Розробка "Ранкова зустріч «Осінь»"

Про матеріал

Розробка містить матеріал для проведення Ранкової зустрічі за темою "Осінь", Мистецькі твори, вправи з цеглинками "Лего", чудо - віршики - все це допоможе вчителю організувати та заохотити дітей до співпраці.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Осінь»

ятий тематичний тиждень НУШ «Осінь»)

Мета: ознайомлення з мистецькими творами; формування вмінь сприймати красу осінньої природи. висловлювати власні судження; формувати здоров’язберігаючі технології.

Вчитель: Добрий день, діти! Сьогодні ми привітаємося за допомогою цеглинок «Лего». Оберіть колір, який вам подобається. Доторкніться нею до цеглинки того, хто стоїть справа і назвіть своє ім’я.

(Діти вітаються по колу – «Добрий день! Я –  Ілля!» - і торкаються цеглинками. Після вітання діти цеглинки складають  баштою і ставлять перед собою.)

 Вчитель: Яка чудова осінь завітала на шкільне подвір’я! Вона подарувала нам свої кольори та музику листя, дощу, а інколи вітру. Давайте сьогодні  спробуємо себе в ролі диригентів осіннього оркестру. Подивіться, які рухи виконують диригенти. Під час виконання пісні  спробуйте собі диригувати.

(Виконують пісню «Осінь завітала». Структура пісні дозволяє виконувати її одразу, повторюючи слова після виконавця.)

 

"Осінь завітала" пісенька-відлуння

сл. і муз. П.Єрмолаєва, переклад І.Назарової

 


1. Ніжно й величаво
Листячко летить
Дощик не стихає,
Тихо крапотить.
Осінь завітала,
Рада дітвора
Ось і закінчилась
Літечка пора.

2.Вітер завиває
І вночі, і вдень
Птаха не співає
Вже своїх пісень
В небі сірі хмари
Сунуться весь час
Мабуть, хочуть сонце
Заховать від нас.

3. Не сумуйте квіти,
Що нема тепла
Промайнуло літо
Помахом крила.
Листя засипає
Стежку до воріт,
Осінь посилає


 


 

Вчитель: Про що ми зараз заспівали. Діти!

Діти – Про осінь!

Вчитель: А скільки місяців триває осінь?

Діти – Три!

Вчитель: Давайте їх повторимо  разом!

Вересень!

(права рука вбік і не опускаємо)

Жовтень!

(ліва рука вбік і не опускаємо)

Лис - то -  пад!

(на кожен склад оплески обома руками над головою)

Вчитель: Сьогодні з нами три цеглинки «Лего» теплих кольорів – червоного, помаранчевого та жовтого. Давайте їх позначимо , як місяці осені: вересень – помаранчевий, жовтий – жовтень, червоний – листопад. Я буду називатимісяць, а ви піднімайте вгору цеглинку відповідного кольору!

(вчитель називає місяці)

Вчитель: Вправи з цеглинками закінчено! Діти, які зміни в природі ми зараз спостерігаємо? Чим відрізняється природа восени?(діти формують відповідь) Можливо, рухливий віршик нам допоможе пригадати більше!

          Чоботи узули,

Діти – Ух!Ух!(імітують, як одягають чоботи)

           По доріжці листячком,

Діти   Шурх! Шурх!(ніжками імітують шурхотіння, якщо немає листя)

            Одягнули плащики,

Діти – Вжик! Вжик! (імітують застібання блискавки)

             І відкрили парасолі.

Діти – Клац! Клац! (імітують рухи відкриття парасолі)

(повторювати можна 2-3 рази, останній – гучно!)

О.В.Морозова

Рефлексія: Оберіть колір цеглинки, який відповідає вашому настрою. Червоний – чудовий настрій, жовтий – гарний, помаранчевий – сумний.

Вчитель: Дякую, діти! Ви сьогодні чудово співали, грали та розповідали! Ми продовжимо знайомство з характером осені на уроці мистецтва. Сьогодні ми будемо виготовляти відтиск осіннього листочка на папері за допомогою фарб.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сологуб Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
1313
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку