Пропоную розробку інтелектульної гри «Сузір'я Розумників»
Мета: сприяти формуванню та розвитку у юних студенів інтелектуального й духовного потенціалу, створити максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального та фізичного розвитку обдарованих дітей, стимулювати творчу діяльність дітей.
Всі матеріали до гри разом з презентацією викладу в ZIP.
Інтелектульна гра «Сузір’я Розумників»
Мета: сприяти формуванню та розвитку у юних студенів інтелектуального й духовного потенціалу, створити максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального та фізичного розвитку обдарованих дітей, стимулювати творчу діяльність дітей.
Хід гри
Ведучий .
Який це дивовижний скарб – знання!
Він невичерпний, навпаки – росте щодня!
І місця не займає, не важкий!
Хто скарб цей має й іншим віддає,
Ніколи сам бідніший не стає.
Знання – то велика сила,
І меч, і надійний щит.
Знання – то широкі крила,
Віконце в цікавий світ!
Сьогодні ми відкриваємо ще одне віконце у цікавий світ.
Рік тому на неосяжному небокраї студентства, у (…..) народилося нове Сузір’я Розумників – 1 …клас.
За цей рік ви стали переможцями різник конкурсів, багато чого дізналися та навчилися. (Оздобити фотографіями за рік)
І зараз у нас останній урок на першому курсі. Але урок незвичайний, а гра-підсумок «Сузір’я Розумників».
(Діти поділені на 2 команди. Батьки разом з дітьми)
I тур
Розминка
(їстівні)
II тур Казковий
1. Якого кольору волосся у Мальвіни? (блакитного)
2. Якого кольору сукню подарувала Фея Попелюшці? (білого)
3. Хто виріс з Гідкого каченяти з казки Г.Х.Андерсена? (Прекрасний лебідь)
4. Скільки гномів у казці про Білосніжку? (7)
5. Пелюсткою якої квітки укривалася Дюймовочка? (троянди)
6. За якими квітами відправила мачуха свою падчерку під Новий Рік у казці «12 місяців»? ( підсніжники)
7. Як звали Пуделя Мальвіни (Артемон)
8. Як звали Кота з Простоквашино (Матроскін)
III тур Математичний
1. Як називається геометрична фігура у якої чотири сторони? (чотирикутник)
2. Як називаються числа при додаванні? (доданок, доданок, сума)
3. У дворі ходили гуси. У всіх гусей Сашко нарахував 10 лап. Скільки гусей ходило у . дворі? (5)
4. Двоє друзів грали в шахи 3 години. Скільки часу грав у шахи кожен з друзів? . (3 години)
5.(ВСІМ) Визначити закономірність та продовжити ряд.
1 3 5
20 18 16
100 90 80
IV тур
Музичний
1. Знаки, якими записують музику (ноти)
2. Скільки є нот? (7)
3. Людина, яка створює музику (композитор)
4. Велика група людей, що співають (хор)
5.(Для всіх)
Чия це пісня?
V тур Природничий
1. ( Для обох команд)
2. Скласти малюнки. На які 2 групи можна поділити всі ці об’єкти? (Для обох команд) (жива природа і речі зроблені людьми)
VI тур Літературно - . мовознавчий
Із жарких країв далеких
принесли весну лелеки.
Скрізь розтанули сніги
од тепла і сонця.
І черешня розцвіла
під моїм віконцем.
VIIтур
Запитання з
торбинки
(для батьків та дітей)
Підсумок
Нагородження!