Ранкове коло у 1 класі "Ми пасажири". Тема тижня "Транспорт".

Про матеріал

Матеріал містить пізнавальну бесіду, загадки, посилання на відео та вказівки до проведення тематичної гри.

Перегляд файлу

1 клас. Тема тижня «Транспорт»

Ранкое коло «Ми – пасажири»

Мета: уточнити та поглибити уявлення дітей про громадський транспорт; продовжувати формувати вміння відтворювати трудові дії людей різних професій, що працюють в громадському транспорті, виконувати ігрові ролі пасажирів, вміння розгортати ігровий сюжет; розвивати комунікативно-мовленнєві здібності; виховувати культуру спілкування, заохочувати дітей до прояву приязності, щирості, співчуття, відповідальності у взаєминах з оточуючими.

Обладнання:  предметні малюнки видів пасажирського транспорту; сюжетні малюнки із ситуаціями в громадському транспорті; 8-10 стільців, виставлених у два ряди та 1 стілець - місце водія; іграшкове кермо; трафарети «Місця для інвалідів та пасажирів з дітьми», бейджі «Водій», «Кондуктор», «Контролер»; іграшкові гаманці, ігрові гроші, квитки.

 

Хід проведення

І. Вітання у колі друзів

  • Хто з гарним настроєм прийшов до школи - посміхніться.
  • Хто в класі з друзями зустрівся - одним оком підморгніть.
  • Хто пішки дістався до школи - зробіть кроки на місці.
  • Хто на транспорті приїхав - уявне кермо покрутіть.
  • Хто хоче щось нове дізнатись - рукою голівки торкніться.
  • Хто буде дружно працювати - у колі за руки візьміться.

ІІ. Обмін інформацією

  1. Відгадування відео загадок.

Загадки про види транспорту

          Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=fUvc_x7Dq6M

Тривалість 2:51

  1. Бесіда.
  • Які з видів транспорту призначені для перевезення пасажирів по місту? (Демонстрація предметних малюнків автобуса, мікроавтобуса, таксі, електропоїзда метрополітену.)
  • Яким видом пасажирського транспорту вам доводилось користуватись?
  • Яким видом громадського транспорту користуються мешканці нашого міста?
  • Чому такий вид транспорту важливий для людей?
  1. Перегляд відео.

Мультики про машинки - ПРИГОДИ ТРАЙКА 5 серія - Міський транспорт

Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=uwoB2puCrOw&ab_channel

Тривалість 6:26

  1. Повторення правил користування пасажирським транспортом.

Гра «Незакінчене речення».

  • Чекаю громадський транспорт лише на ... (спеціальних зупинках).
  • Заходжу в транспорт ... (спокійно).
  • У салоні поступаюсь місцем ... (літнім людям, пасажиром з маленькими дітьми, інвалідам).
  • За проїзд сплачую (кондуктору або водію).
  • Якщо їду стоячи, щоб не впасти під час руху... (тримаюсь за поручні або верхню частину сидіння).
  1. Обговорення сюжетних малюнків «У транспорті».
  • Хто з пасажирів поводиться правильно, а хто – ні? Чому?
  1. Рухлива пауза.

Слухаючи пісеньку, діти виконують імітаційні рухи.

Колеса автобуса крутяться. Дитяча кумедна пісенька

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=LKBP_PjyvxI  

Тривалість 2:17

ІІІ. Групове заняття.

Проведення сюжетно-рольової гри «У громадському транспорті».

  1. Вчитель пропонує розподілити ролі: водій, кондуктор, контролер, пасажири. При потребі пояснити обов’язки. Серед пасажирів можливо призначити маму з маленькою дитиною, літніх людей, людей з обмеженими можливостями тощо.
  2. У ході гри можна деяким пасажирам дати окремі вказівки. Наприклад: «У тебе в руках морозиво», «Ти стоїш на підніжці біля дверей», «У тебе велика сумка», «Ти зайшов з собакою» тощо.

Дати можливість дітям самостійно обіграти ситуації. При потребі – дати поради, показати правильні дії.

IV. Щоденні новини.

  1. Заповнення календаря.
  2. Заповнення куточка погоди.
  3. Оголошення.
  4. Привітання іменинників тощо.

 

 

docx
Додано
21 липня 2022
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку