Урок з предмету "Я досліджую світ" - " Ранкові зустрічі "

Про матеріал
Розробка ранкових зустрічей до предмету "Я досліджую світ" 1 клас Нової Української Школи на тему: «День починається з добра». Предмети,які інтегруються: українська мова, математика, музичне мистецтво, Я досліджую світ.
Перегляд файлу

 

       РАНКОВА ЗУСТРІЧ

на тему: «День починається з добра»

                             1 клас

 

 

                                  Калюжна Олена Миколаївна

                                   Садківська ЗОШ І-ІІ ступенів

                                   Директор

                                   0972763931

                                   elena 5657@ukr.net

 

 

 

 

 

                                     РАНКОВА ЗУСТРІЧ

                                        1 КЛАС

ТЕМА: «День починається з добра»

МЕТА: формувати уявлення про добро і доброту; спонукати дітей замислитися, чому важливо знати думку інших про себе; виховувати культуру спілкування, внутрішню потребу до здійснення добрих вчинків.

ЗАВДАННЯ УРОКУ: розвиток умінь висловлювати власні відчуття та емоції; формування та розвиток усвідомлених та міцних обчислювальних навичок, виховання любові та шанобливого ставлення до природи, відтворювання емоційних вражень від твору мистецтва рухами та мімікою.

НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ, ЯКІ ІНТЕГРУЮТЬСЯ: українська мова, математика, музичне мистецтво, Я досліджую світ.

МАТЕРІАЛИ ТА ОБЛАДНАННЯ: малюнки, картки, фонограма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Тема тижня «Добротою себе виміряй»

День 1.  «День починається з добра»

  1. Привітання «Добрий день!»

Учитель. Треба разом привітатись…

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно, голосно сказати…

Діти. Добрий день!

Учитель. Помирись із тим, хто зліва…

Діти. Добрий день!

Учитель. Помирись із тим, хто справа…

Діти. Добрий день!

Учитель. Пожалій того, хто зліва…

Діти. Добрий день!

Учитель. Пожалій того, хто справа..

Діти. Добрий день!

Учитель. Вліво, вправо поверніться,

                Своїм друзям посміхніться.

Діти. Добрий день!

Учитель. Дружно всі, не відставайте.

Діти. Добрий день!

                                                         3

2. Створення у класі позитивного настрою. Вправа «Знайди друга»

 Кожному учневі дається по одній картці, на якій записано цифри від 0 до 10. Учні повинні знайти друга з карткою, в сумі з яким буде  число 10.

Діти домовляються, хто почне першим.

Діти виконують дії, які називає учитель.

  • Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

Зобразіть на обличчі радість, «подаруйте» її своєму товаришеві.

 3. Гра «Найдобріший»

Вчитель повідомляє, що в українців є прислів’я: «Доброго добром згадують». Пропонує пограти в гру і сказати, які добрі діти навчаються в класі.

Дітям пропонують кидати м’ячика і тому, хто впіймає його, треба назвати ім’я однокласника і пояснити, чому він добрий. Учні можуть відповідати: «Даринка добра, бо вона грається зі мною після школи. Іванко добрий, бо він дав мені цукерку. »

4.Розгадування загадок.

Ця тварина добра дуже,                                              

Познайомся з нею, друже!                        
В морі плаває,пірнає,
Із води людей спасає.
Виринає із глибин
Щирий помічник — …(дельфін)

                                                     4

Похожее изображение

На голові його корона з гілля,
Копитця топчуть буйнее зілля.
На спинці плямки білі, наче день,
Звірятко звати це ... (олень)

Похожее изображение

Рудий м’ячик вправно скаче з гілочки на гілку.
— То не м’ячик, — кажуть діти —
ми впізнали … (білку).

 

Картинки по запросу малюнок білки       5

У кішки китиці на вухах,

Щоб звуки всі уважно слухать.

Ти не скажеш кішці: «Брись!»

Обережно, бо це — … (рись).

Картинки по запросу малюнок рисі

Ой, великий упертюх

Цей сіренький капловух.

Кличе перший клас до ясел,

Називається… (осел).

 

 

 

                                                        6

Похожее изображение

Назвіть тварин, зображених на малюнках.

Де вони живуть?

Як називають тварин, які живуть біля людей?

Наведіть власні приклади свійських тварин.

5. Гра «Хто живе на моєму подвір’ї ».

Вчитель нагадує учням, що свійські тварини потребують нашого догляду, а деякі з них – наші друзі, про яких ми повинні турбуватися.

6.Визначаємо тему тижня

Пропонується учням назвати перший звук у кожному слові- відгадці.

Яке слово утворилося із названих звуків? («ДОБРО»)

Вчитель наголошує, що протягом тижня на заняттях говоритимуть про добрі справи, добрі вчинки, добрий настрій. І добрим день має бути не лише протягом цього тижня, а кожного дня.

                                                       7

7. Ознайомлення з правилами доброти

  -  Правила доброти дуже прості, треба тільки навчитися їх виконувати:

  •  Люби своїх тата і маму, бабусь і дідусів.
  • Допомагай слабким, маленьким, хворим, стареньким.
  • Допомагай друзям у біді.
  • Бережи природу та охороняй її.
  • Шануй працю інших людей.
  • Прощавай іншим їхні помилки.
  • Не будь жадібним.
  • А щоб день був добрим, його треба розпочати з усмішки.
  • Прослухайте «Пісню про усмішку» (музика В. Шаїнського, слова М. Пляцковського) з мультфільму «Крихітка Єнот» і поміркуйте, чого вона нас навчає.
  • Варто наголосити, що під час слухання пісні потрібно відобразити рухами, мімікою настрій, характер пісні.  

Картинки по запросу пісня про усмішку слухати

 

                                                         8

Від усмішки хмарний день ясніш,

від усмішки засія веселка в небі…

Поділись усмішкою щедріш,

і вона не раз повернеться до тебе.

Приспів: І тоді хмарки склика

                в танець  музика дзвінка,

                і на скрипці коник грає веселіше…

                Із блакитного струмка

                починається ріка,

                ну, а дружба починається

                 з усмішки.

Від усмішки сонячної вмить

найсумніший дощик плакать перестане.

сонний ліс ураз загомонить

і заплеще, мов долонями, листками.

Приспів.

Від усмішки йде до всіх тепло –

до слона і навіть до малої мишки…

Тож нехай, щоб добре всім було,

ніби лампочки, вмикаються усмішки!

                                                    9

Приспів.

8.Гра «Поділись своєю добротою».

Дітям необхідно заплющити очі, простягти руки, уявити, що на долоньках лежать маленькі сонечка. Через пальчики йде тепло по «всій руці, руки відпочивають. Сонячні промінчики зігрівають сто­пи, пальці рук та ніг відпочивають.  Слід усміхну­тися та говорити добрі слова одне одному:

Доброго ранку, земле моя!

 Доброго ранку, джерельна водице!

Доброго ранку, чисте повітря!

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, звірі і люди!

Доброго ранку, люди!

Всіх я вітаю, будьте здорові!

Усміхнуся сонечку:

«Здрастуй золоте!»

Усміхнуся квіточці —

Хай вона цвіте.

Усміхнуся дощику:

«Лийся мов з відра!»

Друзям усміхнуся:

«Бажаю вам добра!»

Я — здорова гарна дитина.

Всім дітям класу я бажаю здоров’я.

Нехай вони будуть веселі,

Здорові, красиві, щасливі.

 

 

                                             10

 

 

 

http://laginlib.org.ua/ynfo/garny/foto/13.gifВчитель. А тепер сідайте зручно, заплющіть оченята, руки покладіть долонями догори. Привітаймо природу і людей, повто­рюйте за мною:

Доброго ранку, життєдайна земле!

Доброго ранку, джерельна водице!

Доброго ранку, чисте повітря!

Доброго ранку, звірі!

Доброго ранку, люди!

Повітря, земля і вода — це

Природа.

Тварина, рослина і птах — це

Природа.

Природа — це я. І ти —

Це Природа.

Повинні ми жити у злагоді.

Наприкінці діти утворюють коло, беруться за руки, стискають їх легенько і усміхаються одне одному, а потім дарують свою усмішку Всесвіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       11

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку