Розробка тематичного тижня на тему "Мій/наш клас"

Про матеріал
Методична розробка тематичного тижня на тему "Мій/Наш клас". Мета: познайомити учнів один з одним, вчити спілкуватися з дорослими та між собою; закріпити знання учнів про приміщення шкільної будівлі та класними осередками; закріпити вміння взаємодіяти в парах та групах; розвивати зв'язне мовлення, мислення, увага; виховувати основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей. Освітні галузі: ЯДС (природнича), математична, технологічна.
Перегляд файлу

                                                                                               Криворізька загальноосвітня

                                                                                               школа І – ІІ ступенів № 104

                                                                                               практичний психолог,

                                                                                               соціальний педагог

                                                                                               Покосенко Євгенія Сергіївна

C:\Users\777\Desktop\image001.jpg

 

Мета: познайомити учнів один з одним, вчити спілкуватися з дорослими та між собою;

          закріпити знання учнів про приміщення шкільної будівлі та класними             осередками; закріпити вміння взаємодіяти в парах та групах; розвивати зв’язне мовлення, мислення, увага; виховувати основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей.

 

Обладнання: телевізор, дидактичний матеріал.

 

Освітні галузі: ЯДС (природнича), математична, технологічна.

 

1.1 Ранкову зустріч проводимо в класі (якщо дозволяє місце в кабінеті) або на шкільному подвір’ї (якщо сприятлива погода на дворі)

Діти стають у коло і разом з вчителем промовляють вітання:

 

В цьому класі друзі всі                  (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                             (три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва        (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа    (поворот вправо)

Ми – одна сім'я!!!                           (розвести руки, показати на всіх)

 

                   Побажайте доброго ранку тому, хто стоїть зліва від учня, звертаючись один до одного на ім’я.

1.2 Вправа «Долоньки»

     Давайте дізнаємося з яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи. Діти показують праву руку і за вказівкою вчительки загинають пальчики.

  • Зігніть, будь ласка, перший пальчик, хто сьогодні гарно виспався?
  • Зігніть, будь ласка, другий пальчик, кого зранку збудила рідна вам людина?
  • Зігніть, будь ласка, наступний пальчик, хто сьогодні побачив хоча б одну посмішку?
  • Зігніть, будь ласка, останній пальчик, хто зустрів хоча б одного друга?
  • Що в нас вийшло? КЛАС!

C:\Users\777\Desktop\59302406d33bc0283c17f644.png

З яким настроєм ми сьогодні прийшли до школи? З чудовим та гарним. А з яким настроєм ми сьогодні будимо працювати та дізнаватися нового?

 

1.3. «Щоденні новини».

     Двом учням запропонували підготувати невеличкі оповідання з теми: «Мій клас».

Наприклад:

  • Мені дуже подобається наш клас. Мій клас дуже дружній і веселий. У моєму класі я маю дуже багато друзів. На перервах ми разом граємо.
  • Я навчаюсь в дуже хорошому класі. Всі учні дуже цікаві і різні, але і є в нас дуже багато спільного. Є вчитель, яка нас навчає і розповідає багато цікавого.

 

1.4. «Щоденник вражень» (на початку уроку та в кінці дня)

     - Мої яскраві шкільні враження…..

 

 

3. ЯДС (природнича) галузь.

3.1. Вправа «Розвиток квітки».

C:\Users\777\Desktop\flower-24134862.jpg

  • Сезонні спостереження за природою.

      Яка зараз пора року? Яке число і місяць? Тепло чи холодно на дворі? Який стан неба? Чи були опади протягом дня? Які зміни відбулися в живій природі? Які органи є у квіткових рослин? (У квіткових рослин є корінь, стебло, листки, квітка, плід і насіння). Яке призначення мають органи рослини? (Корінь вбирає з ґрунту воду з розчиненими в ній поживними речовинами. По стеблу вода рухається до наземних органів. У листках відбувається живлення і дихання рослин. Із квітки утворюється плід із насінням. Плід захищає насіння і сприяє його розповсюдженню на значні відстані. За допомогою насіння рослина розмножується). Які умови необхідні для росту рослини? (Вода, сонце, ґрунт, повітря, поживні речовини). На які групи розподіляють рослини на Землі? (квіткові і неквіткові). Чим квіткові відрізняються від інших рослин? (У квіткових рослин є квіточка). А комашки, на вашу думку, люблять квіточки? (Так, люблять).

 

3.2. Вправа «Жива – не жива природа».

 

Група І.

C:\Users\777\Desktop\1347908047.jpg C:\Users\777\Desktop\orig.jpg C:\Users\777\Desktop\1363368957.png C:\Users\777\Desktop\каструля, тарілка, чашка, шафа.png C:\Users\777\Desktop\4df7d3e9275636cef413d65cc88d19c6.jpg

 

 

Група ІІ.

C:\Users\777\Desktop\depositphotos_104664066-stock-photo-close-up-picture-of-many.jpg C:\Users\777\Desktop\загруженное.jpg C:\Users\777\Desktop\flower-001-picture-color.png C:\Users\777\Desktop\kamni-foto-n91d2veroamqctldpjrligo1o134g6c3kslxiaddzc.jpg C:\Users\777\Desktop\f1172c853d4e0e3ffda320f7d1c8d678.jpg

 

 

3.3. Гра «Так, чи Ні?»

Виберіть фрази, які можуть стати правилом охорони праці.

  • Не можна рвати
  • На гілочці дерева можна погойдатися
  • На Новорічне свято краще нарядити штучну ялинку
  • На корі дерева можна вирізати своє ім’я
  • Не ламайте гілки дерев і кущів
  • Коли зриваєте квітку, то обов’язково зривайте її з коренем, щоб не псувати
  • У природі, особливо у лісі, потрібно намагатися ходити по стежкам, щоб рослини не загинули від витоптування

C:\Users\777\Desktop\27.jpg

3.4. Робота в осередку живої природи. Природничий осередок класу.

       Дізнатися, які рослини живуть у нашому класі.

 

3.5. Пояснення вислову:

C:\Users\777\Desktop\013.jpg

 

4. Математична галузь.

 

4.1. Робота над темою дня.

  • До якої природи належать рослини? Доведіть це.
  • Назвіть 5 прикладів, значення рослин для людини: (кисень, їжа, ліки,тканина, милування)

     І завдання:  Знайдіть значення виразів, щоб скласти правильно малюнок будови рослин.

 

2 і 3              5 і 5            4 і 6              7 і 2

6 і 3              3 і 7            2 і 6              5 і 2

C:\Users\777\Desktop\vegetativni-organi-185x215.jpg

      ІІ завдання:  «Впізнай мене».

C:\Users\777\Desktop\triangle.pngC:\Users\777\Desktop\1200px-Kvadrato.svg.png C:\Users\777\Desktop\1200px-Kvadrato.svg.png C:\Users\777\Desktop\591a8f1ad45b915c0fbf00f6.png C:\Users\777\Desktop\SH06-500x500.jpg

 

C:\Users\777\Desktop\depositphotos_101631368-stock-illustration-green-leaf-birch.jpgC:\Users\777\Desktop\depositphotos_1148798-stock-photo-fallen-maple-leaf.jpg C:\Users\777\Desktop\depositphotos_27249043-stock-photo-linden-leaf-isolated-on-white.jpgC:\Users\777\Desktop\depositphotos_2794147-stock-photo-oak-leaf.jpg

C:\Users\777\Desktop\81d516afc7d8b13_621x300.jpg C:\Users\777\Desktop\depositphotos_32411675-stock-photo-walnut-leaf.jpgC:\Users\777\Desktop\depositphotos_101639822-stock-illustration-autumn-willow-leaves.jpg

  • Чи є схожість між листками і геометричними фігурами?
  • Порахуйте листочки?
  • Скільки зелених листків?
  • Скільки жовтих листочків?
  • Які дерева ростуть біля школи? (Тополі, берези) Скільки їх? (10)

 

ІІІ завдання.  Домалюйте листки по крапочкам…..

C:\Users\777\Desktop\загруженное.jpg                         C:\Users\777\Desktop\9129-raskraska-Liste-bereza-dub-klen-osennie-listya-dlya-raskrasok.jpg

 

IV. Групова робопа «ЛИСТОПАД».

        Дітям треба розфарбувати листочок тим  коляром, кому більше подобається літо – зеленим кольором, а осінь – жовтим кольором.

C:\Users\777\Desktop\rosalbacorallo.it1_.jpg  C:\Users\777\Desktop\klenovyj-list-shabl-1.jpg

  • Підводимо дітей до висновку, що ми всі різні, маємо свої вподобання, наприклад – колір, але творимо спільноту, і від нашого розмаїття спільнота сильніша!!!

 

5. Технологічна

5.1. Робота в осередку художньо – творчої діяльності.

  • Правила роботи з ножицями;
  • Правила роботи в класі.

 

5.2. З допомогою вчителя виготовляють лепбук з теми «Наш клас »

 

C:\Users\777\Desktop\Класна сімейка (4).png

 

 

 

C:\Users\777\Desktop\rozklad_ua_650.png       C:\Users\777\Desktop\34566392.jpg

 

          C:\Users\777\Desktop\nashi-imenynnyky.png

 

C:\Users\777\Desktop\1.jpg        C:\Users\777\Desktop\3.jpg

5.3. «Щоденник вражень» (на початку уроку та в кінці дня)

       - Сподобався чи вам сьогоднішній день? Оберіть свій настрій…. 

 

C:\Users\777\Desktop\1055654.1448386305.jpg      C:\Users\777\Desktop\715vwvP5ZEL._SY355_.png       C:\Users\777\Desktop\depositphotos_8943045-stock-photo-sad-smiley.jpg      C:\Users\777\Desktop\orig.jpg      C:\Users\777\Desktop\Facebook Emoticons - Tutt'Art@ (2).jpg

 

 

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку