Розробка правил до районного турніру "Брейн-ринг"

Про матеріал
Цей дидактичний матеріал розроблено для районного етапу інтелектуальної гри "Брейн-ринг" для учнів 8-10 класів.
Перегляд файлу

Правила гри "Брейн-ринг"

1.Загальні положення

1.1. Даний документ описує правила гри "Брейн-ринг", а також визначає деякі загальноприйняті терміни.

1.2. Змагання з "Брейн-рингу" складаються з матчевих зустрічей (далі - "бої"). У кожному бої беруть участь 2 команди.

1.3. Під час бою в складі команди може перебувати не більше 6 чоловік, учні 8-10 класів. Заміни під час бою заборонені.

Проведення бою

2.1. Кожен бій складається з одного або декількох питальних раундів. У кожному  раунді задається одне питання.

2.2. Питання "Брейн-рингу"  відповідають Кодексу спортивного "Що? Де? Коли?".

2.3. Один бій  складається з 5 питальних раундів( 5 питань).

2.4. Мета гри полягає в тому, щоб дати правильну відповідь на питання чітко у відведений час. Команди можуть давати відповіді по черзі, але не одночасно. Протягом питального раунду команда може дати не більше однієї відповіді.

2.5. Питання задаються ведучим. Він же оцінює правильність відповідей команд.

2.6. Визначення правильності відповідей проводиться відповідно до Кодексу спортивного "Що? Де? Коли".

2.7. Бій вважається завершеним, коли ведучий оголошує його результат.

3. Визначення результатів бою.

3.1. За правильну відповідь, команда отримує відповідну кількість ігрових балів.

3.2. При грі використовуються наступні правила:

• за правильну відповідь на перше питання бою команда отримує 1 бал;

• кількість балів, яка нараховується за правильну відповідь в наступних питальних раундах, залежить від результату одного або декількох попередніх раундів;

• якщо в попередньому раунді була дана правильна відповідь, то в наступному раунді за правильну відповідь нараховується 1 бал;

• якщо в попередньому раунді жодна команда не дала правильної відповіді, то в наступному раунді за правильну відповідь нараховується на 1 бал більше, ніж було  нараховано за правильну відповідь в попередньому раунді.

3.3.Команда має право залишити за ігровим столом  лише капітана, щоб отримати 3 бали за питання.

3.4. Переможницею бою оголошується команда, яка набрала за сумою всіх питальних раундів більшу кількість балів.

3.6. У разі рівності балів у обох команд бій вважається, таким  що закінчився внічию. Задаються додаткові питання до першої правильної відповіді.

4. Право відповіді.

4.1. Для визначення команди, яка отримує право відповіді на питання, використовується спеціальний пристрій (далі - "брейн-система"). Функції брейн-системи описані в наступних пунктах.

4.2. Подається  звуковий сигнал, що означає початок часу питального раунду, відведеного для відповідей – 1 хвилина .За 10 секунд до завершення хвилини лунає  звуковий сигнал і по завершенні хвилини теж.

4.3. Коли одна з команд просигналізувала про готовність дати відповідь (далі - "натиснула на кнопку") лунає звук та загоряється світловий індикатор червоний або зелений відповідно до команди, брейн-система  блокує сигнал від іншої команди. Ведучий зупиняє час.

5. Проведення питального раунду

5.1. Початком питального раунду є слова ведучого "питання номер", після яких ведучий оголошує номер питання в поточному бої.

5.2. Після оголошення номера питання ведучий зачитує зміст питання. Коли читання питання закінчено, ведучий промовляє слово "час".

5.3. На початку питального раунду обидві  команди мають право відповіді на питання поточного раунду.

5.4. Якщо команда натиснула на кнопку після того, як ведучий оголосив номер питання, але до звукового сигналу , така ситуація називається "фальстартом",  команда позбавляється права відповідати на поточне питання. У цьому випадку інша команда може відповідати в будь-який момент до закінчення часу на обдумування (20 секунд або час, який залишився до кінця хвилини). Якщо обидві граючі команди натискають кнопки до сигналу, фальстарт фіксується тільки у команди, яка натиснула першою.

5.5.Команди мають право не відповідати на запитання.

5.6.Якщо команда під час відведеного для відповідей часу натиснула на кнопку, вона отримує виняткове право дати відповідь на питання. При цьому ведучий зупиняє відлік відведеного часу на брейн-системі. Далі ведучий вказує команду, яка дістала право дати відповідь.

5.7. Команда, яка отримала право дати відповідь, повинна негайно визначити одного гравця, що дає відповідь (далі - відповідає гравця). Капітан команди повинен  назвати ведучому гравця, який буде відповідати. Гравець повинен негайно дати відповідь. Решта гравців команди повинні зберігати мовчання до закінчення відповіді і не мають права будь-яким чином підказувати  гравцеві.

5.8. Якщо команда порушує якесь із правил пункту 5.7. то її відповідь автоматично визнається неправильною. Факт порушення правил встановлюється ведучим.

5.9. Якщо команда дає правильну відповідь, питальний раунд закінчується.

5.10. Якщо відведений на відповідь час минув, питальний раунд закінчується.

 

docx
Додано
17 березня 2020
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку