20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Інтегрований урок з курсу "Я досліджую світ". Тема. Як звірі зимують. Закріплення вивчених букв, опрацювання тексту «Незабаром зима». Написання вивчених

Про матеріал
Інтегрований урок . (навчання грамоти, природознавство) Тема. Як звірі зимують. Закріплення вивчених букв, опрацювання тексту «Незабаром зима». Написання вивчених букв, списування друкованих слів, розвиток мовлення. Складання усної розповіді «Як зимують звірі».
Перегляд файлу

Інтегрований урок . (навчання грамоти, природознавство)

Тема.  Як звірі зимують. Закріплення вивчених букв, опрацювання тексту                  «Незабаром зима». Написання вивчених букв, списування друкованих слів, розвиток мовлення. Складання усної розповіді «Як зимують звірі».

Загально пізнавальні цілі:

  • Закріпити вивчені букви
  • Вправляти у письмі, вимові вивчених букв та списуванні друкованих слів;
  • Розширити і уточнити уявлення учнів про різноманітність тваринного світу та пристосування тварин до життя взимку;
  • Розвивати читацькі навички, усне мовлення;
  • Виховувати любов до тварин, турботливе ставлення до них.

Когнітивні рівні

Конкретизовані навчальні цілі

Перелік завдань – запитань , які забезпечують досягнення конкретизованих цілей

Навчально  – методичне забезпеченння

Знання

Знає і називає букви.

Називає героїв твору.

Називає тварин своєї місцевості.

Послухайте чистомовку, доповніть її, промовте, щоб ротик був слуханням. Записати букви б, о, л, і, к, ч, а

Додаток №1

(чистомовка)

Розуміння

Відповідає на запитання за змістом прочитаного.

Наводить приклади тварин, які залягають у сплячку.

Як зимує зайчик? Як зимує лисичка? Як зимує ведмідь? Як зимує кабан? Прочитати, де білочка зробила собі будиночок. Чим вимостила будиночок білочка? Який інший заголовок можна дібрати до твору? Обговорити чим білочка пригостила друзів? Які із тварин взимку сплять?

Таблиця

Застосування

Демонструє вміння каліграфічного письма і виразного читання, орієнтується і тексті.

Прочитати склади: прямі і обернені. Гра «Мовна стежина» Скласти і записати слова. Читання буксиром. Читання в парах. Читання «Земля-Небо». Вибіркове читання.

Додаток №4

Текст «Незабаром зима»

Аналіз

Співставляє слово та його звукову модель.

Відновлює і читає слова з пропущеними словами.

Зафарбувати тваринку у назві якої є букв більше, ніж звуків.

Якій звуковій моделі відповідає слово «кабан». З’єднати стрілочкою малюнок і звукову модель. Зібрати і прочитати слова.

Дод.№5

Дод.№7

Дод.№2

Синтез

Складає і записує слова із окремих букв, складів. Складає речення із окремих слів. Складає текст із речень.

Скласти і записати слово із записаних букв б, о, л, і, к, ч, і

Гра «Плутанка»

Гра «Мовна стежинка»

Гра «Збери речення»

Дод.№3

Дод.№8

Дод.№4

Дод.№6

Оцінювання

Перевіряє правильність списування. Оцінює власні можливості щодо допомоги тваринам взимку.

Перевіряє написане.

Кому з тваринок можете допомогти взимку? Яким чином?

 

 

План уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Читання вчителем вірша з метою організації класу.

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

  1. Психологічне настроювання. 

Розпочинаємо ж урок, часу не гаючи

І радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.

- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей, подаруйте їм. Адже усмішка ще:

- прикрашає обличчя;

- підвищує настрій;

- сприяє добрим стосункам з оточуючими;

- допомагає знайти нових друзів;

- і навіть деколи, допомагає здійснювати бажання.

   Налаштуємося на роботу.

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

  1. Вправа «Очікування»:
  • Діти, цікаво, а що кожен з вас чекає від цього уроку?
  • Продовжіть речення:

Я хочу, щоб урок був…

На цьому уроці я хочу….

  1. Слово вчителя.
  • Перш ніж розпочати урок, ми підготуємось до вимови і зробимо фонетичну зарядку, щоб ротик був слухняним.

Артикуляційна гімнастика для язичка 

  •  „Лопаточка”. Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10-15 с.
  • Вітрило. Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно вгору-вниз. Рухати язиком  в повільному темпі під лічбу. Виконати 10-15 разів. 
  • Дудочка”. Висунути широкий язик. Бокові краї язика завернути угору. Подмухати в отриману трубочку. Виконувати в повільному темпі 10-15 разів.
-          «Голочка». Усміхнутися, висунути язик, зробити його вузьким. Утримувати: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10. Слідкувати, щоб кінчик не загинався.
 
Робота над чистомовкою.
  • Прослухайте і доповніть чистомовку.

Додаток №1

Ма-ма-ма – скоро вже … (зима).

 Ме-ме-ме – снігу … (намете).

Ем-ем-ем – шапочки … (візьмем).

Дем-дем-дем – на гірку … (підем). 

  1. Промовляння чистомовки.
  2. Вправа «Погода».
  • А тепер подивіться у вікно.
  • Яка сьогодні погода?
  • Який настрій вона викликає?

ІІ. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.

  • У нас сьогодні незвичайний урок.  Помандруємо ми  з вами до зимового лісу. А допоможе нам у цьому лісовичок.

Лісовичок :                                   Добрий день, малята,

Хлопчики й дівчата.

Веселий  я – Лісовичок.

Всіх люблю я діточок.

  • Запрошую вас до зимового лісу. А які тварини тут живуть, вам слід відгадати. Теба «зібрати» слова.

Додаток №2

Пов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:   Як можна назвати цих тварин одним словом? (Звірі)

               - Отже, сьогодні ми дізнаємось «Як звірі зимують?»

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

  • Зібрався лісовичок  на гостини, але роботи в нього дуже багато. Треба перевірити чи всі звірі приготувалися до зими. Запрошує і нас з вами в гості. А до кого? Ви дізнаєтеся, коли напишете букви.

Додаток №3

б, о, л, і, к, ч, а

  • А тепер з «розписаних букв» складіть і запишіть слово. (білочка)
  • Ходімо стежкою. А стежка в нас незвичайна, а казкова, складова.

 

  1. Читання складів: прямих і обернених.

Додаток №4

ма    зи    но    сі   го  вни    ді   чка

ам   из   он   іс   ог   ід   ак

  • Раптом бачить: з-за тернинки

Вигляда якась тваринка.

Вушка довгенькі, кожушок сіренький

Хто це, діти?

Так, це зайчик – побігайчик. ( Слайд____)

 

Завдання: Скласти з поданих складів слова і записати їх. (Дод.№4)

  • Розповісти, як зимує Зайчик.

 

  1. Зустріч з лисичкою.
  • Зафарбувати тваринку, у назві, якої букв більше ніж звуків.

Додаток№5

  • Як лисичка зимує?

Пов’язане зображення 

Картинки по запросу розмальовка білочки Картинки по запросу розмальовка лісових тварин

Фізкультхвилинка

Встали дружно

1,2,3,4 – у гайочок ми ходили,

Зайця сірого зустріли.

Зайчик прудко так стрибає,

Пташка весело літає,

Швидко лис десь пробіжить,

Їжачок в кущах сидить.

Посиділи і ми трішки,

Щоб спочили руки, ніжки,

Всі веселі? От чудово!

І за парти сіли знову.

  1. Зустріч з Ведмедем.
  • Хто живе в барлозі?
  • А як зимує ведмідь, ви дізнаєтеся коли складете зі слів речення. Складіть текст з даних речень

Робота в групах.

Додаток№6

Восени ведмідь нагулює жир,

а взимку він спить у барлозі.

У лютому у ведмедиці народжуються дитинчата.

 

  1.  Зустріч з Кабаном.
  • Якій звуковій моделі відповідає слово «Кабан»?

 

 

 

 

Додаток №7

Результат пошуку зображень за запитом "ведмідь малюнок"Результат пошуку зображень за запитом "білочка малюнок" 

Результат пошуку зображень за запитом "кабан малюнок" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Як зимує кабан?

 

  1.  Зустріч з Їжачком.

Гра «Плутанка»

Додаток №8

Розплутати і записати слова.

вкво     суляко     сукбор

  • Як зимує їжак?

 

  1.  Нарешті друзі ми прийшли до Білочки.
  • Як білочка готується до зими ви дізнаєтеся, коли прочитаєте текст «Незабаром зима».

Незабаром зима

Зимує білочка у дуплі. Там вона влаштувала тепле гніздечко. Устеллила його мохом, сухим листям.   Тому хатинка в неї тепла і м'яка.

Ще з осені вона назбирала горішки, гриби, насіння з шишок.

Зима не буде страшною для лісової пустунки.

 

  1. Читання вчителем;
  2. Читання «буксиром»;
  3. Читання в парах;
  4. Читання «Земля - Небо»;
  5. Вибіркове читання
  • Прочитати заголовок
  • Прочитати, де білочка зробила собі будиночок.
  • Чим вмостила будиночок білочка?
  • Прочитати речення про запаси білочки.
  1. Добір іншого заголовка.

 

  1.  Робота в групах.

Обговорити, чим білочка пригостила друзів.

 

ІV. Підсумок уроку

Вправа « Мікрофон»:

  • Чи справдилися ваші сподівання стосовно нашого уроку?
  • Яким був урок?
  • Продовжіть речення:

            Урок був   ……

            На цьому уроці я ….

  • Як ви могли б допомогти звіряткам взимку?

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку