кожного завдання дається 5 хвилин. За правильне виконання завдання команда отримує ключ. Якщо ви не змогли виконати завдання, то ви можете повернутись до цієї кімнати вкінці, коли пройдете весь маршрут. Виграє та команда, яка першою збере всі ключі і прийде до указаного місця. На переможців чекає приз.
ХІД ГРИ
1 ЗУПИНКА
Завдання: сфотографувати і поширити пам’ятку безпечного користування Інтернетом у себе на сторінці в будь-якій соцмережі з хаштегом #деньбезпечногоінтернету (додаток 1).
2 ЗУПИНКА
Завдання: заповнити пропуски в тексті (додаток 2).
3 ЗУПИНКА
Завдання: дати визначення термінів: Інтернет; кібербулінг; мова ненависті онлайн; соціальна мережа; електронна пошта; чат.
4 ЗУПИНКА
Завдання: знайти відповідність між смайликом і його описом.
Правильне виконання завдання:
Сумний
|
|
Закоханий
|
|
Злий |
|
Клас |
|
Крутий |
|
Підморгує |
|
Здивований |
|
Плаче
|
|
Засоромився |
|
Усміхнений |
|
5 ЗУПИНКА
Завдання: скласти девіз Дня безпечного Інтернету. Завдання виконується за допомогою інтернет-ресурсу. Посилання на завдання:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=123919c5eff8
Хід завдання:
Правильне виконання завдання:
6 ЗУПИНКА
Завдання: за допомогою слів ведучого у кімнаті «холодно», «тепло» знайти емблему Дня безпечного Інтернету (додаток 3).
Додатки
Додаток 1
Додаток 2
Правила безпечного користування Інтернетом
Додаток 3