20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Розробка ранкової зустрічі "День Землі"

Про матеріал

Дана розробка допоможе вчителям у проведенні ранкової зустрічі, сприятиме усвідомленню дітей цінності життя, де груповими заняттями є відгадування загадок та вправа "Оживи планету"

Перегляд файлу

Тема: День Землі

Мета: сприяти усвідомленню в дітей цінності збереження миру і життя на Землі, формувати відповідальне ставлення до природи,створити у класі дружнє середовище,виховувати екологічну культуру

Обладнання: вірш, календар, картки із словами, загадки, роздатковий матеріал для дітей

Хід зустрічі

1.Вітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,(плещуть)

Хай тупають ніжки.(тупають)

Працюють голівки,(хитають)

І сяють усмішки.(посміхаються)

Дружно всі візьмемося за руки,(беруться)

Веселіше стане всім.

Бо у класі всі ми друзі,

Сяють усмішки. Лунає сміх.

Вправа «Побажання»

(привітання один з одним називаючи імена та побажання один одному по колу)

 

2. Щоденні новини

Робота з календарем

- Який сьогодні день тижня?

- Яке число?

- Яке було вчора?

Спостереження за погодою (доповідає метеоролог)

Вправа «Склади вислів»

Картки із словами. «Хай живе загальний мир у всьому світі»

 

3.Обмін інформацією

Діти, сьогодні ми будемо говорити про нашу планету Земля.

Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським святом любові та турботи за наш спільний дім. У День Землі в різних країнах, за традицією, лунає Дзвін Миру, закликаючи людей Землі відчути всепланетну спільність і докласти зусиль до захисту миру на планеті та збереження краси нашого спільного дому.

 

Вправа «Мікрофон»

- Для чого оберігати планету Земля?

 

 4.Групове заняття

Читання вірша

                        Земля

Блакитні простори, зелені ліси –

Ні де не знайдеш ти такої краси.

У космосі є ще багато планет,

Немає лишень життя там прикмет.

Ти наша домівка, планета Земля,

Ти гарна і зблизька, красива здаля.

Дивуються інші планети всі щиро:

«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!»

Обговорення:

- Як називається наша планета?

- Які ще планети ви знаєте?

- Чому її вважають блакитно-вродливою?

 

Розгадування загадок

 

Кругла, але не м’яч.

Тверда, але не сталь.

Чорна, але не сажа.

Крутиться, але не дзига.

Хто ж вона? (Планета Земля)

 

Дощик ллє — вона все п’є.

 Щоби все росло і зеленіло.(Земля)

 

Вогненна куля навколо неї ходить,

Теплого погляду з неї не зводить. (Сонце і Земля)

 

Коли нема — чекають,

а коли прийду — тікають. (Дощ)

 

Зимою біле, навесні чорне,

літом зелене, восени стрижене. (поле)

Червоне коромисло через річку повисло. (Веселка)

 

Два брати весь вік живуть,

один на одного дивляться,

а докупи не зійдуться. (Небо і земля)

 

Ні потилиці, ні обличчя, ні початку, ні кінця.

Як по ній ти не підеш — кінця-краю не знайдеш. (Земля)

Об’єднання дітей у групи за планетами: Земля, Марс, Юпітер, Сатурн

Вправа «Оживи планету»

Фото Золотий Вулик. Фото Золотий Вулик. Фото Золотий Вулик. Фото Золотий Вулик.

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку