Розробка навчальних цілей та освітніх потрет дітей з особливими потребами. Додаток до ІПР

Про матеріал
Додаток до ІПР. Опис освітніх потреб учня, навчальні цілі для дітей з особливими потребами з вивчення математики 6 клас
Перегляд файлу

Наявний рівень знань  і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Математика

  • Обчислює вирази в межах ( додавання і віднімання);
  • В деяких випадках надає правильні відповіді на поставленні запитання вчителем;
  • самостійно виконує письмові контрольні та самостійні роботи на початковому рівні
  • орієнтується в таблиці множення при наявності;

працює з підручником за допомогою дорослого.

  • на поясненні метеріалу вчителем не зосереджкується;
  • відтворює матеріал з великою кількістю помилок;
  • виконання письмових контрольних і самостійних робіт під контролем вчителя;
  • не запам ятовує абстрактний матеріал;
  • завдання які вимагають злюваність застосуванню навичок усного  розрахунку призводять до уповільненого темпу під час їх виконання;
  • недостатньо пізнавальна активність, швидка втомлюваність, яка призводить до зниження працездатності, що негативно впоиває на засвоєння навчального матеріалу.

Функціональні( сенсорні, моторні , мовленеві) труднощі:

  • не достатнє розуміння математичних термінів;
  • у запа мя туванні та утриманні вербального матеріалу.

Фізичні труднощі:

  • не достатньо розвинена моторика

Навчальні труднощі:

  • розв язку математичних завдань і засвоєнняматематичних знань;
  • труднощі у орієнтуванні зошиті і підручнику;
  • обмежений словниковий запас;

присутні неуважність, несасостійність.

 Працювати над:

  • засвоєнням термінів з математики;
  • розширенням обсягу занань відповідно до шкільної програми;
  • збагаченням словникового запасу відповідно віковій нормі.

Розвивати:

  • дрібну мотирику;
  • довільну увагу;
  • зв язне мовлення;
  • словесно- логічну довільну пам ять;
  •  навчальну позитивну мотивацію.

Формувати:

  • стійкопозитивні і правилтні соціальні навички;
  • навички цілеспрямованої самостійності та діяльності;
  • обчислювальні навички;
  • навички роботи з підручником;
  • навички читання та письма;
  • навички усного мовлення.

Вчити:

  • контроль свого мовлення;
  • будувати, читати малюнки;
  • виконувати найпростіші математичніобчислення;
  • розв язування найпростіших рівняння;
  • самостійно працювати з підручником.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку