День 3 . Тема : "Мандрівка по Євразії."
Урок 1.Літературне читання:
Мета:Розширити пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними країнами їх столицями; дати дітям уявлення про красу нашої планети; Розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових ,художніх ,літературознавчих знань;збагачувати словниковий запас;виховувати естетичне сприйняття природи,мистецтва,побуту,дружні взаємини.
Обладнання: Статуетка Ейфелева башня,малюнки країн Європи.
Хід уроку:
1.Організація.
2.Мотивація:
3.Вивчення нового матеріалу.
1). Розташування на глобусі Європи.
2).
3).Знайомство з країнами Європи
. \
3). Читання вірша Григорія Фальковича "Ми сьогодні -снігопади.." С.
4). Знайомство з текстами країн Європи.
Євразія є найбільшим континентом на Землі,площа якого 36% від загальної площі суші. В Євразії знаходиться 93 країни. Євразія повністю розташована в Північній півкулі. Євразію умовно ділять на дві частини - Європу та Азію. Кордон між Європою і Азією проходить по хребту Уральських гір,далі - по річці Урал,що впадає в Каспійське море, і потім - по хребту Кавказьких гір.
Площа материка Євразії - 54 млн. км 2.
Континент омивається всім океанами-Атлантичним, Півничним Льодовитим,Індійським і Тихим.
На території континенту багато великих рівнин і найдовших гірських систем на планеті.
В Євразії розташована найвища гірська система світу - Гімалаї,в межах якої знаходиться найвища точка Землі,гора Джомолунгма(Еверест) заввишки 8848м.
На північ від Гімалаїв розташоване найбільше в світі нагір'я Тибет. Материк багатий на внутрішні води - річки,озера,і підземні води. Найглибші і великі озера - Байкал , Онезьке,Ладозьке,Балхаш,Іссик-Куль,Аральське і Каспійське море-озеро. Найбільші річки Євразії - Об,Янцзи,Амур,Хуанхе,Ганг,Інд,Єнісей,Лена,Амудар'я. Рослинний і тваринний світ відрізняється великою різноманітністю. В межах материка є майже всі кліматичні пояси і кліматичні зони :арктичні пустелі,тундра і лісотундра,ліси,степи,пустелі. Більшу частину Європи і Сибіру займає зона лісів помірного поясу,хвойні, змішані і широколисті ліси. У кожній природній зоні своя рослинність і свій тваринний світ, пристосований саме до цієї зони. Найбільші родовища наступних копалин: марганець, залізо, нікель, мідь, вольфрам, нафта,вугілля,графіт,срібло,золото.
Знаменні міста Європи(та їх пам'ятні місця).
4.Закріплення.
-Прочитати тексти про країни та їх розміщення.
1) .Розмальовка. Групова робота..
2).
3). Знайомство з тваринами Євразії.
5.Підсумки уроку.
6.Д/З
Урок 2.Математика 2 клас.
Тема:Таблиця ділення на 4.Розв'язування задач.
Мета:продовжити роботу над таблицею множення та ділення,удосконалювати навички усної та письмової лічби;учити розв'язувати рівняння,працювати над геометричним матеріалом; розвивати логічне мислення при розв'язанні задач; виховувати самостійність,акуратність ,увагу.
Обладнання :
Хід уроку:
1.Організація.
2.Перевірка д/з.
Перевірка таблиці множення на 4.( на листочках ).
3.Мотивація.
4.Сприйняття й осмислення нового матеріалу.
1).Складання таблиці ділення на 4.
2) .Каліграфічна хвилинка 4.
5.Закріплення
1).Математичний диктант.
36:4 16-4 28:4 24-4
20:4 32-4 12:4 8-4
2).Робота в групах."Коло ідей" № 626*
-Як знайти периметр прямокутника?
Р=(а+в)*2
3) .Фізкультхвилинка.
4) .Розв'язання задач№624.
5) .Приклади.
6.Підбиття підсумків уроку.
7.Д/з.№627,628.
Урок 3. Русский язык.
Тема: Буква Ёё. Звуки [й"о],[о].
Цель :
Оборудование:
Ход урока:
1.Организация.
2.Проверка д/з.
3.Мотивация.
Серый ёж был очень тих.
И ежиха тоже.
И ребёнок был у них-
Очень тихий ёжик.
4.Изучение нового материала.
1.Ознакомление с бувой ё.
2.Каллиграфическая минутка.Ёё
3.Словарный Диктант.
Ёж,ёлка,ёрш,мёд,лёд,нёс,вёз,даёт,плывёт,клёст,берёза,селёдка.дёрн.
5.Закрепление .
1.Списывание стихотворения.
- Расскажика , буква "Ё",
Как твоё житьё ,бытьё?
Буква "Ё" даёт отчёт:
-Ничего житьё течёт.
Я ударная всегда!
- Ой -ё-ёй! Вот это да!.
_Физкультминутка_
2).Спиши ,исправляя ошибки.
евразия, европа, река Десна, чёрное море, кот Матроскин, грузия, Рим, италия, Испания, польща, франция, Париж, Великобритания, Словакия , россия, Горы гималаи.
3).Спиши ,исправляя ошибки.
балтийское Море, вера Фёдоровна, село дёмовка, кошка фёкла, Пантера Багира,татарстан,киев,запорожье,хотын.
4) Диктант.
Париж
Был июль. Мы прилетели в Париж. Наш дом стоял у моря. На море были волны. Кружили белые чайки. По морю плыли суда.
Мы когда приехали на экскурсию то увидели улочки Парижа, достопримечательности , Ейфелеву башню и ели в кафе сладости Парижа.
6.Итог урока.
7.Д/З.