Інтегрований урок . (навчання грамоти, природознавство)
Тема. Як звірі зимують. Закріплення вивчених букв, опрацювання тексту «Незабаром зима». Написання вивчених букв, списування друкованих слів, розвиток мовлення. Складання усної розповіді «Як зимують звірі».
Загально пізнавальні цілі:
Когнітивні рівні |
Конкретизовані навчальні цілі |
Перелік завдань – запитань , які забезпечують досягнення конкретизованих цілей |
Навчально – методичне забезпеченння |
Знання |
Знає і називає букви. Називає героїв твору. Називає тварин своєї місцевості. |
Послухайте чистомовку, доповніть її, промовте, щоб ротик був слуханням. Записати букви б, о, л, і, к, ч, а |
Додаток №1 (чистомовка) |
Розуміння |
Відповідає на запитання за змістом прочитаного. Наводить приклади тварин, які залягають у сплячку. |
Як зимує зайчик? Як зимує лисичка? Як зимує ведмідь? Як зимує кабан? Прочитати, де білочка зробила собі будиночок. Чим вимостила будиночок білочка? Який інший заголовок можна дібрати до твору? Обговорити чим білочка пригостила друзів? Які із тварин взимку сплять? |
Таблиця |
Застосування |
Демонструє вміння каліграфічного письма і виразного читання, орієнтується і тексті. |
Прочитати склади: прямі і обернені. Гра «Мовна стежина» Скласти і записати слова. Читання буксиром. Читання в парах. Читання «Земля-Небо». Вибіркове читання. |
Додаток №4 Текст «Незабаром зима» |
Аналіз |
Співставляє слово та його звукову модель. Відновлює і читає слова з пропущеними словами. |
Зафарбувати тваринку у назві якої є букв більше, ніж звуків. Якій звуковій моделі відповідає слово «кабан». З’єднати стрілочкою малюнок і звукову модель. Зібрати і прочитати слова. |
Дод.№5 Дод.№7 Дод.№2 |
Синтез |
Складає і записує слова із окремих букв, складів. Складає речення із окремих слів. Складає текст із речень. |
Скласти і записати слово із записаних букв б, о, л, і, к, ч, і Гра «Плутанка» Гра «Мовна стежинка» Гра «Збери речення» |
Дод.№3 Дод.№8 Дод.№4 Дод.№6 |
Оцінювання |
Перевіряє правильність списування. Оцінює власні можливості щодо допомоги тваринам взимку. |
Перевіряє написане. Кому з тваринок можете допомогти взимку? Яким чином? |
|
План уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
Розпочинаємо ж урок, часу не гаючи
І радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.
- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей, подаруйте їм. Адже усмішка ще:
- прикрашає обличчя;
- підвищує настрій;
- сприяє добрим стосункам з оточуючими;
- допомагає знайти нових друзів;
- і навіть деколи, допомагає здійснювати бажання.
Налаштуємося на роботу.
Очі дивляться-(діти) та все бачать.
Вуха слухають – (діти) та все чують.
Голова – (діти) думає.
Яким буде урок (діти) – цікавим!
Які у мене діти? – (діти) найкращі!
Нехай мої та ваші надії здійсняться.
Я хочу, щоб урок був…
На цьому уроці я хочу….
Артикуляційна гімнастика для язичка
Додаток №1
Ма-ма-ма – скоро вже … (зима).
Ме-ме-ме – снігу … (намете).
Ем-ем-ем – шапочки … (візьмем).
Дем-дем-дем – на гірку … (підем).
ІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Лісовичок : Добрий день, малята,
Хлопчики й дівчата.
Веселий я – Лісовичок.
Всіх люблю я діточок.
Додаток №2
Вчитель: Як можна назвати цих тварин одним словом? (Звірі)
- Отже, сьогодні ми дізнаємось «Як звірі зимують?»
ІІІ. Робота над новим матеріалом.
Додаток №3
б, о, л, і, к, ч, а
Додаток №4
ма зи но сі го вни ді чка
ам из он іс ог ід ак
Вигляда якась тваринка.
Вушка довгенькі, кожушок сіренький
Хто це, діти?
Так, це зайчик – побігайчик. ( Слайд____)
Завдання: Скласти з поданих складів слова і записати їх. (Дод.№4)
Додаток№5
Встали дружно
1,2,3,4 – у гайочок ми ходили,
Зайця сірого зустріли.
Зайчик прудко так стрибає,
Пташка весело літає,
Швидко лис десь пробіжить,
Їжачок в кущах сидить.
Посиділи і ми трішки,
Щоб спочили руки, ніжки,
Всі веселі? От чудово!
І за парти сіли знову.
Робота в групах.
Додаток№6
Восени ведмідь нагулює жир,
а взимку він спить у барлозі.
У лютому у ведмедиці народжуються дитинчата.
|
|
|
Додаток №7
|
|
|
|
Гра «Плутанка»
Додаток №8
Розплутати і записати слова.
вкво суляко сукбор
Незабаром зима
Зимує білочка у дуплі. Там вона влаштувала тепле гніздечко. Устеллила його мохом, сухим листям. Тому хатинка в неї тепла і м'яка.
Ще з осені вона назбирала горішки, гриби, насіння з шишок.
Зима не буде страшною для лісової пустунки.
Обговорити, чим білочка пригостила друзів.
ІV. Підсумок уроку
Вправа « Мікрофон»:
Урок був ……
На цьому уроці я ….
1