24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Розробка сценарію конкурсу "Нумо, дівчата"

Про матеріал
Розробка має на меті розвивати в учнів пізнавальні інтереси, здібності, потреби в глибокому оволодінні знаннями, творчу активність; розвивати та виявляти творчі здібності учнів; формувати в них прагнення самостійно здобувати знання та вдосконалювати вміння, навички роботи в колективі; виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації; створити святковий настрій; пропагувати державні свята. Розробка допоможе класному керівникові у проведенні виховних заходів з класним колективом.
Перегляд файлу

Конкурс «Нумо, дівчата!»

 

 

Мета:

  • розвивати в учнів пізнавальні інтереси, здібності, потреби в глибокому оволодінні знаннями, творчу активність;
  • розвивати та виявляти творчі здібності учнів;
  • формувати в них прагнення самостійно здобувати знання та вдосконалювати вміння, навички роботи в колективі;
  • виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації;
  • створити святковий настрій;
  • пропагувати державні свята.

Хід конкурсу

Ведучий 1: Друже, що за терміновість?

Ведучий 2: Хіба ти не знаєш, свято на носі.

Ведучий 1: У кого на носі?

Ведучий 2: Та не в кого на носі, а яке! 8 Березня!

Ведучий 1: Ах, так, жіноче свято! Квіти, подарунки...

Ведучий 2: Усі дівчата усміхаються...

Ведучий 1: А я вчора з такою дівчиною познайомився! Що руки, що обличчя, що талія... Коротше, - я так і не зрозумів, що де.

Ведучий 2: Подумаєш, моя дівчина ще краща! Ніжки прямі, як струни арфи, талія, як у гітари, зубки, як клавіші рояля...

Ведучий 1: Що, такі ж рівні?

Ведучий 2: Ні, чорний, білий, чорний, білий...

Ведучий 1: А ось ми з моєю дівчиною весь час передзвонюємося: то я їй у двері подзвоню, то вона мені.

Ведучий 2: Досить, друже! Ми прийшли вітати всіх дівчат зі святом весни. Тому зосередься.

Ведучий 1:

Ось і прийшла весна, ось і настав березень. 

          А березень - це пісня!

          А березень - це казка!

          А березень - це чудеса і весна!

          А березень - це свіжість,

          А березень - це свято

          Добрих і милих мам!

Ведучий 2: 8 Березня - це коли сонце починає пригрівати землю, коли на лісових проталинах розквітають проліски і прилітають граки. Всі люблять це свято. Адже це свято наших мам, бабусь, сестричок та однокласниць. Всіх, хто живе поруч з нами і далеко від нас. Свято половини людства. І якої половини! Найчарівнішої, найкрасивішої, доброї. 

Ведучий 1: Милі, загадкові, веселі, привабливі...

Ведучий 2: Вітаємо Вас зі святом весни, зі святом 8 Березня!

Ведучий 1: Сьогодні, напередодні свята, ми проведемо з вами розважальну програму «Нумо, дівчата!».

Ведучий 2: Сьогодні наші дівчатка покажуть всі свої таланти і вміння. За їх успіхами буде стежити шановне журі — та морально підтримуватимуть вболівальники-хлопчики.

1 тур.

Ерудит.

 

Командам задаються питання. За кожну правильну відповідь зараховується 1 бал.

1. Якою косою не можна косити? (Дівочою)

2. Який вузол не можна розв’язати? (Залізничний)

3. Яким буде сивий кінь, коли його скупати? (Мокрим)

4. На якому дереві листя не росте? (На сухому)

5. Чому собака гавкає? (Бо говорити не може)

6. Яким гребінцем не розчешешся? (Півнячим)

7. Який вогонь не пече? (Намальований)

8. У чому не просвердлиш дірки? (У воді, повітрі)

9. Чому поросята дивляться вниз? (Соромно, що мама свиня)

10. Чому корова лягає? (Бо не вміє сидіти)

11. На яких полях ніколи не сіють? (На полях капелюха)

12. Якою бочкою по воду їздять? (Порожньою)

13. Чому людина оглядається? (Бо на потилиці немає очей)

14. Чого ні у якому разі не можна зробити ввечері? (Поснідати)

15. З якого посуду не їдять? (З порожнього)

16. У якого волокна і тканини найвища температура експлуатації?(Льон)

 

2 тур.

Відгадай загадки.

 

Командам задаються питання. За кожну правильну відповідь зараховується 1 бал.

  1. Без рук, без ніг – під лавку – плиг. (Клубок)
  2. Не хижак, а зуби має.   

Не гризе і не кусає. (Гребінець)    

  1. Добули її з води білосніжною, твердою.

Знову кинули туди – вмить зробилася водою. (Сіль)

  1. Хоч не солодкий, та дуже смачний.

Хоч і дешевий, проте дорогий.

Сядем обідати – він на столі.

Люблять його люди: дорослі й малі. (Хліб)

  1. Біленький, солоденький, в водичку впав – і геть пропав. (Цукор)
  2. Що то за голова, що лиш зуби й борода? (Часник)
  3. На дереві зеленим висить, а червоним падає. (Яблуко)
  4. Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла. (Картопля)
  5. У легкого держака голова дуже важка. (Молоток).
  6. Скло, пластмаса, шкіра, целофан, хутро, тканина, пінопласт, папір, картон…Всіх здружу я. Хто я? (Клей)

 

3 тур.

Кулінарний.

 

За 1 хвилину дівчата мають скласти меню для святкового столу з 5 найменувань.

Зачитують складене меню.

4 тур.

Господарочка.

 

Одному учаснику з кожної команди дають ніж, картоплину, дощечку і тарілку. Завдання: за 1 хвилину якісно почистити картоплю та нарізати її одним із способів: скибочками, соломкою, кубиками тощо. Інші учасники на папері записують, які страви можна приготувати з картоплі, а потім зачитують. Оцінюється окремо практичне і теоретичне завдання.

 

5 тур.

Збери мясорубку.

 

По одній із учасниць на швидкість та правильність збирають м’ясорубку.

 

6 тур.

Рукодільниця.

 

Кожен знає, що вся жіноча половина людства просто обожнює прикраси, тому наступний конкурс називається "Рукодільниця". Зараз ми з вами будемо робити намисто. Ваше завдання за 1 хвилину насадити якомога більше намистин на нитку. У кого довше намисто вийде, той і стане переможцем.

 

7 тур.

Музичний.

 

Ви почуєте музичні твори з казок, мультфільмів. Ваше завдання, як тільки ви здогадались з якої казки звучить твір, підняти руку і сказати відповідь. Кричати суворо забороняється, потрібно підняти руку і тоді дати відповідь. Глядачів прошу не підказувати. (за кожну правильну відповідь нараховується 1 бал)

 

 

8 тур.

Чи знаєте ви овочі?

 

Письмові відповіді. 

1. Назвати овочі, у яких їдять коріння. (Картопля, ріпа, редиска, морква, буряк, редька, цибуля, часник та ін.)

2. Назвати рослини, у яких їдять насіння? (Горох, боби, квасоля, чечевиця, соя, кукурудза, соняшник, мак та ін.)

3. Назвати рослини, у яких їдять квіти. (Капуста, кульбаби та ін.)

4. Назвати овочі, рослини, у яких їдять листя? (Капуста, салат, зелена цибуля, петрушка, часник, селера, кріп, квасець та ін.)

 

9 тур.

Салон краси.

 

З кожної команди обирається по одній учасниці. Завдання: за певний час зробити зачіску іншій дівчині з команди за допомогою підручних інструментів. Оцінюється швидкість, акуратність, творчість.

 

 

10 тур.

Попелюшка.

 

Учасниці команд повинні на швидкість розсортувати невелику суміш круп: гречки, рису та перлової.

 

11 тур.

Чорний ящик.

 

Потрібно вгадати, що міститься в чорному ящику.

  1. Походить він з Південної Америки.
  2. Готували його древні інки та майя.
  3. Готували спочатку з перцем.
  4. Тільки в 16 столітті прибув до Європи і став десертом.
  5. Буває білим і чорним. (Шоколад)

 

А тепер настав час підбити підсумки нашої конкурсної програми. Слово надається журі.

Отже, перемогла команда ... . Вітаємо і дякуємо обом командам за цікаву гру та нагороджуємо подарунками. Ще раз зі святом вас!

 

Ведучий:

На цьому наш конкурс завершується.

Я всім вам, дівчатка, бажаю,

Щоб завжди здорові були.

Щоб сміялися та жартували.

Весни вам радісної і ніжної.

Щасливих днів і рожевої мрії.

Нехай дарує березень вам

Свої посмішки і квіти.

Вам сьогодні привітання

І подарунки від душі.

І зізнаємося, що дуже

Ви сьогодні гарні.

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку