Розробка " Ранкова зустріч" 30 тиждень "Веселка"

Про матеріал

Матеріал даної розробки допоможе педагогові підготувати проведення заняття на 30 тижні в НУШ. До матеріалу підібрано: загадка, текст, відеоролик, бесіда за малюнком та різноманітні ігри на розвиток мислення


Перегляд файлу

Нова Українська школа

Методична розробка


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 30 тижня « Веселка»

 

 

 

 

 

 

 

Матеріал підготувала

вчитель І категорії

Кліщинськьго НВК

Жуган Н.О.

 

 

 

 

 

Як з’являється веселка?

І.Ранкова зустріч

1. Привітання

  • Вправа «Друг»

- Доброго ранку, діти.  Я рада вас всіх бачити. Як здорово, що всі ми тут сьогодні зібралися.

Зібралися всі діти в коло,

Я - твій друг і ти - мій друг.

Разом за руки візьмемось

І один одному посміхнемось!

(Взятися за руки і подивитися один на одного з посмішкою)

Привітання

(пісня)

Добрий день, добрий день,

Матінко - земля!

Добрий день, добрий день,

Вся моя сім’я!

Добрий день, добрий день,

В небі журавлі!

Добрий день, добрий день,

Людям на землі!

Це для вас усміхається сонечко,

Загляда веселка у віконечко,

Добрий день, добрий день,  добрий день!

Учитель. Візьміться за руки, уявіть у собі вогник радості, добра. Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається у долоньку того, хто сидить праворуч,  і рухається далі по колу. Пропоную привітатися побажанням добра і радості.

(Діти передають одне – одному квітку, висловлюючи свої побажання.)

  • У тебе сьогодні все  вийде.
  • Бажаю тобі успіхів  у роботі.
  • Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість.
  • Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться.
  • Бажаю дізнатися багато цікавого.

Учитель. З ким ви зустрілися? Що цікавого бачили?

• Відгадайте загадку:

Що за диво коромисло
Після дощику повисло?
Дуже яскраве, кольорове,
А яке красиве!
Різнокольорові ворота
Що звуться (Веселка).

Учитель . Радісна, яскрава, різнобарвна, дивовижна, чарівна веселка! Лише вслухайтеся в її ім’я − на душі одразу стає весело. ( Можливо, це стається тоді, коли сто людей одночасно промовляють слово “дякую”?  Чи тоді, коли хтось відчуває надзвичайне щастя? А  може,  навпаки,  коли комусь дуже сумно?)

2. Новини дня

Розпочався день цікаво,

Світить сонечко ласкаве.

Який же день чекає нас?

Синоптикам надати слово час.

Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою

піктограми або шаблону про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.

 

3.Повідомлення теми.

  • Зверніться до дітей:

- Чи здогадалисьви, яка тема нашого тижня? (Діти висловлюють припущення).

- Зараз перевіримо ваші припущення, розгадавши ребус:

 

Ребус-слово - Ребус №10

  • Запропонуйте учням пофантазувати:

- Ви колись замислювалися, чому раптом у небі з’являється кольоровий

місточок?

  • Гра “ВЕСЕЛКОВЕ УКРАЇНСЬКЕ РЕЧЕННЯ.”

Отож  я   оголошую конкурс на створення короткого  речення  із семи слів, початкові літери яких будуть відповідати  початковим літерам семи кольорів веселки

http://www.uamodna.com/assets/articles/image/e7b4bn91/fullsize.jpg

 

  • Бесіда за малюнком

 «Веселка в небі сяє, людей всіх звеселяє»

http://zumalula.com/photooboi.girls/photooboi-fairy-fon

  • Коли буває веселка?
  • На що вона схожа?
  • Яка пора року на малюнку?
  • Яка погода?
  • Чому ви так вирішили?
  • Чи можна побачити веселку вдень? А вночі?

Похожее изображение

  • Послухайте  музику Сергія Прокофьєва « Дощ і веселка» poiskm.co/show/прокофьев/дождь-и-радуга-детская-музыка

         Дихальна гімнастика.
Звучить тиха музика. Діти  встають у коло. 
Тут не море, не лісок,
Ми утворимо  гурток.
Міцніше кулачки стискаємо,
Їх вище піднімаємо,
Потягнулися! Посміхнулися!
Всі понюхав квітку, а потім ще разочок
А тепер собачкою стали, знову дружно подихали.
Ось і їжачок до нас прийшов, ледве-ледве він дійшов.
Потрібно знову подихати і продовжувати заняття

ІІІ. Читання тексту “ ЧОМУ БУВАЄ ВЕСЕЛКА?

До чого ж весело влітку шльопати по калюжах під час теплого дощу! В одних трусиках! Як під душем, тільки краще! Тому що пахне дощем, мокрою землею, травою, а повітря чисте, свіже. Добре!

Але ось дощ вщухає. Вже де-не-де з'явилися на небі блакитні просвіти, в них відразу ж прослизає сонячний промінь, а великі краплі дощу ще падають і падають ... І раптом хтось радісно кричить:

Веселка! Дивіться - веселка!

І справді, через усе небо перекинулася різнобарвна дуга, наче величезні ворота в небі. Звідки вони взялися? Хто їх побудував так швидко і так гарно?

Промінь сонця і дощові краплі.

Адже веселка - це і є сонячний промінь. Він проходить через дощові краплі, як крізь призми, заломлюється і відбивається на протилежній стороні неба у вигляді величезної, різнобарвною дуги.

Ось чому можна сказати, що побудували веселку сонячні промені і дощові краплі.

http://dnz27.edu.kh.ua/dlya_batjkiv/malejkim_chomusikam/

  • Бесіда за прочитаним:

- Коли  буває веселка?

- Чи буває веселка, коли ще падає дощ?

- Яким стає сонячне проміння, коли проходить крізь краплинки води?

- Як правильно стояти, щоб побачити веселку?

- Коли веселку ніхто не бачить?

- Чи можна побачити веселку вдень? А вночі? Чому?

  • Гра «Веселка»

Вихователь. Назвіть кольори веселки починаючи з верхньої дуги.

Діти діляться на групи за кількістю кольорів райдуги. Кожна дитина отримує стрічку одного з кольорів райдуги. Вихователь пояснює, що всі вони разом – райдуга, а кожний окремо – краплинка води. Грає жвава музика дощу – «крапельки» бігають та грають. Музика змінюється – виходить сонечко – діти шикуються за кольорами райдуги. Виграють ті, чия група швидко і правильно  складе райдугу. Діти міняються стрічками і гра повторюється.

  • Пальчикова гра «Райдуга-дуга»

 Ой ти, райдуго дуга, (пальці в замок - руки над головою)

Дам тобі я пирога, (руки вперед – прямі долоньки догори)

Дам тобі я борщику, (долоньки – «мисочка»)

А ти не дай дощику! (стукають пальчиками по столу)

Заглянь у віконечко (утворюють з пальчиків віконечко, підносять до очей)

Принеси нам сонечко, (долоньки стиснути, пальчики розкрити)

  • Фізкультхвилинка

Щоб раділи дітки, розквітали квітки! (плескають) - А тепер, давайте трохи відпочинемо на нашій галявині,  встанемо в коло і будемо повторювати за мною:

Здрастуй, веселка-дуга, (Діти виконують нахил.)

Різнобарвний місток! (Широко розводять руки в сторони, «малюючи» в повітрі дугу.)

Здрастуй, веселка-дуга! (Знову виконують нахил.)

Приймай нас в гості. (Йдуть по колу, взявшись за руки.)

Ми по веселці бігом (Біжать по колу один за одним, високо піднімаючи коліна.)

Пробіжимося босоніж.

Через веселку-дугу ( Встають  собою в коло, роблять чотири стрибки на носках.)

Перестрибнемо на бігу   ( Роблять ще чотири стрибки на носках.)

І знову бігом, бігом  ( Біжать по колу один за одним, високо піднімаючи коліна.)

Пробіжимося босоніж.

  •  Гра з конструктором LEGO

- Якого кольору лимон ?

-  Якого кольору помідор?

-  Якого кольору слива?

- Якого кольору огірок?

- Якого кольору  апельсин?

- Якого кольору небо?

  • Віршик про веселку. Гра конструктором LEGO

                         Веселка

 Від край неба десь здалека

 Народилася веселка,

 Незвичайна, загадкова,

Чарівна й така чудова!

  Й засміялася усім,

  Кольорів у ній аж сім.

               І горять вони казково,

  Гарно, ніжно, веселково.

 Розцвіла вона чарівно,

 Ніби квітка, дивно-дивно,

 Перекинувся місток

 Через гору і садок.

  Простягнувсь кудись далеко,

  Ох, і гарна ж ти, веселко!

  Треба фарби діставати,

  Щоб її намалювати.

 Бо відомо людям всім –

 Кольорів у неї сім.

 Хочу я їй догодити,

  Жоден з них не пропустити.

  Кольори ти хочеш знати?

  Можу я усі назвати.

  Ось червоний – урочистий,

  Він яскравий, гарний, чистий.

 Ось оранжевий палає,

 Наче осінь догорає.

 Жовтий, ніби первоцвіт,

 За оранжевим розцвів.

  І зелений – малахітом –

  Ніби ліс зелений літом.

  Голубий, як небеса,

  Дивовижна в нім краса.

 Синій колір ген розлився,

 Глянь, як гарно, подивися!

 Фіолетовий в росі –

Повтори тепер усі.

( Діти повторюють всі кольори веселки)

Як веселка виростає,

Йти у казку закликає,

Не вагайся, а мерщій

Йди у казочку по ній.

А вона нам розказала,

Що із неба дощ прогнала

І що буде вже погода.

А сама пропала, шкода...

Зацвіла якусь там мить

І загасла, не горить,

А як ще раз загориться.

Добре в небо подивіться.

Хоч і рідко так буває,

Та як в небі виростає,

То очей не відірвати –

Це як в казці побувати.

  • Уроки з Винтиком - 3D - Кольори Веселки – Розвиваючі мультфільми

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjZzuyzr9PbAhXEXRQKHfiXCt8QtwIIKjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DudmhN9-MMLo&usg=AOvVaw0ml7ArHzARO5En8zXNCVCB

 

 

 

3

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
5457
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку