25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Розробка плану побудови зображення

Про матеріал
Конкурс для освітян України «Вчительська десятка» Розробка плану побудови зображення
Перегляд файлу

 

 

ТЕМА УРОКУ. Розробка плану побудови зображення

МЕТА УРОКУ:

Навчальна: навчити розробляти план побудови зображення; детальніше ознайо­мити учнів з інструментами Paint; сформувати вміння рисувати графічні примітиви.

Розвиваюча: формувати навички самостійної роботи на комп'ютері, вмін­ня планувати свою діяльність.

Виховна: виховувати відповідальність, самостійність.

ОБЛАДНАННЯ:  Комп’ютери класу.

НАГЛЯДНІСТЬ:  комп'ютери, графічний редактор Paint, презентація.

Тип уроку: комбінований.

 

ХІД УРОКУ.

І. Організаційний етап.

1. Оголошення теми та мети уроку, його ролі в даній темі та курсі інформатики в цілому.

2. Постановка перед дітьми цілі та розкриття методів її досягнення на уроці.

 

II. Перевірка домашнього завдання

Виконання завдання 2,3 на стор. 146 підручника.

 

IІI. Актуалізація опорних знань.

Бліцопитування

  • Наведи приклади малюнків, які мають замкнені контури фігур.
  • Наведи приклади малюнків, які мають незамкнені контури фігур.
  • Чим відрізняється зафарбовування замкненої частини зображення за допомогою інструментів Пензлі та Заливка?
  • Поясни призначення інструмента Вибір кольору.
  • Назви різні способи збереження створеного зображення у файлі.
  • Що спільного та відмінного у використанні вказівок меню Зберегти як та Відкрити?
  • Поясни, у яких випадках дія вказівок Зберегти та Зберегти як відрізняється.
  • Назви послідовність дій, які необхідно виконати, щоб зберегти зміни, внесені до зображення, у файлі з іншим іменем.

 

IV. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. На минулому уроці ми працювали з графічним ре­дактором Paint, ознайомилися з інструментами для роботи в ньому. Сьогодні ми продовжимо працювати з цією програмою. Сьогодні ви навчитеся розробляти загальний план побудови зображення (алгоритм побудови зображення)

.

V. Вивчення нового матеріалу.

Вчитель пояснює і демонструє на екрані.

Розробка загального плану побудови зображення (алгоритму побудови зображення)

  1. Проаналізуйте рисунок. Визначте, за допомогою яких інстру­ментів та фігур можна його створити.
  2. Запустіть програму Paint.
  3. Встановіть розміри рисунка.
  4. Виберіть на палітрі основний та фоновий колір, яким ви рисува­тимете.
  5. Клацніть на піктограмі потрібного інструмента.
  6. Виберіть під набором інструментів потрібну форму і розмір ­ пен­зля, розмір розпилювача, розмір гумки, товщину лінії тощо.
  7. Ведіть покажчик миші за натисненої лівої кнопки так, як ви це робите, малюючи звичайним олівцем чи стираючи гумкою.
  8. Якщо ви вибрали многокутник або еліпс, визначте, чи буде лише контур фігури, чи фігура із заповненням.
  9. Розфарбуйте створений рисунок.
  10. Збережіть рисунок у файлі з іменем *.bmp

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження

 

Фізкультхвилинка

 

VI. Закріплення нового матеріалу.

Робота з підручником на стор.138.

 

VII.  Формування практичних умінь і навичок.

Робота за ПК (завдання у папці класу).

Інструктаж з техніки безпеки. Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми

 

VIII. Аналіз та підсумки уроку.

  • Що найбільше запам’яталося на уроці?
  • Що сподобалося?
  • Які переваги роботи в графічному редакторі Paint? Як вам зручніше створити рисунок — на папері звичайними олівцями і пен­зликами чи у графічному редакторі Paint? Чому?
  • Які незручності ви помітили, працюючи в графічному редак­торі Paint?

 

IX. Домашнє завдання. 

Повторити п.17. Додаткове завдання: скласти кросворд (ребус) з вивчених термінів, які стосуються роботи в програмі Paint.

 

docx
Додано
20 квітня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку