Розробка ранковою зустрічі

Про матеріал
Розробка ранкової зустрічі у 1 класі до Всесвітнього Дня мільтфільмів. Розраховано з презентацією
Перегляд файлу

Тема: Всесвітній День мультфільмів

Мета: ознайомити дітей з історією мультиплікації; сформувати уявлення про механізм створення анімаційних фільмів; розвивати увагу, естетичний смак, логічне і творче мислення, спостережливість; розвивати комунікативні здібності дітей у різних формах ігрової діяльності; виховувати почуття справедливості, доброти, співчуття.

Обладнання: мультимедійний матеріал

 

Хід зустрічі

  1. Вітання

 

-Доброго ранку, любі школярики!

-Доброго ранку, жучки та комарики!

-Доброго ранку, зайчики й білочки!

-Доброго ранку, синички на гілочці!

-Доброго ранку, сонечко ясне!

Настрою всім ми бажаєм прекрасного!

 

Вправа «Побажання»

(привітання один з одним називаючи імена та побажання один одному)

 

  1. Обмін інформацією

 

— Чи любите ви мультфільми?

— За що ви їх любите?

— Як прийшов до нас мультик?

— Слово «мультфільм» утворилося від слова «мультиплікація». Із латинської «multiplikateo» перекладається як «множення», «film» з англійської перекладається як «плівка», тобто «множення плівки».

Перший у світі мультфільм (у повному розумінні цього слова) був випущений 1897 року та став рекламою порошку для виготовлення крему.

Перший мультфільм для дітей «Аліса в країні мультиплікації» був створений американцем Волтом Діснеєм 1923 року. 1928 року вийшов перший звуковий мультфільм «Пароплав Віллі» з усім нам відомим героєм Міккі Маусом.

Мультфільми — це, насамперед, зображення, які малюють художники. Дивлячись на ілюстрації, ми можемо здогадатися, який це мультфільм.

— Діти, спробуйте за ілюстрацією відгадати назву мультфільму. (Учитель демонструє картинки з відомих мультфільмів, а діти вгадують.)

— Мультфільми бувають пізнавальними, розвивальними, а можуть бути розважальними.

— Які пізнавальні мультики ви переглядаєте? («Фіксики», «Лунтік», «Уроки тітоньки Сови», телепрограма «ПЛЮСПЛЮС», «З любов’ю до дітей».)

Перегляд мультфільму «Це — наше, і це — твоє. Сіль» ).

— Що сподобалося?

— Що нового ви дізналися?

— Чого вчать мультфільми?

 

 

  1. Розгадування загадок  
  1. Я – істота нежива,
    Я – істота снігова.
    Мене зліпили дві сестри,
    Коли грали уночі. (Сніговик Олаф)
  2. У Задзеркаллі побувала,
    Країною Чудес гуляла.
    Кіт Чеширський не дрімає,
    Вказці дівчину чекає. (Аліса)
  3. Його ім'я всім відомо,
    Родом хлопець із Криптону,
    Кожен може бути спокійний
    Він рішуче налаштован,
    Йому супроводжує успіх,
    Переможе ворогів !
  4. Хто це діти….? (Супермен)
  5. Він бузковий, чарівний,
    Місяць — дім його рідний
    Знають, люблять малюки,
    Хто це діти....?(Лунтик)
  6. Якщо раптом щось зламалося
    Більше не турбуйся,
    Тільки хто вони — секрет,
    Страшна таємниця. (Фіксіки)
  7. Три коти, три хвости,
    Шість вух, дванадцять лапок,
    Як звуть таких котяток? (Коржик, Карамелька і Компот)

 

Діти малюють свого улюбленого героя мультфільму.

docx
Додав(-ла)
Дишлова Еліна
Додано
22 червня 2022
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку