Тема: Всесвітній День мультфільмів
Мета: ознайомити дітей з історією мультиплікації; сформувати уявлення про механізм створення анімаційних фільмів; розвивати увагу, естетичний смак, логічне і творче мислення, спостережливість; розвивати комунікативні здібності дітей у різних формах ігрової діяльності; виховувати почуття справедливості, доброти, співчуття.
Обладнання: мультимедійний матеріал
Хід зустрічі
-Доброго ранку, любі школярики!
-Доброго ранку, жучки та комарики!
-Доброго ранку, зайчики й білочки!
-Доброго ранку, синички на гілочці!
-Доброго ранку, сонечко ясне!
Настрою всім ми бажаєм прекрасного!
Вправа «Побажання»
(привітання один з одним називаючи імена та побажання один одному)
— Чи любите ви мультфільми?
— За що ви їх любите?
— Як прийшов до нас мультик?
— Слово «мультфільм» утворилося від слова «мультиплікація». Із латинської «multiplikateo» перекладається як «множення», «film» з англійської перекладається як «плівка», тобто «множення плівки».
Перший у світі мультфільм (у повному розумінні цього слова) був випущений 1897 року та став рекламою порошку для виготовлення крему.
Перший мультфільм для дітей «Аліса в країні мультиплікації» був створений американцем Волтом Діснеєм 1923 року. 1928 року вийшов перший звуковий мультфільм «Пароплав Віллі» з усім нам відомим героєм Міккі Маусом.
Мультфільми — це, насамперед, зображення, які малюють художники. Дивлячись на ілюстрації, ми можемо здогадатися, який це мультфільм.
— Діти, спробуйте за ілюстрацією відгадати назву мультфільму. (Учитель демонструє картинки з відомих мультфільмів, а діти вгадують.)
— Мультфільми бувають пізнавальними, розвивальними, а можуть бути розважальними.
— Які пізнавальні мультики ви переглядаєте? («Фіксики», «Лунтік», «Уроки тітоньки Сови», телепрограма «ПЛЮСПЛЮС», «З любов’ю до дітей».)
Перегляд мультфільму «Це — наше, і це — твоє. Сіль» ).
— Що сподобалося?
— Що нового ви дізналися?
— Чого вчать мультфільми?
Діти малюють свого улюбленого героя мультфільму.