Тема уроку: «Формування ЗСЖ, розвиток рухових навичок».«Інтегрований урок фізичної культури та навколишнього світу в 1 класі»

Про матеріал

«Інтегрований урок фізичної культури та навколишнього світу в 1 класі»

Тема уроку: «Формування ЗСЖ, розвиток рухових навичок».

Розділ програми: рухливі ігри.

Урок розроблений з урахуванням фізичного розвитку учнів початкової школи, вікових особливостей. Має на увазі конкретизацію завдань, цінностей, змісту, планованих результатів, а також форм виховання та соціалізації учнів, взаємодії з сім'єю, установами додаткової освіти, громадськими організаціями, розвитку учнівського самоврядування, участі учнів в діяльності дитячо-юнацьких рухів і об'єднань, спортивних і творчих клубів, секцій. Сприяє створенню єдиного освітнього і виховного середовища.

Урок спрямований на формування свідомого ставлення до свого здоров'я, формування ЗСЖ, розуміння взаємозв'язку між здоров'ям і успіхами школярів у навчанні. На розкриття здібностей і талантів учнів, підготовку їх до життя

Місце поведення. Спортивний зал

Обладнання : Прапорці - 10 штук. М'ячі - 3 штуки. Обручі - 3 штуки. Скакалки - 3 штуки. Літаючі тарілки - 3 штуки. Кеглі - 9 штук .. Волейбольні м'ячі- 5 штук. Свисток. Музичний центр.

Цілі, завдання уроку: пропаганда фізичної культури і спорту як основного засобу зміцнення здоров'я, формування ЗСЖ. Виховання взаємодопомоги, дружби, згуртованості колективу.

Міжпредметні зв'язки: навколишній світ, музика.

Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна ..

Зміст

Дозування

Організаційно-методичне вказівки

1 частина уроку підготовча 12 хв

1

Урок починається в класі з презентації, що таке ЗСЖ.

Задаються питання: Що таке ЗСЖ? Навіщо потрібна фізична культура?

Ті, що навчаються зачитують заздалегідь підготовлені вірші про ЗСЖ і спорт.

Організований перехід в спортивний зал. Побудова, постановка завдань.

Ставиться питання перед учнями, для формування завдань уроку. Нагадати про Т.Б в спортивному залі. З'ясувати, хто після хвороби і хто погано себе почуває, ці учні стають помічниками суддів та вчителі.

УУД: вміння правильно формулювати відповіді на поставлені питання, вміння слухати і чути інших.

Знайомляться з планом, беруть участь в бесіді, формулюють завдання. Взаємодіють з учителем під час бесіди, що здійснюється у фронтальному режимі.

2

Розминка в русі

В обхід по залу виконання вправ (різновиди ходьби, бігу, стрибкові вправи).

ЗРВ в русі

Задаються питання: Для чого потрібна розминка? Що таке ЗРВ?

7 хв

Звернення уваги учнів на поставу, правильну постановку стоп, рук. Правильне дихання. Амплітуду виконання. Дотримання дистанції 1 метр.

ЗРВ: вміння послідовно виконувати завдання вчителя. Виконують повтор вправ за вчителем. Оцінюють правильність виконання навчального завдання, власні можливості її рішення. Використовують мовні засоби для виконання завдання.

2 частина уроку основна 21 хв

3

Казкові естафети.

1. Всі ми знаємо казку «Колобок»: він від зайця пішов, від вовка пішов, від ведмедя, а лисиця його з'їла.

Потрібно обвести всіх героїв казки у вигляді кегель (ведення ногою як у футболі), довести до обруча - це лисиця, залишити м'яч в обручі. Наступний учасник біжить до м'яча і веде м'яч в зворотному напрямку в команду.

2. «Коник-Горбоконик» Учасник зображує «Конька -Горбунка» волейбольний м'яч кладе собі на спину притримуючи руками щоб м'яч не впав під час руху при цьому в напівзігнутому стані приструбуючи обходить кеглі і повертається в команду.

3. «Ядро барона Мюнхаузена» М'яч затискається між ніг, стрибати на двох ногах.

4. «Змій Горинич»

Троє учасників стають поруч, кладуть руки на плечі один одному. Учасники стоять з боків виконують руху нагадують помах крил. Троє оббігають орієнтир повертаються в команду, потім наступна трійка.

5. «Теремок»

Для початку згадаємо, хто в хатинці живе. Мишка капітан команди стоїть навпроти команди в обручі. За командою марш він біжить в команду бере одного гравця і разом з ним біжить в обруч, тримаючись за руки. Залишається в обручі. Гравець, який втік з капітаном знову біжить за наступним гравцем і залишається в обручі і так поки вся команда не виявиться в обручі Задаються питання: Хто може сказати, що таке взаємовиручка?

Чи потрібна дружба в спорті?

«Веселий волейбол». У кожній команді по 2 волейбольних м'яча, по свистку судді, потрібно якомога більше м'ячів перекинути на майданчик суперника. Як тільки все 4 м'ячі виявилися на стороні суперника гра закінчується. Відкривається рахунок і так далі. Гра триває до 10 забитих очок.

Задається питання: Як рухливі ігри впливають на здоров'я?

16 хв

5 хв

Клас ділитися на три команди

ЗРВ: Здійснюють актуалізацію отриманих раніше знань, грунтуючись, в тому числі, і на життєвому досвіді. Здійснюють самоконтроль і самооцінку. Знаходять адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами. Відповідають на питання, грають в гру, обговорюють запропоновані питання.

Пояснення правил гри. Клас ділитися на дві команди.

ЗРВ. Відповідають на поставлені питання, грають в гру. Адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами під час ігрової діяльності.

3 частина уроку заключна 7 хв

Музична пауза (заздалегідь підготовлена пісня про ЗСЖ виконання всім класом)

Судді підбивають підсумок, виявляють кращих, оголошення результатів. Слово для оголошення результатів надається вчителю

Рефлексія. Задаються питання: Що сподобалося на уроці? Чому потрібно вести ЗСЖ?

Організований вихід із залу, перехід в клас перед тим як вийти із залу учням пропонується вибрати дубовий листочок (зелений - цікавий урок, червоний мені було нецікаво). У класі на дошці намальований стовбур дерева. На його гілки учні прикріплюють листочки створюючи крону символізує емоційний результат уроку.

1хв

3хв

3 хв

Виділити команду переможця в естафетах, відзначити кращих учнів, побажати подальших успіхів.

Перегляд файлу

«Інтегрований урок фізичної культури та навколишнього світу в 1 класі»

Тема уроку: «Формування ЗСЖ, розвиток рухових навичок».

Розділ програми: рухливі ігри.

 

Урок розроблений з урахуванням фізичного розвитку учнів початкової школи, вікових особливостей. Має на увазі конкретизацію завдань, цінностей, змісту, планованих результатів, а також форм виховання та соціалізації учнів, взаємодії з сім'єю, установами додаткової освіти, громадськими організаціями, розвитку учнівського самоврядування, участі учнів в діяльності дитячо-юнацьких рухів і об'єднань, спортивних і творчих клубів, секцій. Сприяє створенню єдиного освітнього і виховного середовища.

Урок спрямований на формування свідомого ставлення до свого здоров'я, формування ЗСЖ, розуміння взаємозв'язку між здоров'ям і успіхами школярів у навчанні. На розкриття здібностей і талантів учнів, підготовку їх до життя

Місце поведення. Спортивний зал

Обладнання : Прапорці - 10 штук. М'ячі - 3 штуки. Обручі - 3 штуки. Скакалки - 3 штуки. Літаючі тарілки - 3 штуки. Кеглі - 9 штук .. Волейбольні м’ячі- 5 штук. Свисток. Музичний центр.

Цілі, завдання уроку: пропаганда фізичної культури і спорту як основного засобу зміцнення здоров'я, формування ЗСЖ. Виховання взаємодопомоги, дружби, згуртованості колективу.

Міжпредметні зв'язки: навколишній світ, музика.

Форми роботи: індивідуальна, групова, фронтальна ..

Зміст

Дозування

Організаційно-методичне вказівки

 

1 частина уроку підготовча 12 хв

1

Урок починається в класі з презентації, що таке ЗСЖ.

Задаються питання: Що таке ЗСЖ? Навіщо потрібна фізична культура?

Ті, що навчаються зачитують заздалегідь підготовлені вірші про ЗСЖ і спорт.

Організований перехід в спортивний зал. Побудова, постановка завдань.

 

Ставиться питання перед учнями, для формування завдань уроку. Нагадати про Т.Б в спортивному залі. З'ясувати, хто після хвороби і хто погано себе почуває, ці учні стають помічниками суддів та вчителі.

  УУД: вміння правильно формулювати відповіді на поставлені питання, вміння слухати і чути інших.

Знайомляться з планом, беруть участь в бесіді, формулюють завдання. Взаємодіють з учителем під час бесіди, що здійснюється у фронтальному режимі.

2

Розминка в русі

В обхід по залу виконання вправ (різновиди ходьби, бігу, стрибкові вправи).

ЗРВ в русі

Задаються питання: Для чого потрібна розминка? Що таке ЗРВ?

7 хв

Звернення уваги учнів на поставу, правильну постановку стоп, рук. Правильне дихання. Амплітуду виконання. Дотримання дистанції 1 метр.

ЗРВ: вміння послідовно виконувати завдання вчителя. Виконують повтор вправ за вчителем. Оцінюють правильність виконання навчального завдання, власні можливості її рішення. Використовують мовні засоби для виконання завдання.

 

2  частина уроку основна 21 хв

3

Казкові естафети.

1. Всі ми знаємо казку «Колобок»: він від зайця пішов, від вовка пішов, від ведмедя, а лисиця його з'їла.

Потрібно обвести всіх героїв казки у вигляді кегель (ведення ногою як у футболі), довести до обруча - це лисиця, залишити м'яч в обручі. Наступний учасник біжить до м'яча і веде м'яч в зворотному напрямку в команду.

2. «Коник-Горбоконик» Учасник зображує «Конька -Горбунка» волейбольний м'яч кладе собі на спину притримуючи руками щоб м'яч не впав під час руху при цьому в напівзігнутому стані приструбуючи  обходить кеглі і повертається в команду.

3. «Ядро барона Мюнхаузена» М'яч затискається між ніг, стрибати на двох ногах.

4. «Змій Горинич»

Троє учасників стають поруч, кладуть руки на плечі один одному. Учасники стоять з боків виконують руху нагадують помах крил. Троє оббігають орієнтир повертаються в команду, потім наступна трійка.

5. «Теремок»

Для початку згадаємо, хто в хатинці живе. Мишка капітан команди стоїть навпроти команди в обручі. За командою марш він біжить в команду бере одного гравця і разом з ним біжить в обруч, тримаючись за руки. Залишається в обручі. Гравець, який втік з капітаном знову біжить за наступним гравцем і залишається в обручі і так поки вся команда не виявиться в обручі Задаються питання: Хто може сказати, що таке взаємовиручка?

Чи потрібна дружба в спорті?

«Веселий волейбол». У кожній команді по 2 волейбольних м'яча, по свистку судді, потрібно якомога більше м'ячів перекинути на майданчик суперника. Як тільки все 4 м'ячі виявилися на стороні суперника гра закінчується. Відкривається рахунок і так далі. Гра триває до 10 забитих очок.

Задається питання: Як рухливі ігри впливають на здоров'я?

16 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

Клас ділитися на три команди

ЗРВ: Здійснюють актуалізацію отриманих раніше знань, грунтуючись, в тому числі, і на життєвому досвіді. Здійснюють самоконтроль і самооцінку. Знаходять адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами. Відповідають на питання, грають в гру, обговорюють запропоновані питання.

 

 

 

 

Пояснення правил гри. Клас ділитися на дві команди.

ЗРВ. Відповідають на поставлені питання, грають в гру. Адекватні способи поведінки і взаємодії з партнерами під час ігрової діяльності.

 

3 частина уроку заключна 7 хв

 

Музична пауза (заздалегідь підготовлена ​​пісня про ЗСЖ виконання всім класом)

Судді підбивають підсумок, виявляють кращих, оголошення результатів. Слово для оголошення результатів надається вчителю

Рефлексія. Задаються питання: Що сподобалося на уроці? Чому потрібно вести ЗСЖ?

Організований вихід із залу, перехід в клас перед тим як вийти із залу учням пропонується вибрати дубовий листочок (зелений - цікавий урок, червоний мені було нецікаво). У класі на дошці намальований стовбур дерева. На його гілки учні прикріплюють листочки створюючи крону символізує емоційний результат уроку.

1хв

 

 

3хв

 

 

 

3 хв

Виділити команду переможця в естафетах, відзначити кращих учнів, побажати подальших успіхів.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку