Самопідготовка
Мета: продовжувати роботу по закріпленню вивченого на уроці, вчити
самостійно працювати, спрямовувати розумову діяльність учнів на
розвиток мислення, пам'яті, мовлення; корегувати недоліки розвитку,
продовжувати роботу з формування позитивного ставлення до навчання,
вчити організовувати робоче місце, своєчасно у встановлений термін
виконувати навчальні завдання.
Самопідготовка
Мета: продовжувати роботу по закріпленню вивченого на уроці, вчити
самостійно працювати, спрямовувати розумову діяльність учнів на
розвиток мислення, пам’яті, мовлення; корегувати недоліки розвитку,
продовжувати роботу з формування позитивного ставлення до навчання,
вчити організовувати робоче місце, своєчасно у встановлений термін
виконувати навчальні завдання.
Хід самопідготовки
І . Підготовча частина
У класі стало тихенько,
Усі сидять рівненько.
Вихователь до вас усміхається,
Самопідготовка починається.
2. Нервово-психологічна підготовка.
Вранці ми із добрим ділом
привітали понеділок .
Ніченька минула скоро,-
трудовий іде вівторок .
Спритна,вміла,молода,
вже настала середа .
Йде четвертий день тепер,
називається четвер .
Діло добре ладиться ,
як настала п'ятниця .
Дома скрізь кипить робота,
як почався день субота .
А субота з хлібом – сіллю
привела сестру неділю .
Ось і тижневі кінець,
Хто трудився МОЛОДЕЦЬ.
МОЛОДЦІ!!!
ІІ . Основна частина
1. виконання домашнього завдання з української мови.
- Діти, пригадайте, якими ви повинні бути, щоб гарно вчитися?(Діти читають гасло.)
Завжди будьте:
уважні, розумні,
організовані, кмітливі.
- Яке завдання задане з української мови? (2-4 клас)
- Що потрібно зробити у вправі? (прочитайте завдання).
- 4 клас. Давайте згадаємо правило про спільнокореневі слова. Наведіть приклади спільнокореневих слів. Виконуємо вправу.
2. виконання домашнього завдання з математики.
- Пригадаємо гасло, яким ми керуємося на математиці.
Думаємо - швидко!
Відповідаємо - правильно!
Лічимо - точно!
Пишемо - гарно!
- Яке завдання було задане з математики?
ІІІ. Самостійне виконання домашнього завдання
ІV.Релаксаційна фізхвилинка(лунає спокійна музика)
Раз! Два!Три!Чотири!П’ять!
Час прийшов відпочивать.
Тож піднімем руки вгору,
Ніби глянемо на зорі.
А тепер всі руки в боки,
Як коники – скоки-скоки!
Десять! Дев’ять! Вісім! Сім!
Час за парти нам усім.
Продовжуємо виконувати домашнє завдання.
3. виконання домашнього завдання з читання
Мовна розминка
Говорити кожен звик
Кожен має з нас язик,
щоб красиво розмовляти,
треба його тренувати.
Допоможуть нам у цьому
вправи різні і знайомі.
|
Гра «Хто як промовляє?»
Учитель: |
|
Учні: |
||
Зозуля кує |
|
«Ку – ку!» |
||
Голуб воркує |
|
«Гу – гу!» |
||
Півень кукурікає |
|
«Ку – ку – рі – ку!» |
||
Сова кричить |
«Угу-угу-угу!» |
|||
Артикуляційна вправи для покращення дикції:
Капотять краплини в тиші:
к-к-к-к.
Цвіркуни цвірчать в траві:
ц-ц-ц-ц.
Там жуки літають в лісі:
ж-ж-ж-ж.
Вітер в лісі зашумів:
ш-ш-ш-щ.
У вікно комар влетів:
з-з-з-з.
Молоток цвях забива:
д-д-д-д.
Колесо качав насос:
с-с-с-с.
Важко рушив паровоз:
ч-ч-ч-ч.
А ми тихенько їдемо вперед:
ш-ш-ш-ш.
- Що було задано додому з читання? (2-4 клас).
- Читаємо кожен самостійно.
- Читання ланцюжком по строфі.
Обговорення прочитаного.
V.Підсумок Сьогодні на самопідготовці найактивнішими були Іра, Станіслав, Женя. Домашні завдання вони виконали найкраще і записи в зошитах найохайніші.