Розробка ранкової зустрічі для 1 класу на тему "Який буває транспорт?"

Про матеріал

Сформувати лексику до теми «Транспорт»; розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про види транспорту, їх призначення; створити дружню атмосферу

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема тижня «Транспорт»

Зустріч 1. Який буває транспорт?

Мета.  Сформувати лексику до теми «Транспорт»; розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про види транспорту, їх призначення; створити дружню атмосферу

Обладнання: м’яка іграшка «Смайлик», розрізані малюнки із зображенням транспорту.

  1. Привітання
    1.        Віршоване привітання

Діти сідають на стільчики у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.

Доброго ранку містам і містечкам,

(руки розводять у сторони, а потім зводять,опускаючи донизу)

Селам великим, малим хуторам!

(повторюють попередні рухи)

Доброго ранку бажаєм сердечно!

(руки кладуть на ліву сторону грудей)

Доброго ранку, люди, всім вам!

(руки розводять від грудей у сторони,

посміхаючись один одному).

 

  1.        Вправа «Бажаю вам…»

Учитель тримає в руках мяку іграшку «Смайлик».

  • Діти, цей веселий Смайлик символізує мій настрій. І мені б дуже хотілося поділитися ним з вами.
  • Іринко, я бажаю тобі гарного настрою… (Кожен учень, передаючи іграшку бажає один одному гарного дня, настрою і т.д. )

C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_105439.jpg  C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_105510.jpg

C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_105525.jpg   C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_105618.jpg

  1. Щоденні новини

Доброго дня, любі діти!

Пора року: …

Місяць: …

День тижня: …

Число: …

Тема тижня: Транспорт

Тема дня: Який буває транспорт?

C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_105852.jpg                   C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_105928.jpg

3. Бесіда

  • Що таке транспорт?
  • Звідки він взявся?
  • Навіщо транспорт потрібен людям?
  • Який транспорт ви знаєте?
  • Яким транспортом ви користувалися?
  • Яким хотіли б скористатися?

 

  1.        Гра «Який транспорт ми сьогодні бачили?»

Діти, стоячи у колі відгадують загадки, запропоновані вчителем.

  • Хто сьогодні, йдучи до школи бачив транспорт, який ви відгадаєте, той плескає у долоні. Хто не бачив – тупотить ніжками. Хто ніколи не бачив – присідає.

Покрути його педалі

— Й повезе в далекі далі.

Є звичайний, є гірський,

Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)

 

В синім небі путь моя,

Швидше всіх літаю я.

Маю крила, хоч не птах.

Люди звуть мене …(Літак)

 

Є великий, є малий,

З вантажами, легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає. (автомобіль)

 

Ні сани, ні віз,

а їде без коліс. (Човен)

 

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах (потяг)

 

 

Як сідаєш — він бурчить,

По дорогах швидко мчить.

Та шолом слід одягати

І права водійські мати.(мотоцикл)

 

По маршруту вас везуть

І квиточки продають.

З вигляду продовгуватий,

Але зовсім не рогатий.(автобус)

 

Вгору ріжки підіймає

І в дорогу вирушає.

Їздить тільки у містах,

В будні дні і по святах.(тролейбус)

 

C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_110405.jpg                      C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_110438.jpg

 

 

 

 

  1. Групова вправа «Склади малюнок»

Діти складають зображення транспорту з розрізаних карток, обговорюють, що могли б розказати про цей транспорт іншим.

C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_110233.jpg              C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_110236.jpg

C:\Users\111\Desktop\фото ранкове коло\IMG_20180403_110239.jpg

  1. Обмін інформацією «Розкажи, покажи»

Одна дитина з групи розповідає про транспорт, який зібрали з карток.

  1. Гра «Покажи транспорт»

Діти стоять у колі один за одним. Учитель називає будь-який транспорт, а діти рухаючись по колу, імітують його за допомогою звуків, жестів, рухів.

  1. Щоденник вражень
  • А тепер пропоную сісти за парти і виконати запис або малюночок у своїх щоденниках вражень на тему за вибором: 

«Транспорт»

«Люди і машини»

     «Дорога до школи»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ІВАНОВА ОЛЕКСАНДРА Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
10455
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку