«Інтегрований урок фізичної культури та навколишнього світу в 1 класі»
Тема уроку: «Формування ЗСЖ, розвиток рухових навичок».
Розділ програми: рухливі ігри.
Урок розроблений з урахуванням фізичного розвитку учнів початкової школи, вікових особливостей. Має на увазі конкретизацію завдань, цінностей, змісту, планованих результатів, а також форм виховання та соціалізації учнів, взаємодії з сім'єю, установами додаткової освіти, громадськими організаціями, розвитку учнівського самоврядування, участі учнів в діяльності дитячо-юнацьких рухів і об'єднань, спортивних і творчих клубів, секцій. Сприяє створенню єдиного освітнього і виховного середовища.
Урок спрямований на формування свідомого ставлення до свого здоров'я, формування ЗСЖ, розуміння взаємозв'язку між здоров'ям і успіхами школярів у навчанні. На розкриття здібностей і талантів учнів, підготовку їх до життя
Місце поведення. Спортивний зал
Обладнання : Прапорці - 10 штук. М'ячі - 3 штуки. Обручі - 3 штуки. Скакалки - 3 штуки. Літаючі тарілки - 3 штуки. Кеглі - 9 штук .. Волейбольні м'ячі- 5 штук. Свисток. Музичний центр.
Цілі, завдання уроку: пропаганда фізичної культури і спорту як основного засобу зміцнення здоров'я, формування ЗСЖ. Виховання взаємодопомоги, дружби, згуртованості колективу.
Міжпредметні зв'язки: навколишній світ, музика.
Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна ..
№ | Зміст | Дозування | Організаційно-методичне вказівки |
1 частина уроку підготовча 12 хв | |||
1 | Урок починається в класі з презентації, що таке ЗСЖ. Задаються питання: Що таке ЗСЖ? Навіщо потрібна фізична культура? Ті, що навчаються зачитують заздалегідь підготовлені вірші про ЗСЖ і спорт. Організований перехід в спортивний зал. Побудова, постановка завдань. | Ставиться питання перед учнями, для формування завдань уроку. Нагадати про Т.Б в спортивному залі. З'ясувати, хто після хвороби і хто погано себе почуває, ці учні стають помічниками суддів та вчителі. УУД: вміння правильно формулювати відповіді на поставлені питання, вміння слухати і чути інших. Знайомляться з планом, беруть участь в бесіді, формулюють завдання. Взаємодіють з учителем під час бесіди, що здійснюється у фронтальному режимі. | |
2 | Розминка в русі В обхід по залу виконання вправ (різновиди ходьби, бігу, стрибкові вправи). ЗРВ в русі Задаються питання: Для чого потрібна розминка? Що таке ЗРВ? | 7 хв | Звернення уваги учнів на поставу, правильну постановку стоп, рук. Правильне дихання. Амплітуду виконання. Дотримання дистанції 1 метр. ЗРВ: вміння послідовно виконувати завдання вчителя. Виконують повтор вправ за вчителем. Оцінюють правильність виконання навчального завдання, власні можливості її рішення. Використовують мовні засоби для виконання завдання. |
2 частина уроку основна 21 хв | |||
3 | Казкові естафети. 1. Всі ми знаємо казку «Колобок»: він від зайця пішов, від вовка пішов, від ведмедя, а лисиця його з'їла. Потрібно обвести всіх героїв казки у вигляді кегель (ведення ногою як у футболі), довести до обруча - це лисиця, залишити м'яч в обручі. Наступний учасник біжить до м'яча і веде м'яч в зворотному напрямку в команду. 2. «Коник-Горбоконик» Учасник зображує «Конька -Горбунка» волейбольний м'яч кладе собі на спину притримуючи руками щоб м'яч не впав під час руху при цьому в напівзігнутому стані приструбуючи обходить кеглі і повертається в команду. 3. «Ядро барона Мюнхаузена» М'яч затискається між ніг, стрибати на двох ногах. 4. «Змій Горинич» Троє учасників стають поруч, кладуть руки на плечі один одному. Учасники стоять з боків виконують руху нагадують помах крил. Троє оббігають орієнтир повертаються в команду, потім наступна трійка. 5. «Теремок» Для початку згадаємо, хто в хатинці живе. Мишка капітан команди стоїть навпроти команди в обручі. За командою марш він біжить в команду бере одного гравця і разом з ним біжить в обруч, тримаючись за руки. Залишається в обручі. Гравець, який втік з капітаном знову біжить за наступним гравцем і залишається в обручі і так поки вся команда не виявиться в обручі Задаються питання: Хто може сказати, що таке взаємовиручка? Чи потрібна дружба в спорті? «Веселий волейбол». У кожній команді по 2 волейбольних м'яча, по свистку судді, потрібно якомога більше м'ячів перекинути на майданчик суперника. Як тільки все 4 м'ячі виявилися на стороні суперника гра закінчується. Відкривається рахунок і так далі. Гра триває до 10 забитих очок. Задається питання: Як рухливі ігри впливають на здоров'я? | 16 хв 5 хв | Клас ділитися на три команди ЗРВ: Здійснюють актуалізацію отриманих раніше знань, грунтуючись, в тому числі, і на життєвому досвіді. Здійснюють самоконтроль і самооцінку. Знаходять адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами. Відповідають на питання, грають в гру, обговорюють запропоновані питання. Пояснення правил гри. Клас ділитися на дві команди. ЗРВ. Відповідають на поставлені питання, грають в гру. Адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами під час ігрової діяльності. |
3 частина уроку заключна 7 хв | |||
Музична пауза (заздалегідь підготовлена пісня про ЗСЖ виконання всім класом) Судді підбивають підсумок, виявляють кращих, оголошення результатів. Слово для оголошення результатів надається вчителю Рефлексія. Задаються питання: Що сподобалося на уроці? Чому потрібно вести ЗСЖ? Організований вихід із залу, перехід в клас перед тим як вийти із залу учням пропонується вибрати дубовий листочок (зелений - цікавий урок, червоний мені було нецікаво). У класі на дошці намальований стовбур дерева. На його гілки учні прикріплюють листочки створюючи крону символізує емоційний результат уроку. | 1хв 3хв 3 хв | Виділити команду переможця в естафетах, відзначити кращих учнів, побажати подальших успіхів. | |
«Інтегрований урок фізичної культури та навколишнього світу в 1 класі»
Тема уроку: «Формування ЗСЖ, розвиток рухових навичок».
Розділ програми: рухливі ігри.
Урок розроблений з урахуванням фізичного розвитку учнів початкової школи, вікових особливостей. Має на увазі конкретизацію завдань, цінностей, змісту, планованих результатів, а також форм виховання та соціалізації учнів, взаємодії з сім'єю, установами додаткової освіти, громадськими організаціями, розвитку учнівського самоврядування, участі учнів в діяльності дитячо-юнацьких рухів і об'єднань, спортивних і творчих клубів, секцій. Сприяє створенню єдиного освітнього і виховного середовища.
Урок спрямований на формування свідомого ставлення до свого здоров'я, формування ЗСЖ, розуміння взаємозв'язку між здоров'ям і успіхами школярів у навчанні. На розкриття здібностей і талантів учнів, підготовку їх до життя
Місце поведення. Спортивний зал
Обладнання : Прапорці - 10 штук. М'ячі - 3 штуки. Обручі - 3 штуки. Скакалки - 3 штуки. Літаючі тарілки - 3 штуки. Кеглі - 9 штук .. Волейбольні м’ячі- 5 штук. Свисток. Музичний центр.
Цілі, завдання уроку: пропаганда фізичної культури і спорту як основного засобу зміцнення здоров'я, формування ЗСЖ. Виховання взаємодопомоги, дружби, згуртованості колективу.
Міжпредметні зв'язки: навколишній світ, музика.
Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна ..
№ |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичне вказівки |
|
1 частина уроку підготовча 12 хв |
||
1 |
Урок починається в класі з презентації, що таке ЗСЖ. Задаються питання: Що таке ЗСЖ? Навіщо потрібна фізична культура? Ті, що навчаються зачитують заздалегідь підготовлені вірші про ЗСЖ і спорт. Організований перехід в спортивний зал. Побудова, постановка завдань. |
|
Ставиться питання перед учнями, для формування завдань уроку. Нагадати про Т.Б в спортивному залі. З'ясувати, хто після хвороби і хто погано себе почуває, ці учні стають помічниками суддів та вчителі. УУД: вміння правильно формулювати відповіді на поставлені питання, вміння слухати і чути інших. Знайомляться з планом, беруть участь в бесіді, формулюють завдання. Взаємодіють з учителем під час бесіди, що здійснюється у фронтальному режимі. |
2 |
Розминка в русі В обхід по залу виконання вправ (різновиди ходьби, бігу, стрибкові вправи). ЗРВ в русі Задаються питання: Для чого потрібна розминка? Що таке ЗРВ? |
7 хв |
Звернення уваги учнів на поставу, правильну постановку стоп, рук. Правильне дихання. Амплітуду виконання. Дотримання дистанції 1 метр. ЗРВ: вміння послідовно виконувати завдання вчителя. Виконують повтор вправ за вчителем. Оцінюють правильність виконання навчального завдання, власні можливості її рішення. Використовують мовні засоби для виконання завдання. |
|
2 частина уроку основна 21 хв |
||
3 |
Казкові естафети. 1. Всі ми знаємо казку «Колобок»: він від зайця пішов, від вовка пішов, від ведмедя, а лисиця його з'їла. Потрібно обвести всіх героїв казки у вигляді кегель (ведення ногою як у футболі), довести до обруча - це лисиця, залишити м'яч в обручі. Наступний учасник біжить до м'яча і веде м'яч в зворотному напрямку в команду. 2. «Коник-Горбоконик» Учасник зображує «Конька -Горбунка» волейбольний м'яч кладе собі на спину притримуючи руками щоб м'яч не впав під час руху при цьому в напівзігнутому стані приструбуючи обходить кеглі і повертається в команду. 3. «Ядро барона Мюнхаузена» М'яч затискається між ніг, стрибати на двох ногах. 4. «Змій Горинич» Троє учасників стають поруч, кладуть руки на плечі один одному. Учасники стоять з боків виконують руху нагадують помах крил. Троє оббігають орієнтир повертаються в команду, потім наступна трійка. 5. «Теремок» Для початку згадаємо, хто в хатинці живе. Мишка капітан команди стоїть навпроти команди в обручі. За командою марш він біжить в команду бере одного гравця і разом з ним біжить в обруч, тримаючись за руки. Залишається в обручі. Гравець, який втік з капітаном знову біжить за наступним гравцем і залишається в обручі і так поки вся команда не виявиться в обручі Задаються питання: Хто може сказати, що таке взаємовиручка? Чи потрібна дружба в спорті? «Веселий волейбол». У кожній команді по 2 волейбольних м'яча, по свистку судді, потрібно якомога більше м'ячів перекинути на майданчик суперника. Як тільки все 4 м'ячі виявилися на стороні суперника гра закінчується. Відкривається рахунок і так далі. Гра триває до 10 забитих очок. Задається питання: Як рухливі ігри впливають на здоров'я? |
16 хв
5 хв |
Клас ділитися на три команди ЗРВ: Здійснюють актуалізацію отриманих раніше знань, грунтуючись, в тому числі, і на життєвому досвіді. Здійснюють самоконтроль і самооцінку. Знаходять адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами. Відповідають на питання, грають в гру, обговорюють запропоновані питання.
Пояснення правил гри. Клас ділитися на дві команди. ЗРВ. Відповідають на поставлені питання, грають в гру. Адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами під час ігрової діяльності. |
|
3 частина уроку заключна 7 хв |
||
|
Музична пауза (заздалегідь підготовлена пісня про ЗСЖ виконання всім класом) Судді підбивають підсумок, виявляють кращих, оголошення результатів. Слово для оголошення результатів надається вчителю Рефлексія. Задаються питання: Що сподобалося на уроці? Чому потрібно вести ЗСЖ? Організований вихід із залу, перехід в клас перед тим як вийти із залу учням пропонується вибрати дубовий листочок (зелений - цікавий урок, червоний мені було нецікаво). У класі на дошці намальований стовбур дерева. На його гілки учні прикріплюють листочки створюючи крону символізує емоційний результат уроку. |
1хв
3хв
3 хв |
Виділити команду переможця в естафетах, відзначити кращих учнів, побажати подальших успіхів.
|
|
|
|
|