До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Розробка " Ранкова зустріч" 30 тиждень "Веселка"

Про матеріал

Матеріал даної розробки допоможе педагогові підготувати проведення заняття на 30 тижні в НУШ. До матеріалу підібрано: загадка, текст, відеоролик, бесіда за малюнком та різноманітні ігри на розвиток мислення


Перегляд файлу

Нова Українська школа

Методична розробка


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 30 тижня « Веселка»

 

 

 

 

 

 

 

Матеріал підготувала

вчитель І категорії

Кліщинськьго НВК

Жуган Н.О.

 

 

 

 

 

Як з’являється веселка?

І.Ранкова зустріч

1. Привітання

  • Вправа «Друг»

- Доброго ранку, діти.  Я рада вас всіх бачити. Як здорово, що всі ми тут сьогодні зібралися.

Зібралися всі діти в коло,

Я - твій друг і ти - мій друг.

Разом за руки візьмемось

І один одному посміхнемось!

(Взятися за руки і подивитися один на одного з посмішкою)

Привітання

(пісня)

Добрий день, добрий день,

Матінко - земля!

Добрий день, добрий день,

Вся моя сім’я!

Добрий день, добрий день,

В небі журавлі!

Добрий день, добрий день,

Людям на землі!

Це для вас усміхається сонечко,

Загляда веселка у віконечко,

Добрий день, добрий день,  добрий день!

Учитель. Візьміться за руки, уявіть у собі вогник радості, добра. Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається у долоньку того, хто сидить праворуч,  і рухається далі по колу. Пропоную привітатися побажанням добра і радості.

(Діти передають одне – одному квітку, висловлюючи свої побажання.)

  • У тебе сьогодні все  вийде.
  • Бажаю тобі успіхів  у роботі.
  • Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість.
  • Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться.
  • Бажаю дізнатися багато цікавого.

Учитель. З ким ви зустрілися? Що цікавого бачили?

• Відгадайте загадку:

Що за диво коромисло
Після дощику повисло?
Дуже яскраве, кольорове,
А яке красиве!
Різнокольорові ворота
Що звуться (Веселка).

Учитель . Радісна, яскрава, різнобарвна, дивовижна, чарівна веселка! Лише вслухайтеся в її ім’я − на душі одразу стає весело. ( Можливо, це стається тоді, коли сто людей одночасно промовляють слово “дякую”?  Чи тоді, коли хтось відчуває надзвичайне щастя? А  може,  навпаки,  коли комусь дуже сумно?)

2. Новини дня

Розпочався день цікаво,

Світить сонечко ласкаве.

Який же день чекає нас?

Синоптикам надати слово час.

Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою

піктограми або шаблону про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.

 

3.Повідомлення теми.

  • Зверніться до дітей:

- Чи здогадалисьви, яка тема нашого тижня? (Діти висловлюють припущення).

- Зараз перевіримо ваші припущення, розгадавши ребус:

 

Ребус-слово - Ребус №10

  • Запропонуйте учням пофантазувати:

- Ви колись замислювалися, чому раптом у небі з’являється кольоровий

місточок?

  • Гра “ВЕСЕЛКОВЕ УКРАЇНСЬКЕ РЕЧЕННЯ.”

Отож  я   оголошую конкурс на створення короткого  речення  із семи слів, початкові літери яких будуть відповідати  початковим літерам семи кольорів веселки

http://www.uamodna.com/assets/articles/image/e7b4bn91/fullsize.jpg

 

  • Бесіда за малюнком

 «Веселка в небі сяє, людей всіх звеселяє»

http://zumalula.com/photooboi.girls/photooboi-fairy-fon

  • Коли буває веселка?
  • На що вона схожа?
  • Яка пора року на малюнку?
  • Яка погода?
  • Чому ви так вирішили?
  • Чи можна побачити веселку вдень? А вночі?

Похожее изображение

  • Послухайте  музику Сергія Прокофьєва « Дощ і веселка» poiskm.co/show/прокофьев/дождь-и-радуга-детская-музыка

         Дихальна гімнастика.
Звучить тиха музика. Діти  встають у коло. 
Тут не море, не лісок,
Ми утворимо  гурток.
Міцніше кулачки стискаємо,
Їх вище піднімаємо,
Потягнулися! Посміхнулися!
Всі понюхав квітку, а потім ще разочок
А тепер собачкою стали, знову дружно подихали.
Ось і їжачок до нас прийшов, ледве-ледве він дійшов.
Потрібно знову подихати і продовжувати заняття

ІІІ. Читання тексту “ ЧОМУ БУВАЄ ВЕСЕЛКА?

До чого ж весело влітку шльопати по калюжах під час теплого дощу! В одних трусиках! Як під душем, тільки краще! Тому що пахне дощем, мокрою землею, травою, а повітря чисте, свіже. Добре!

Але ось дощ вщухає. Вже де-не-де з'явилися на небі блакитні просвіти, в них відразу ж прослизає сонячний промінь, а великі краплі дощу ще падають і падають ... І раптом хтось радісно кричить:

Веселка! Дивіться - веселка!

І справді, через усе небо перекинулася різнобарвна дуга, наче величезні ворота в небі. Звідки вони взялися? Хто їх побудував так швидко і так гарно?

Промінь сонця і дощові краплі.

Адже веселка - це і є сонячний промінь. Він проходить через дощові краплі, як крізь призми, заломлюється і відбивається на протилежній стороні неба у вигляді величезної, різнобарвною дуги.

Ось чому можна сказати, що побудували веселку сонячні промені і дощові краплі.

http://dnz27.edu.kh.ua/dlya_batjkiv/malejkim_chomusikam/

  • Бесіда за прочитаним:

- Коли  буває веселка?

- Чи буває веселка, коли ще падає дощ?

- Яким стає сонячне проміння, коли проходить крізь краплинки води?

- Як правильно стояти, щоб побачити веселку?

- Коли веселку ніхто не бачить?

- Чи можна побачити веселку вдень? А вночі? Чому?

  • Гра «Веселка»

Вихователь. Назвіть кольори веселки починаючи з верхньої дуги.

Діти діляться на групи за кількістю кольорів райдуги. Кожна дитина отримує стрічку одного з кольорів райдуги. Вихователь пояснює, що всі вони разом – райдуга, а кожний окремо – краплинка води. Грає жвава музика дощу – «крапельки» бігають та грають. Музика змінюється – виходить сонечко – діти шикуються за кольорами райдуги. Виграють ті, чия група швидко і правильно  складе райдугу. Діти міняються стрічками і гра повторюється.

  • Пальчикова гра «Райдуга-дуга»

 Ой ти, райдуго дуга, (пальці в замок - руки над головою)

Дам тобі я пирога, (руки вперед – прямі долоньки догори)

Дам тобі я борщику, (долоньки – «мисочка»)

А ти не дай дощику! (стукають пальчиками по столу)

Заглянь у віконечко (утворюють з пальчиків віконечко, підносять до очей)

Принеси нам сонечко, (долоньки стиснути, пальчики розкрити)

  • Фізкультхвилинка

Щоб раділи дітки, розквітали квітки! (плескають) - А тепер, давайте трохи відпочинемо на нашій галявині,  встанемо в коло і будемо повторювати за мною:

Здрастуй, веселка-дуга, (Діти виконують нахил.)

Різнобарвний місток! (Широко розводять руки в сторони, «малюючи» в повітрі дугу.)

Здрастуй, веселка-дуга! (Знову виконують нахил.)

Приймай нас в гості. (Йдуть по колу, взявшись за руки.)

Ми по веселці бігом (Біжать по колу один за одним, високо піднімаючи коліна.)

Пробіжимося босоніж.

Через веселку-дугу ( Встають  собою в коло, роблять чотири стрибки на носках.)

Перестрибнемо на бігу   ( Роблять ще чотири стрибки на носках.)

І знову бігом, бігом  ( Біжать по колу один за одним, високо піднімаючи коліна.)

Пробіжимося босоніж.

  •  Гра з конструктором LEGO

- Якого кольору лимон ?

-  Якого кольору помідор?

-  Якого кольору слива?

- Якого кольору огірок?

- Якого кольору  апельсин?

- Якого кольору небо?

  • Віршик про веселку. Гра конструктором LEGO

                         Веселка

 Від край неба десь здалека

 Народилася веселка,

 Незвичайна, загадкова,

Чарівна й така чудова!

  Й засміялася усім,

  Кольорів у ній аж сім.

               І горять вони казково,

  Гарно, ніжно, веселково.

 Розцвіла вона чарівно,

 Ніби квітка, дивно-дивно,

 Перекинувся місток

 Через гору і садок.

  Простягнувсь кудись далеко,

  Ох, і гарна ж ти, веселко!

  Треба фарби діставати,

  Щоб її намалювати.

 Бо відомо людям всім –

 Кольорів у неї сім.

 Хочу я їй догодити,

  Жоден з них не пропустити.

  Кольори ти хочеш знати?

  Можу я усі назвати.

  Ось червоний – урочистий,

  Він яскравий, гарний, чистий.

 Ось оранжевий палає,

 Наче осінь догорає.

 Жовтий, ніби первоцвіт,

 За оранжевим розцвів.

  І зелений – малахітом –

  Ніби ліс зелений літом.

  Голубий, як небеса,

  Дивовижна в нім краса.

 Синій колір ген розлився,

 Глянь, як гарно, подивися!

 Фіолетовий в росі –

Повтори тепер усі.

( Діти повторюють всі кольори веселки)

Як веселка виростає,

Йти у казку закликає,

Не вагайся, а мерщій

Йди у казочку по ній.

А вона нам розказала,

Що із неба дощ прогнала

І що буде вже погода.

А сама пропала, шкода...

Зацвіла якусь там мить

І загасла, не горить,

А як ще раз загориться.

Добре в небо подивіться.

Хоч і рідко так буває,

Та як в небі виростає,

То очей не відірвати –

Це як в казці побувати.

  • Уроки з Винтиком - 3D - Кольори Веселки – Розвиваючі мультфільми

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjZzuyzr9PbAhXEXRQKHfiXCt8QtwIIKjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DudmhN9-MMLo&usg=AOvVaw0ml7ArHzARO5En8zXNCVCB

 

 

 

3

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 липня
Переглядів
1298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку