Криворізька загальноосвітня
школа І – ІІ ступенів № 104
практичний психолог,
соціальний педагог
Покосенко Євгенія Сергіївна
Мета: познайомити учнів один з одним, вчити спілкуватися з дорослими та між собою;
закріпити знання учнів про приміщення шкільної будівлі та класними осередками; закріпити вміння взаємодіяти в парах та групах; розвивати зв’язне мовлення, мислення, увага; виховувати основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей.
Обладнання: телевізор, дидактичний матеріал.
Освітні галузі: ЯДС (природнича), математична, технологічна.
1.1 Ранкову зустріч проводимо в класі (якщо дозволяє місце в кабінеті) або на шкільному подвір’ї (якщо сприятлива погода на дворі)
Діти стають у коло і разом з вчителем промовляють вітання:
В цьому класі друзі всі (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. (три хлопки)
Добрий день, тому, хто зліва (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа (поворот вправо)
Ми – одна сім'я!!! (розвести руки, показати на всіх)
Побажайте доброго ранку тому, хто стоїть зліва від учня, звертаючись один до одного на ім’я.
1.2 Вправа «Долоньки»
Давайте дізнаємося з яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи. Діти показують праву руку і за вказівкою вчительки загинають пальчики.
З яким настроєм ми сьогодні прийшли до школи? З чудовим та гарним. А з яким настроєм ми сьогодні будимо працювати та дізнаватися нового?
1.3. «Щоденні новини».
Двом учням запропонували підготувати невеличкі оповідання з теми: «Мій клас».
Наприклад:
1.4. «Щоденник вражень» (на початку уроку та в кінці дня)
- Мої яскраві шкільні враження…..
3. ЯДС (природнича) галузь.
3.1. Вправа «Розвиток квітки».
Яка зараз пора року? Яке число і місяць? Тепло чи холодно на дворі? Який стан неба? Чи були опади протягом дня? Які зміни відбулися в живій природі? Які органи є у квіткових рослин? (У квіткових рослин є корінь, стебло, листки, квітка, плід і насіння). Яке призначення мають органи рослини? (Корінь вбирає з ґрунту воду з розчиненими в ній поживними речовинами. По стеблу вода рухається до наземних органів. У листках відбувається живлення і дихання рослин. Із квітки утворюється плід із насінням. Плід захищає насіння і сприяє його розповсюдженню на значні відстані. За допомогою насіння рослина розмножується). Які умови необхідні для росту рослини? (Вода, сонце, ґрунт, повітря, поживні речовини). На які групи розподіляють рослини на Землі? (квіткові і неквіткові). Чим квіткові відрізняються від інших рослин? (У квіткових рослин є квіточка). А комашки, на вашу думку, люблять квіточки? (Так, люблять).
3.2. Вправа «Жива – не жива природа».
Група І.
Група ІІ.
3.3. Гра «Так, чи Ні?»
Виберіть фрази, які можуть стати правилом охорони праці.
3.4. Робота в осередку живої природи. Природничий осередок класу.
Дізнатися, які рослини живуть у нашому класі.
3.5. Пояснення вислову:
4. Математична галузь.
4.1. Робота над темою дня.
І завдання: Знайдіть значення виразів, щоб скласти правильно малюнок будови рослин.
2 і 3 5 і 5 4 і 6 7 і 2
6 і 3 3 і 7 2 і 6 5 і 2
ІІ завдання: «Впізнай мене».
ІІІ завдання. Домалюйте листки по крапочкам…..
IV. Групова робопа «ЛИСТОПАД».
Дітям треба розфарбувати листочок тим коляром, кому більше подобається літо – зеленим кольором, а осінь – жовтим кольором.
5. Технологічна
5.1. Робота в осередку художньо – творчої діяльності.
5.2. З допомогою вчителя виготовляють лепбук з теми «Наш клас »
5.3. «Щоденник вражень» (на початку уроку та в кінці дня)
- Сподобався чи вам сьогоднішній день? Оберіть свій настрій….