Тиждень " Я - Мандрівник " у 2 класі
Підготувала вчитель: Фастова О.С.
День 1.Тема:"Як краще подорожувати".
Літературне читання:
Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.
Обладнання: малюнки- літак,поїзд,автобус,корабель,паспорти для дітей,білети на поїзд.турист,рюкзак туриста.гроші.
Хід уроку:
1.Привітання.
2.Мотивація.
— Ви любите подорожувати?
— А навіщо людям узагалі подорожувати?
— А як ви вважаєте, хто такий мандрівник?
(Мандрівник — людина, яка здійснює подорож.)
— Подорож — це коли йдеш, їдеш або летиш у якесь нове місце, щоб побачити нашу землю. Це моря, річки, гори, рівнини, поля, ліси, де мешкають різні тварини і велике різноманіття рослин. Ми можемо побачити різні народи, які населяють нашу планету.
— Якими є мандрівники? (Розумними, сміливими, спритними, хоробрими, відважними, сильними.)
— Але є найголовніша їхня якість — це дружба. Отже, побудуймо коло дружби та вирушаймо в дорогу!
3. Вивчення нового матеріалу.
1.Відгадай загадки.
Стіна слів .
2.Гра «Збери рюкзак у похід»
Учні об’єднуються в групи. Кожна група отримує картки із зображенням різноманітних речей. Потрібно взяти тільки необхідне, що знадобиться під час мандрівки.
— Отже, рюкзак зібраний. А тепер перевіримо, чи знаєте ви, як поводитися під час подорожі.
3. Гра «Так чи ні?»
Учитель називає різні ситуації поведінки туристів у природі, в громадських місцях, на вулиці. Діти відповідають «так», якщо відповідь правильна, та «ні» — якщо хибна.
4. Групове заняття
— Після тривалих переходів є час для відпочинку. Тимчасові зупинки називають привалами. На привалі мандрівники відпочивають, готують обід. А щоб його приготувати, потрібне багаття.
5. Гра «Збери хмиз»
— Хмиз — це тонкі гілочки дерев.
Учні об’єднуються у команди. Учитель пропонує дітям зібрати розкиданий по килиму «хмиз». Для цього доведеться пострибати по «купинах», узяти «хмиз» і повернутися назад тим самим шляхом. Час гри обмежений. За сигналом вона буде зупинена. Виграє та команда, у якої виявиться більше «хмизу».
6.Послідовність підготовки до походу.
4.Закріплення знань.
-Бесіда.
-Що потрібно з собою брати?
-Як себе вести?
1)Розмалювати рюкзак.
2) Скласти маршрутний лист.
3) Скласти обов'язки кожного при поході в природу.
5.Підбиття підсумків
6.Д/З
МАТЕМАТИКА 2 клас.
Тема:Таблиця множення на 3 .
Мета : Закріплювати знання про таблицю множення на 3, вдосконалювати навички розв’язування завдань різного рівня та типу, Виховувати любов до подорожей,природи,математики.
Обладнання :розмальовки,рюкзаки с прикладами,картки маршрутів,Танграм.
Хід уроку.
1.Організація класу.
Ми продовжуємо працювати за темою "Як краще подорожувати".
2.Мотивація.
3.Вивчення нового матеріалу.
1). Вправа " З'єднати по малюнку"( малюнок рюкзака).
2). Вправа "Розв'яжи приклади на рюкзаках"
3*8+14 17-2*2
3*9+45 50-2*5
2*8-8 10+3*10
3.Фізкультхвилинка.
4.)Розрахуйте наш маршрут - скільки км він складає.
Розрахувати довжину ламаної.
4. Закріплення вивченого матеріалу.
5.) Вправа Розмальовка.
- З'єднай по крапочкам.
- Розв'яжи приклади.
Задача.
В вагоні поїзда їхало 8 людей ,всього вагонів 3.Скільки людей їхало в поїзді?
Танграм. Зробити з геометричних фігур транспорт на якому б ви хотіли мандрувати.
5.Рефлексі
6.Підбиття підсумків. 7.Д/з.
Українська мова.2 клас
Тема:Велика літера .
Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.
Обладнання: картки для списування.
Хід уроку.
1. Організація.
2. Мотивація.
3.Вивчення нового матеріалу.
1).Каліграфічна хвилинка.
Ман дрі вник турист
2). Словниковий диктант.
Мапа,намет,рюкзак,квиток,маршрут,валіза,Україна,аптечка,поїзд,літак,корабель,Європа,Австралія,Антарктида.
3) Зробити звуко-буквенний аналіз слова мандрівник.
-[ ]-10 б.,10 зв. 3 склади.
4).Фізкультхвилинка.
5). Скласти усно розповідь "Куди б ви хотіли подорожувати"
4.Закріплення.
1).Списування тексту.
Мандрівка
Кожного року ми мандруємо навколо сонця. Ми летимо на нашій Землі, немовби на великій ракеті. По дорозі пересікаємо дванадцять місяців - дванадцять різних країн. Пропливає повз нас золоте літо,золота осінь, білосніжна зима і блакитна весна.
Ми летимо навколо Сонця
2).Гра "Склади слова"
Мандрівник
Дар,мандри,нарди,віник,мак,рів,вікна,
5.Рефлексія
6.Підбиття підсумків.
7.Д/З.