Розробка тижня "Я -мандрівник" для учнів 2 класу

Про матеріал
Розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.
Перегляд файлу

Тиждень " Я - Мандрівник " у 2 класі

Підготувала вчитель: Фастова О.С.

День 1.Тема:"Як краще подорожувати".

Літературне читання:

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

Обладнання: малюнки- літак,поїзд,автобус,корабель,паспорти для дітей,білети на поїзд.турист,рюкзак туриста.гроші.

Хід уроку:

1.Привітання.

2.Мотивація.

— Ви любите подорожувати?

— А навіщо людям узагалі подорожувати?

— А як ви вважаєте, хто такий мандрівник?

                                            (Мандрівник — людина, яка здійснює подорож.)

pohod.jpg

 

— Подорож — це коли йдеш, їдеш або летиш у якесь нове місце, щоб побачити нашу землю. Це моря, річки, гори, рівнини, поля, ліси, де мешкають різні тварини і велике різноманіття рослин. Ми можемо побачити різні народи, які населяють нашу планету.

— Якими є мандрівники? (Розумними, сміливими, спритними, хоробрими, відважними, сильними.)

003 (1).jpg

— Але є найголовніша їхня якість — це дружба. Отже, побудуймо коло дружби та вирушаймо в дорогу!

3. Вивчення нового матеріалу.

1.Відгадай загадки.

Litak-iz-vitse-spikerom-ne-doletiv-do-Hersona.jpg

2117261.jpg

802909265.jpg

test_drayv_avtobusov_man_i_neoplan.jpg

Стіна слів .

 01001tlz-e18e.jpg01001tlw-c801.jpg01001tly-5ca8.jpg

 

01001tls-94d3.jpg01001tlr-be5e.jpg

 

2.Гра «Збери рюкзак у похід»

Учні об’єднуються в групи. Кожна група отримує картки із зображенням різноманітних речей. Потрібно взяти тільки необхідне, що знадобиться під час мандрівки.

 depositphotos_114813034-stock-illustration-tourist-backpack-with-camping-hiking.jpg

 Aptechka-pervoy-pomoshhi-puteshestvennika.jpg

1450265237-1.jpg

— Отже, рюкзак зібраний. А тепер перевіримо, чи знаєте ви, як поводитися під час подорожі.

3. Гра «Так чи ні?»

Учитель називає різні ситуації поведінки туристів у природі, в громадських місцях, на вулиці. Діти відповідають «так», якщо відповідь правильна, та «ні» — якщо хибна.

4. Групове заняття

— Після тривалих переходів є час для відпочинку. Тимчасові зупинки називають привалами. На привалі мандрівники відпочивають, готують обід. А щоб його приготувати, потрібне багаття.

5. Гра «Збери хмиз»

Хмиз — це тонкі гілочки дерев.

Учні об’єднуються у команди. Учитель пропонує дітям зібрати розкиданий по килиму «хмиз». Для цього доведеться пострибати по «купинах», узяти «хмиз» і повернутися назад тим самим шляхом. Час гри обмежений. За сигналом вона буде зупинена. Виграє та команда, у якої виявиться більше «хмизу».

6.Послідовність   підготовки до походу.

 images.jpg

 

4.Закріплення знань.

-Бесіда.

-Що потрібно з собою брати?

-Як себе вести?

1)Розмалювати рюкзак.

A60637389811-33.jpg

2) Скласти маршрутний лист.

 

 

 

 

3) Скласти обов'язки кожного при поході в природу.

 

 

5.Підбиття підсумків

6.Д/З

 

МАТЕМАТИКА 2 клас.

Тема:Таблиця множення на 3 .

Мета : Закріплювати знання про таблицю множення на 3, вдосконалювати навички розв’язування завдань різного рівня та типу, Виховувати любов до подорожей,природи,математики.

Обладнання :розмальовки,рюкзаки с прикладами,картки маршрутів,Танграм.

Хід уроку.

1.Організація класу.

Ми продовжуємо працювати за темою "Як краще подорожувати".

2.Мотивація.

3.Вивчення нового матеріалу.

1). Вправа "  З'єднати по малюнку"( малюнок  рюкзака).

2). Вправа "Розв'яжи приклади на рюкзаках"

3*8+14                                       17-2*2

3*9+45                                           50-2*5

2*8-8                                          10+3*10

3.Фізкультхвилинка.

 

4.)Розрахуйте наш маршрут - скільки км він складає.

Розрахувати довжину ламаної.

 

 

 

 

 

4. Закріплення вивченого матеріалу.

5.) Вправа Розмальовка.

- З'єднай по крапочкам.

images.png   e770b7b7629672b5085aea376746ec6d.png

- Розв'яжи приклади.

0032gy-846a.jpgraskraski-matematicheskie16.jpg

Задача.

В вагоні  поїзда їхало  8 людей ,всього вагонів 3.Скільки людей їхало в поїзді?

Танграм. Зробити з геометричних фігур транспорт на якому б ви хотіли мандрувати.

image822.jpg

5.Рефлексі

6.Підбиття підсумків.                                     7.Д/з.

Українська мова.2 клас

Тема:Велика літера .

Мета: розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.

Обладнання: картки для списування.

Хід уроку.

1. Організація.

2. Мотивація.

3.Вивчення нового  матеріалу.

1).Каліграфічна хвилинка.

Ман    дрі  вник    турист

2). Словниковий диктант.

Мапа,намет,рюкзак,квиток,маршрут,валіза,Україна,аптечка,поїзд,літак,корабель,Європа,Австралія,Антарктида.

3) Зробити звуко-буквенний аналіз слова мандрівник.

-[                               ]-10 б.,10 зв. 3 склади.

4).Фізкультхвилинка.

5). Скласти усно розповідь "Куди б ви хотіли подорожувати"

4.Закріплення.

1).Списування тексту.

Мандрівка

            Кожного року ми мандруємо навколо сонця. Ми летимо на нашій Землі, немовби на великій ракеті. По дорозі пересікаємо дванадцять місяців - дванадцять різних країн. Пропливає повз нас золоте літо,золота осінь, білосніжна зима і блакитна весна.

             Ми летимо навколо Сонця

2).Гра "Склади слова"

Мандрівник

Дар,мандри,нарди,віник,мак,рів,вікна,

5.Рефлексія

6.Підбиття підсумків.

7.Д/З.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
2878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку