Розробка тематичного оцінювання по темі"Побудова брюк"

Про матеріал
Узагальнення та систематизація знань з теми "Побудова брюк". Мета розробки;Закріпити знання з побудови креслення класичних жіночих та чоловічих брюк.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тематичне оцінювання. Урок-гра. Побудова брюк. Розробила і провела вчитель трудового навчання. ОЛЕКСЕНКО О . В. Лозівська гімназія

Номер слайду 2

Тема уроку: Тематичне оцінювання по темі “ПОБУДОВА БРЮК”Мета. Мета:узагальнити й систематизувати знання з теми«Побудова брюк» 

Номер слайду 3

Навчились будувати кресленнякласичних жіночих та чоловічих брюк

Номер слайду 4

Епіграф-уроку: Для того, щоб вдосконалити розум потрібнобільше розмірковувати, ніж заучувати. Рене Декарт

Номер слайду 5

Зупинка1. «Спритна да-нетка»1. Вимір брюк Д бр. проходить по переду?2. Конструкція креслення брюк складається з задньої та передньої половинки? 3. В конструкції креслення брюк присутня конструктивна лінія «лінія сидіння»?4 Для побудови креслення брюк необхідний вимір Оп (обхват плеча) 5. Брюки відносяться до групи плечових виробів? 6. Для побудови креслення брюк необхідні виміри Сс., Ст., Д бр., Вс.?7. Конструктивний елемент «виточка» присутній на конструкції креслення брюк? 8. В конструкції креслення брюк присутні крокові зрізи? 9. Зріз банта проходить по передній половинці креслення брюк?10. Зріз сидіння проходить по передній половинці креслення брюк?

Номер слайду 6

Підсумок роботи. Номер питання12345678910 Відповідь+ «вірно»- «невірно»Кількість правильних відповідей2-56-10 Кількість балів 1 2 Підсумковий бал. Шкала оцінювання

Номер слайду 7

Зупинка 2. «Музей моди» Повнота розкриття обраної теми:- вміння пояснити актуальність теми дослідження, чітко сформулювати його завдання;- повнота дослідження. Умовнібали. Фактичнібали1 Презентація результатів дослідження:- культура мовлення; - чіткість виступу, послідовність, лаконічність та логічність викладення поданого матеріалу;- оформлення презентації; 1 Підсумковий бал2)Шкала оцінювання (заповнює викладач)Шкала оцінювання (заповнює викладач

Номер слайду 8

Зупинка 3. «Лінії брюк»Умови виконання: Дати назви основних конструктивних ліній брюк. Визначити положення передньої та задньої половинки брюк. При виконанні завдання використовувати ключові слова підказки. (час виконання -3 хвилини)1.____________________2._____________________3._____________________4._____________________5._____________________6._____________________7._____________________8._____________________9._____________________Ключові слова: Лінія талії, лінія стегон,лінія низу, передня половинка, задня половинка, крокова лінія, бічна лінія, лінія виточки, середня лінія.

Номер слайду 9

Перевірка завдання1. Лінія талії2. Лінія виточки3. Крокова лінія4. Передня половинка брюк5. Лінія низу6. Бічна лінія7. Задня половинка брюк8. Лінія стегон9. Середня лінія

Номер слайду 10

Підсумок роботи. Номер питання123456789 Відповідь+ «вірно»- «невірно»Кількість правильних відповідей2-56-9 Кількість балів за привільну відповідь 1 2 Підсумковий бал. Шкала оцінювання

Номер слайду 11

Зупинка 4. «Робота з різнорівневими завданнями»

Номер слайду 12

Перевірка завдання І варіантІ рівень. Назвіть вимір а) Висота сидіння 2. Виберіть класичну модель жіночих брюка) 1 Назвіть вимір а) С талії

Номер слайду 13

ІІ рівень ПЕРЕДНЯ ПОЛОВИНКА БРЮКНазвіть лінію та вимір для побудови . 1. ТЯ лінія СИДІННЯ вимір ВС 2 С2 С1 лінія СТЕГОН вимір Сс3. ТН лінія НИЗУ вимір Д брюк ІІІ рівень Вкажіть розрахункову формулу для отриманняконструктивних лінії. 1. Я1 Я3 лінія сидіння Сс : 2 + П сс2. Я3 Я2 відстань до крокового зрізу С с :103. НН1= НН2 ширина лінії низу Ш низу: 2

Номер слайду 14

ІVрівень. Доведіть які додаткові виміри необхідні для побудови креслення моделі щільно облягаючи жіночих брюк. Додактові виміри: О стегна. О коліна. О щіколотки

Номер слайду 15

Перевірка завдання ІІ варіант І рівень1. Назвіть вимір.б) Довжина брюк2 Виберіть модель жіночих брюк з щільним обляганням.в) 3в) 33. Назвіть вимірб) С стегон

Номер слайду 16

ІІ рівень ЗАДНЯ ПОЛОВИНКА БРЮКНазвіть лінію та вимір для побудови .1. ТК лінія колін ( розрахунок) 2 С3 С4 лінія стегон Сс + П Сс3. Т6 Т3 лінія талії Ст ІІІ рівень   Вкажіть розрахункову формулу для отримання конструктивних лінії.1. К1 Я3= К2 К4 лінія колін постійна величина 2 см.2. Я2 Я4 відстань до крокового зрізу Сс: 103. Н1 Н3= Н2 Н4 ширина лінії низу постійна величина 2 см.

Номер слайду 17

ІVрівень. Доведіть які додаткові виміри необхідні для побудови креслення жіночих брюк вільної форми. ДОДАТКОВІ ВИМІРИ Ш низу , конструктивніприбавки до брюк

Номер слайду 18

Підсумок роботи. Номер питання1І рівень2І рівень3І рівень4ІІ рівень5Іі рівень6ІІ рівень7ІІІ рівень8ІІІ рівень9 ІІІрівень10ІVрівень. Відповідь+ «вірно»- «невірно»Кількість правильних відповідейІ рівеньІІ рівеньІІІ рівеньІVрівень1-2 31-231-231 Кількість балів за привільну відповідь 1212122 Підсумковий бал. Шкала оцінювання

Номер слайду 19

Підсумок урокуробота в заліковому листіНАЗВА ЗУПИНКИКількість балів. Зупинка1. «Спритна да-нетка»Зупинка 2. «Музей моди»Зупинка 3. «Лінії брюк»Зупинка 4. «Робота з різнорівневими завданнями»ЗАГАЛЬНА СУМА БАЛІВЗАЛІКОВИЙ лист УЧЕНИЦІ _____________________________________________________ГР.№ ------------- ПО ТЕМІ «Побудова брюк»

Номер слайду 20

робота в заліковому листіОцінка викладача: Аналіз роботи:

pptx
Додано
18 лютого
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку