22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Розробка Ранкова зустріч «Ранок школяра» (Перший тематичний тиждень НУШ «Я-ШКОЛЯР»)

Про матеріал

Розробка містить приклад впровадження в процех виховання молодших школярів цеглинок "ЛЕГО". Діти, граючи, формують свої висловлювання щодо послідовності складових режиму дня. Усвідомлюють його позитивний вплив на життя і здоров'я людини. Відкривають нове для себе слово "органайзер".

Перегляд файлу

Ранкова зустріч  «Ранок школяра»

(Перший тематичний тиждень НУШ «Я-ШКОЛЯР»)

Мета: формування загальнолюдських цінностей; формуваня навичок самообслуговування, прищеплення гігієнічних навичок; формування бажання бути організованими та дисциплінованими.

(Проходе на шкільному подвірї)

Вчитель:

Доброго ранку, діти! Подивіться навколо… Який чудовий осінній день сьогодні! Повітря тепле. На деревах ще багато зелених листочків. Ласкаво гріє сонечко! Давайте з ним привітаємося! Уявіть себе художниками, візьміть пензлик в руки, наберіть фарби і намагайтеся в повітрі намалювати почуте.

Сонечко ласкаве, сонечко лагідне,

Огортає ніжно нас теплом погідним.

Промінці ласкаві  листя прикрашають,

Жовтим і червоним літо проводжають.

Десь вгорі курличуть білі журавлі,

Заховались в хмари, зникли до весни.

                                                                  О.В.Морозова

Д я к у ю! Гарно малювали, сонечко не забули? Яку геометричну форму має сонце? (коло).Сформуймо коло, щоб бачити добре одне одного.

(Діти стають у коло)

  Вчитель: Давайте сьогодні привітаємося за допомогою назв днів тижня?

Наприклад:Добрий день!

 Я – Ольга,я – понеділок…

 

(діти формують свої  привітання)

 

  • Пропоную гру! Я називатиму дні тижня, коли ви почуєте свій, підстрибніть на місці.( рух може бути іншим)

Вчитель: Діти! Тема нашої зустрічі «Ранок школяра» і допомагати нам у справі будуть цеглинки «Лего». Ранок  починає день кожної людини, отже, у кожної людини свої традиції  його зустрічати.

Вчитель: З чого починається наш день?

(діти наводять приклади та разом формують відповідь)

     Діти: Ми зустрічаємо сонечко.

Вчитель: Якого кольору сонечко?

Діти – Жовтого.

Вчитель: Відстібніть жовту цеглинку і покладіть перед собою!

Що ми робимо після того, як прокинулися і зустріли сонечко?

(діти наводять приклади та разом формують відповідь)

      Діти: Умиваємося та чистимо зуби, виконуємо ранкову зарядку.

Вчитель: Яким кольором ми позначимо ці дії?

Діти – Синім

Вчитель: Відстібніть синю цеглинку і покладіть перед собою.

Далі що відбувається ?

 (діти наводять приклади та разом формують відповідь)

Діти : Ми снідаємо.

Вчитель: Яким кольором ми позначимо салат на сніданок?

Діти – Зеленого .(кладуть зелену цеглинку)

Вчитель: Що ми робимо після сніданку?

(діти наводять приклади  та разом формують відповідь )

Діти : Ми одягаємося.

Вчитель: Яким кольором ми позначимо  цю вправу?

Діти – Червоним.(кладуть червону цеглинку)

Вчитель: Що ми робимо після того, як одяглися?

(діти наводять приклад та разом формують відповідь )

Діти: Збираємо речі.

Вчитель: Який колір цеглинки ми обираємо, щоб позначити цю дію?

Діти: Блакитний.(кладуть блакитну цеглинку)

Вчитель: Залишилася одна цеглинка  помаранчева. Що ми позначимо нею?

(діти наводять приклади  та разом формують відповідь )

Діти: Шлях до школи.(кладуть помаранчеву цеглинку)

Вчитель: Дякую!Послухайте завдання – зберіть цеглинки в тій послідовності, в якій ми виконували дії.

(Після того, як діти зібрали башти, перевіряємо послідовність цеглинок)

     Рефлексія: Оберіть, будь ласка, цеглинку червону, якщо у вас був гарний настрій під час виконання вправ. Помаранчеву, якщо настрій не змінювався і блакитну,  якщо ви були сумні.

Вчитель: Діти. ми з вами виконували всі дії послідовно і тому успішно завершили свою роботу. Такі позначки, як цеглинки «Лего» ми можемо змінити на кольорові стікери ( на холодильниках деякі матусі так фіксують необхідне для виконання), кишеньки, в яких  тримають важливу інформацію.

Таку вигадку цивілізації  назвали «Органайзер»  - ваш особистий секретар і помічник. Давайте спробуємо виготовити лепбук «Кишеньковий органайзер» із додаткового матеріалу  зошита «Я досліджую світ»

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку