Розробка сценарію до 8 березня

Про матеріал
Розробка сценарію до 8 березня на тему '' Жіноче свято ''. Розробка підходить для виступів з різними співочими та танцювальними номерами.
Перегляд файлу

Сценарій до 8 березня

«Жіноче свято»

Мета: вшанувати жінку-матір, жінку-трудівницю; виховувати шанобливе ставлення до сім’ї, родини; розвивати творчі здібності учнів.

Оформлення: на сцені цифра «8» в обрамлені штучних квітів, гірлянди з повітряних кульок.

Хід заходу

Звучить мелодія

Уч.1. Жіноче свято і весна

Несуть з собою дні погожі.

По всій Землі, для всіх людей –

Весна і жінка дуже схожі.

Здоров’я , ніжності, тепла,

Кохання вам бажаємо,

Із першим святом на весні

Усіх жінок вітаємо.

Уч.2.  А жінка буває на весну схожа:

 То тиха й привітна, а то й непогожа.

  То скропить сльозою, то сонцем засвітить,

    То прагне зими, то прагне у літо.

Уч.3.  Весна у природі – це завше як диво,

Так само і жінка буває вродлива,

Буває примхлива, буває зрадлива...

Нехай тільки кожна з них буде щаслива.

Уч.4. Хай не буде горя на вашій дорозі,

 І роки в здоров’ї зозуля накує,

Усміхайтесь, любі, витріть смутку сльози,

 І нехай Всевишній вам сили додає!

Уч.5. Дорогі наші гості, бабусі і мами.

Ми дуже раді зустрічі з вами.

 Дозвольте вас всіх привітати

З весною і маминим святом,

Найкращі вітання сьогодні для вас

Від ваших дітей і особисто від нас.

Уч.6. Хай сонечко вам посміхнеться,

Всі квіти весняні для вас зацвітуть.

Здоров'я і щастя бажаємо ми, із світом вас, дорогі жінки!

Пісня

Ведуча 1. Щороку , коли сонце виходить на весняну орбіту,

  Від подиху теплих вітрів зацвітають проліски,

 Ми відзначаємо свято весни, надії і любові.

 В цей день ми вітаємо жінку, від якої пішло все прекрасне не землі.

 Тож недаремно саме вона увібрала в себе одне

З найкращих, найсвітліших свят  всіх жінок – 8 Березня.

Тому і наше свято ми присвячуємо жіночності,

Присвячуємо найдорожчим людям на землі –

Мамам, вчителям, дівчатам нашої школи.

Ведучий 2.  Шановні наші вчителі, мами, бабусі!

 Щиро вітаємо вас зі святом весни, з днем 8 Березня.

 Зичимо здоров’я із дзвінкої криниці, хліба запашного з  української пшениці, рум’янців від калини, щоб були у настрої кожної днини. Адже саме від вас починається все найкраще на землі.

Це добро і краса, ніжність і ласка, любов і вірність, музика і поезія.

Учень.  Я – жінка! Ви чуєтє, люди, я -  свічка.

               Запалена Господом на віки.

               Неправда, що я ребро чоловіче.

               Цю казку придумали чоловіки.

Я – жінка. Я річка бурхлива й неспинна,

Що в повінь зриває верхи берегів.

Хто каже, що я підкорятись повинна?

Це ще одна вигадка чоловіків.

Я – жінка. Природою створена пісня.                   

Яку чоловік заспівать не зумів.

Я - мрія і спогад. Майбутнє й колишнє,

Я – щось незбагненне для чоловіків.

Я – жінка. Я, дійсно, слабка половина.

Нехай переможцям - лаврові вінки!

Історію творять, звичайно, мужчини,

Але лише так, як захочуть жінки.

 

Учень.  Кажуть в Парижі найкращі жінки,

Але це скоріше, мабуть, навпаки.

Найкращі жінки живуть в Україні.

Всі вони, мов справжні цариці.

 Пора іх в скульптурі створити,

В Луврі з Венерою в ряд помістити.

Усіх затьмарять красою сьогодні.

Ви, мабуть, зі мною згодні?

 Тож ми сьогодні всіх привітаємо,

Щиро сьогодні всім побажаємо:

Щоб сонце світило мирно і ясно,

А наші жінки були завжди  прекрасні!

Вед2. - З давніх-давен по між хлоп’ятами та дівчатами точиться суперечка. Ким краще народитися хлопчиком чи дівчинкою?  - Зрозуміло, ким би ти не хотів стати, залежить це не від тебе, бо ти вже є тим, ким є - чи то хлопчиком, чи то дівчинкою.

Вед1. У цю давню суперечку втрутились і сучасні вчені. Ось що вони довели після довгих роздумів та експериментів.

Вед2. У хлопців мозок більше і важче, ніж у дівчат!

Вед1. Зате дівчата починають говорити раніше за хлопців.

Вед2. Хлопці менше бояться болю, ніж дівчата.

Вед1. Зате дівчата легше, ніж хлопці переносять біль.

Вед2. У хлопців краще працюють легені і серце.

Вед1. Зате у дівчат набагато кращий музичний слух.

Вед2. Та годі нам вже сваритися, давай краще продовжимо наші привітання!

Вед1. Любі наші жінки! У цей святковий день ми хоче­мо знайти  якісь особливі, теплі і щирі слова, щоб привітати вас, подякувати за ваш нелегкий труд, за вашу невичерпну доброту, чуй­ність і ласку.

1 учень. І тому у переддень жіночо­го свята маємо честь оголосити Основний Закон джентльмена, ухвалений Генеральною асамбле­єю загальношкільної Ради джент­льменів від 1 березня 2016 року нашої ери.

2 учень. Опираючись на багатовікові традиції джентльменства на теренах Велетенської школи.

3 учень. Дбаючи про забезпечення прав і свобод джентльменів. Піклуючись про леді. Усвідомлюючи відповідальність перед ними. Приймає Основний Закон джентльменів.

1 учень. Розділ 1. Загальні засади.

2 учень. Стаття 1. Жінка вважається людиною.

3 учень. Стаття 2. Жінка, що перебуває на території Івано-Благодатненської школи, вважається леді.

1 учень. Стаття 3. Леді є самостійною, ні від кого не за лежною, вільною і суверенною.
2 учень. Стаття 4. Краса є основним багатством леді, що перебуває під особливою охороною загальношкільної Ради джентльменів.

3 учень. Стаття 5. Основним символом леді є усмішка.

1 учень. Розділ 2. Права і свободи леді.

2 учень. Стаття 6. Леді мають право на свободу від совісті при виборі джентльмена.
3 учень. Стаття 7. Леді мають право на безстрокову дикретну відпустку по догляду за джентльменами.

1 учень. Стаття 8. Ніхто не може втручатися в особисте життя леді, крім її родичів, сусідів, колег по роботі, представників адміністративних служб, санепідемстанції, Верховної Ради, Генеральної асамблеї ООН та позаштатних кореспондентів Бі Бі Сі — техпрацівниць.

2 учень. Стаття 9. Джентльмен є гарантом довічного духовного і атеріального благополуччя леді.

3 учень. Розділ 3. Обов'язки джентльменів.

1 учень. Стаття 10. Джентльмен створений для леді, як птах для польоту.
2 учень. Стаття 11. У джентельменів все повинно бути прекрасним: і картуз, і куфайка, і кирзові чоботи.

3 учень. Стаття 12. Ні в якому разі не передати свої повноваження щодо леді допоміжним органам!

1 учень. Стаття 13. Повноваження джентльмена не припиняються довічно.
2 учень. Стаття 14. Основний Закон джентльмена набуває чинності з моменту його урочистого прочитання у цій залі.

3 учень. Славетному жіноцтву нашої школи присвячується!

Всі разом: Вітаємо з 8 березня!

Ведучий 1. Прийміть у подарунок музичний танок від дівчаток 6 класу.

Танець (дівчата)

Ведучий 2. А зараз на сцені новий зірковий дует вітає Вас зі святом 8 Березня зі своїми частушками.

Частівки:

Дорогие наши мамы,

Мы частушки вам споем,

Поздравляем с 8 мартам

И привет большой вам шлем.

Подгорели суп и каша,

Соль насыпана в компот.

Как пришла с работы мама

Было много ей хлопот.

Вот начистить раз в году

Я решил сковороду.

А потом четыре дня

Не могли отмыть меня.

Рисовал картину Саша

Он художник, спору нет,

Но зачем он нос накрасил

В красный, желтый, синий цвет.

В кухне веник я нашел,

И квартиру всю подмел

Но осталось от него

Три соломинки всего.

Саша пол натер до блеска

Приготовил винегрет

Ищет мама: Что же делать,

Ни какой работы нет.

Мы частушки петь кончаем

И всегда вам обещаем:

Слушать вас всегда, во всем

Утром, вечером и днем!

Ведучий 1: Дорогі жінки! Ви поєднали в собі все: і теплоту душі, і ніжність, і гармонію витонченості, жіночності.

Ведучий 2: 8 Березня. Саме в цей день людство вшановує жінку, жінку-матір, жінку-світоч, жінку-трудівницю, жінку-берегиню життя на землі. Мама... Це перше слово, яке з радістю та усмішкою вимовляє дитина. Мама – які надлюдські глибини скарбів містить вона в собі. А мамина колискова звучить найніжнішою музикою, навіть тоді, коли посрібляться її скроні. Не мав би світ стільки геніїв, стільки великих мужів, якби над їхнім дитинством не тремтіло б серце матері.

 Ведучий 1: Мати – корінь життя, та квітка, промінь якої ніколи не в’яне, а розцвітає з плином літ все ясніше. Міцно тримає жінка свічку життя, затуляючи її тендітний вогник від подихів вітру, подиху зла. Хай же буде на Землі довіку прославлена в хорошій пісні Ваша материнська любов.

Сценка « Мама уїхала…»

Учитель

Ой, Марійко-ученице,

Ти куди біжиш така?

Що розпатлані косиці,

Забинтована рука,

Чом коліна, як на сміх,

Визирають із панчіх,

А на синьому жакеті

Білий ґудзик, як горіх?

Марійка

Не розпитуйте дарма,

Бо хіба ж я знаю?

Третій день себе сама

Навіть не впізнаю!

Забруднився комірець,

Загубився гребінець,

Всі підручники з портфеля

Перебрались на стілець!

Кіт нитки загнав під ліжко

(для кота котушка - мишка),

Поки я шукала їх.

От що вийшло із панчіх!

Ну й попала я в біду,

Що нічого не знайду...

Ми й котлети з братом раз

Їли так, не смажені...

Учитель

Та що ж сталося у вас?

Марійка

Мама у відрядженні.

Ведуча1. „ Яке найкраще слово в світі?”

                Один мудрець спитав людей.

              „ Здоров’я”, - відповів так хворий.

              „ Ні, молодість!” – сказав старий.

              „ Найкраще – хліб”, - жебрак говорить.

              „ Перемога” – відповів стрілець.

              „ Найкраще – воля!” – вів невільник.

              „ Ні,  правда!” – відповів мудрець.

                Аж тут з куточка обізвавсь

                Сирітка, ще малий хлопчак:

              „ Найкраще в світі слово – мама!”

                І всі сказали : „Мама! Так!”

Ведучий2.  Мати... Не злічити отих її безсонних ночей, які провела вона біля нас, маленьких. Не виміряти нічим того неспокою материнського, тих турбот за нашу долю щасливу.

Це мама навчила нас робити перші кроки по землі (ой, які нелегкі вони були!).

Ведучий1. Це вона навчила нас вимовляти перші слова, навчила пісеньку співати. А ось, зараз, коли вже ми підросли і закінчуємо школу, стало їй ще тяжче. Бо тільки вона порадить наймудріше, тільки вона розрадить, коли на душі тяжко і сутужно.

Уч.1. Мама, рідна, люба і кохана.

    І краса твоя жіноча незрівнянна.

    Хай лихо обходить стороною,

    Хай сонце не стрічається з грозою.

Уч2. Мамо – берегиня життя,

     Мамо – неспокійного серця биття.

     Вічна ніжність і вічна журба.

     Ти для мене завжди молода.

Уч3. Спасибі вам, мамо, за душі багатство,

     За любов материнську святу.

     Спасибі вам, мамо, за твою найніжнішу ласку

     І найдобрішу твою доброту.

 

Уч4. Ти для нас хотіла прихилити небо,

     Щоб не знати дітям смутку і невдач.

     Не завжди слухняні ми були у тебе.

     Дорога матусю, ти за все пробач.

Ведуча 2. Зустрічайте учнів 3 –го класу з музичним подарунком для Вас.

Ведуча1. Скільки ніжних і добрих слів було сказано сьогодні вам, дорогі мами, і кожен стверджував, що саме його мама найгарніша, найдобріша, найрозумніша. І всі ви, працюєте в різних галузях, маєте різні професії, та головне ваше призначення – бути мамою.

Учень. МАМА  ВЧИТЕЛЬКА.

 Мама – вчителька. Щасливий!

 Всі так заздрили мені,

 Коли з мамою я вранці

 Йшов до школи в будні дні.

 Та яке там щастя? Звідки?

 Все не так , як у людей.

 І не заздрити  - жаліти

 Треба вчительських дітей.

 Спробуй в класі ворухнутись

 Чи з уроку утекти,

 Не дай, Боже запізнитись –

 Знають враз усе  батьки,

 То не так ти одягнувся,

 „ Де ж це совість твоя й стид? –

 Чую майже щохвилини, -

 Ти ж учительська дитина!”

 Ну хіба не геноцид?

 Ввечері лягаю спати, 

 Прошу казку розказати,

 Як всім дітям перед сном.

 Де там ! Мама за столом

 Пише, пише, щось листає

 І на мене  не зважає,

 А що скаже – я й так знаю:

 „ Плани тільки допишу і

 Контрольні перевірю,

 Все, що хочеш, розкажу”.

 Тільки я уже не вірю.

 Мовчки в ліжко я лягаю,

 Покручусь і засинаю.

 А вві сні мама бачиться мені

 Лікарем, кондитером –

 Тільки не учителем!

 

В1. А цей виступ ми присвячуємо їм!

В2. Нашим дорогим, щирим вчителям.

В1. Які дарують нам свою любов і доброту.

В2. Допомагають стати чесними і самостійними.

В1. Вчать цінувати дружбу і бути надійним товаришем.

Уч.1.Є в нашій мові прекрасні звертання,

Добрі і щирі, чудові слова.

Тими словами усяк без вагання

Найкращого вчителя так назива.

Уч.2. В кожному серці, що вірить і любить,

 Є місце почесне одне.

 Туди, в знак пошани, ввічливі люди

 Заносять усе дороге.

Уч.3.Сьогодні це місце в маленькому серці

Засіємо квітами ми!

Щоб згадку про милу і рідну людину

Крізь роки вони зберегли.

 Щоб поряд із нами, роки за роками

 Матінка друга була.

Уч.5. І ніжно, як завжди, нам дарувала

Мудрі і добрі слова.

Бо серце вчителя – воно безмежне,

Бо серце вчителя за всіх болить,

Бо серце вчителя, немов ліхтарик,

На стежці кожного горить!

Ведуча 1. Дорогі вчителі!Ми приготували для вас невеликий сюрприз.Спеціальне замовлення виконав на ваше прохання наш будинок моделей.

Отже, ексклюзивний показ сьогодні і тільки для вас, дорогі вчителі

Сезон – осінь  – зима, весна навчального року . Представлені вашій увазі ан­самблі існують в єдиному і не­повторному варіанті. При спро­бі повторити неповторне — оплата у вільно конвертованій валюті.

У цьому сезоні особливо актуальні моделі, які забазпечують успішне

виживанння вчителів в суворих умовах шкільного середовища

(Далі по черзі виходять моделі, одягнені відповідно до опису, пода­ного в коментарях ведучої.)

Ведуча 2 (після виходу першої моделі). Вишуканий туалет із ви­користанням ефекту багатоша­ровості пропонується для жінок, які цінують своє здоров'я. У цьо­му ансамблі враховано специ­фічні кліматичні умови школи в період низькоопалювального сезону та постійне прагнення представниць прекрасної статі до змін. Залежно від напряму руху ртутного стовпчика змінюються пропорції вашої фігури. За один день ви можете побувати і «здобною булочкою»,і «тендітною тростинкою». Традиційно попу­лярна із «совдепівських» часів фуфайка зробить вас особливо чарівною і привабливою. Актуальні аксесуари: хутряна або в'я­зана шапочка, вовняний шарфик та рукавички.

 

(Виходить друга модель.)

Ведуча1. Оскільки вчителям, яким поталанило працювати допізна, треба турбуватися насамперед про власну безпеку по дорозі додому, автори колек­ції вважають, що одяг безстраш­них «професорок» повинен від­значатися повною аксесуарні­стю, а також маскувальними та захисними можливостями. Якщо ви купуєте капелюшки лише свого розміру і не носите чоло­вічих (а отже, не можете бро­нювати їх зсередини металевою підкладкою), як головний убір варто використовувати кастру­лю, кокетливо прикрашену ли­стям та гілочками. Загальний тон одежі — асфальтовий. Однак якщо ви любите змінювати імідж — зеленійте, розцвітайте, жовтійте, червонійте й опадай­те, як листя з дерев. Дружнє попередження: використання останнього варіанту взимку не­безпечне для здоров'я. Актуаль­ні аксесуари: парасолька зі свинцевим держаком та екзотич­ні уламки залізобетону в кише­нях. Доречними будуть також бронежилет, револьвер із соля­ними кулями чи навіть... неве­личка ракетна установка.

 

(Виходить третя модель.)

Ведуча2. Енергійність, мобіль­ність, здатність розвивати шале­ні швидкості в шкільних коридо­рах, налагоджувати контакти од­разу в багатьох точках — ось риси, які характеризують сучасного класного керівника. Звідси й від­повідний стиль одягу. Скейт не лише ненав'язливе збільшить ваш зріст, а й забезпечить особ­ливу граційність, мобільність, блискавичність у пересуванні. А при невдалих поворотах Від травм вас убезпечить шолом мо­тоцикліста. М'яка накидка «аля плед моєї любої бабусі» при по­требі замінить крила. Модний акцент — рупор із цинку, алюмі­нію, міді, газети або матеріалі­зованої сили голосу.

(Проїхавши декілька кіл,третя модель нарешті зупиняєть­ся, притуляє до вуст уявний ру­пор і промовляє: «Увага! Увага! На останній хвилині останнього уроку відбудеться година класно­го керівника!».

 

(Виходить четверта модель.)

Ведуча1. А от учителям, яким доля милостиво послала в наго­роду 5—6 неоподаткованих міні­мумів на місяць, ми радимо все-таки не вішати носа. Адже, по­кликавши на допомогу фантазію і пустивши в хід усі підручні ма­теріали, можна створити не одну оригінальну модель. Ми пропонуємо власний варіант вирішення проблеми. Ефектний голов­ний убір та імітація розкішного боа, можливо, й нагадають ко­мусь облізлу кішку із сусіднього підїзду, але об'ємна блуза із то­рішніх газет та присутність за­гадкової спідниці із кухонних ру­шників компенсують незначні недоліки хутра. Актуальні аксе­суари: масивні прикраси із ні­трохи не дорогоцінних металів, зокрема сережки із прищепок, браслети із ґудзиків і подібні шедеври ювелірного мистецтва фірми «Sесоnd hend».

 

(Виходить п’ята модель)

Ведуча2. Костюм моделі містить,міліцейський жезл, сумку з медикаментами, підзорну трубу, подушку, каску.

-Зверніть увагу на деталь, необхідну для створення робочої обстановки на уроках і встановлення свідомої дисципліни (жезл).

-Необхідною деталлю вчительського костюма є бронежилет – надійний захист від надзвичайної уваги зі сторони учнів.

-Ще однією пікантною деталлю є підзорна труба, яка дає змогу вчителеві роздивитись шпаргалки, яких не можна побачити неозброїним оком.

-Сумка з медикаментами – багатофункціональна. Може бути використана вчителем для себе, або для доведених ним до відчаю учнів.

-Подушка- універсал необхідна учителеві , який забув про час і його закрили в школі на ніч.

-Елегантний головний убір завершує композицію, філософськи нагадуючи про те, що може впасти тобі на голову з вікон улюбленої школи.

Ведуча1. Універсальні моделі під  назвою „ Сезон – Осінь – Зима , Весна завершує демон­страцію нашої колекції. Ми переконані, що лише в такому ошатному вбранні педагогині виглядатимуть як богині, а директриса — як актриса. За­явки надсилайте до Велетенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Ведуча 2. А щоб ви завжди залишалися молодими наш будинок моделей пропонує для вас, шановні вчителі рецепт вічної молодості.

1.Дотримання педагогічної дієти.

2.Багато читати.

3.Мало спати.

4.Серце дітям віддавати.

5.Батькам вміло догоджати.

6.Керівництво вислухати,але в голову усе не брати (жарт).

7.З колегами в мирі жити і ніколи не тужити.

8.Грошей не рахувати, а на державу працювати.

9.У рівних пропорціях Віри , Надії, Любові.

10.Ніжності й ласки на цій же основі.

11.Нервовий клубочок оцтом залити.

12.Скромністю й совістю все прикрасити.

13.Усе це забальзамувати. Тоді гарантію на вічну молодість будемо мати.

 

Ведучий1. А зараз до вашої уваги вальс у виконанні учнів 6 класу. Танець Вальс

Ведучий 1. В цьому залі присутні не тільки наші любі гарні мамі, а й милі дорогі бабусі. Посмішками і радістю сяють їх очі, коли дивляться вони на нас, своїх онуків.

 Ведучий 2. Ви тільки вслухайтесь: бабуся! Бабусенька! Бабуся-солодуня! Яке ніжне, красиве, лагідне, пестливе слово!

Учень. А чому ми сьогодні про бабусю згадали?

Ведучий 1. А тому, що бабуся – це мамина або татова мама, отже, вона прожила на світі удвоє більше, ніж твої мама чи тато. Бачила у житті удвоє більше. І ти, мабуть, удвоє дорожчий для неї, о ті – дитина її дитини.

Ведучий 2. Бо ти її онучатко, дівчатко чи хлоп’ятко. Бо ти її пташенятко. Ластів'ятко, козенятко, нехай іноді,навіть телятко, нехай іноді, поросятко.

Учень. А коли це бабуся називала мене поросятком?

Ведучий 1. Напевно тоді, коли ті був бруднулею!

Учень. Згадав! Це було тоді, коли я заталапав чоботята. І щоб сховатися від тата, до бабусі утікав! А вона посварить, покричить, поцілує та й мовчить.

Чи сюди, чи туди, чи то хліба,

чи води, чи сорочку, чи пташенята, -

 все до бабці, не до тата;

там безпечно від біди, і щасливий той жиє,

в кого бабця люба є

Той біди вже не знає, бо бабусенька скрізь дбає.

Ведучий 2. А дбає бабуся про тебе тому, що ти її дитиночка-кровиночка. Правду кажуть у народі: «Діти це діти а справжні діти це онуки».

Ведучий 1. Дорогі бабусі! Присвячуємо Вам нашу пісню.

Пісня.

 

Заключна частина.

Вед2. Жінка! Це дійсно істота космічна така вічна і незбагненна, як зоряне оточення нашої планети. Скільки б ми не вдивлялися в зоряне небо,ми завжди відкриваємо в ньому непомічену раніше зірочку. Так і жінка – скільки б ми не спілкувалися, завжди відкриваємо для себе в кожній із них усе нові й нові відчуття.

Учень. Усім жінкам потрібно дуже мало:

 Від радості, щоб серце заспівало.

 Їм, справді треба небагато:

 Були б здорові діти й була хата,

 

                      Щоб донечки красунями зростали,

 І добре слово душу щоб зігріло,

 Щоб від негоди не боліло тіло.

 Щодня ми чути хочемо із рання:

-Добридень, сонечко, моя кохана...

 

Щоб квіти дарували нам не тільки в свято,

Щоб друзів ужитті було  багато.

Нам усім треба й сонце серед неба...

Ні, нам, жінкам,багато дуже треба!

 

Сестра, дружина, дівчина кохана –

Уклін усім вам, ніжність, добра шана,

Ви – квіти на Землі, ви – матері,

Без вас і сонця не було б вгорі.

 

Учень. Любі  наші жінки!

 Хай щастя вікує у вашому домі,

 І радість хай буде завжди.

 Здоров’я міцного і щирої долі

 Ми вам посилаєм на довгі роки.

Вед1. Дорогі Жінки!

 Усім ми хочемо щиро побажати, щоб на свої печалі дивилися у

мікроскоп, а на радощі – у телескоп; щоб у пустелі вам завжди     таланило на оазис, а в морі – на острів; щоб руки, простягнуті

до вас, завжди були дружніми, а вуста коханими; щоб ваш сон був глибоким, життя легким, а гаманець важким!

Нехай цього дня вас пестить весна чарівними променями сонця, жовтими грудочками мімози, нехай сонячний промінь увійде до вашого жіночого царства.

 

Вед2. Щастя вам!  Усмішок!  Весняного настрою!     

 

Вед1. Для Вас наші любі жінки звучить пісня.

 

Пісня 8 березня. 

Ведуча 2. На цьому наш святковий концерт закінчено. Дякуємо за увагу!

docx
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
2975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку