Ранкова зустріч ,,Рідна наша мова“ (2 клас)
(До Міжнародного дня рідної мови)
Мета: формувати у школярів бажання вивчати рідну мову, розвивати пізнавальні інтереси, розширювати тематичний словниковий запас учнів.
1.Вітання
Сонечко встало.
Настав новий день.
Ми знову зустрілися.
Всім ,,Добрий день’’!
2.Щоденні новини
За звичаєм представляємо усім присутнім нашу фантастичну четвірку чергових та збираємо щоденні новини.
Синоптик (ім’я) розповідає про погоду.
Помічник вчителя (ім’я) виконує доручення вчителя.
Чистюля (ім’я) відповідає за чистоту в класі.
Репортер (ім’я) веде репортаж про події цього дня:
- Який сьогодні місяць?(лютий)
- Який день тижня?
- Яке число?(21)
- Чим цей день особливий?
Так, 21 лютого Міжнародний день рідної мови. Пропоную подивитись відео-вітання від вчителів нашої школи .
3.Групова робота
Запрошую вас, діти, об’єднатись у дві групи (хлопці та дівчата) . Хлопчики напишуть компліменти нашій рідній мові. Яка ж вона? А дівчатка пригадають і запишуть прізвища відомих їм поетів та письменників різних часів, які писали чи пишуть рідною мовою для усіх нас. Час роботи в групах 3 хвилини.
Презентація роботи груп.
4.Обмін інформацією
Проведемо мовну розминку:
Хто знає вірш про нашу рідну мову?
Хто згадає прислів’я чи приказку про мову?
Як називаються дивні фрази (сталі вислови), які чи часто вживаємо в своєму мовленні?(фразеологізми). Наведіть приклади фразеологізмів.
Заспіваємо разом пісню про фразеологізми(з проекту Інтелект України)/чи пісню про рідну мову.)
Робота у щоденнику вражень
Напишіть побажання нашій рідній мові в цей особливий для неї день.