Сформувати лексику до теми «Транспорт»; розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про види транспорту, їх призначення; створити дружню атмосферу
Ранкова зустріч
Тема тижня «Транспорт»
Зустріч 1. Який буває транспорт?
Мета. Сформувати лексику до теми «Транспорт»; розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про види транспорту, їх призначення; створити дружню атмосферу
Обладнання: м’яка іграшка «Смайлик», розрізані малюнки із зображенням транспорту.
Діти сідають на стільчики у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.
Доброго ранку містам і містечкам,
(руки розводять у сторони, а потім зводять,опускаючи донизу)
Селам великим, малим хуторам!
(повторюють попередні рухи)
Доброго ранку бажаєм сердечно!
(руки кладуть на ліву сторону грудей)
Доброго ранку, люди, всім вам!
(руки розводять від грудей у сторони,
посміхаючись один одному).
Учитель тримає в руках м’яку іграшку «Смайлик».
Доброго дня, любі діти!
Пора року: …
Місяць: …
День тижня: …
Число: …
Тема тижня: Транспорт
Тема дня: Який буває транспорт?
3. Бесіда
Діти, стоячи у колі відгадують загадки, запропоновані вчителем.
Покрути його педалі
— Й повезе в далекі далі.
Є звичайний, є гірський,
Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)
В синім небі путь моя,
Швидше всіх літаю я.
Маю крила, хоч не птах.
Люди звуть мене …(Літак)
Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає. (автомобіль)
Ні сани, ні віз,
а їде без коліс. (Човен)
Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах (потяг)
Як сідаєш — він бурчить,
По дорогах швидко мчить.
Та шолом слід одягати
І права водійські мати.(мотоцикл)
По маршруту вас везуть
І квиточки продають.
З вигляду продовгуватий,
Але зовсім не рогатий.(автобус)
Вгору ріжки підіймає
І в дорогу вирушає.
Їздить тільки у містах,
В будні дні і по святах.(тролейбус)
Діти складають зображення транспорту з розрізаних карток, обговорюють, що могли б розказати про цей транспорт іншим.
Одна дитина з групи розповідає про транспорт, який зібрали з карток.
Діти стоять у колі один за одним. Учитель називає будь-який транспорт, а діти рухаючись по колу, імітують його за допомогою звуків, жестів, рухів.
«Транспорт»
«Люди і машини»
«Дорога до школи»