Розробка уроків для 5 класу за модулем «Легка атлетика»
Мета: сприяти усвідомленню унікальності і неповторності людського життя , виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я , сприяти підвищенню самооцінки та загальної культури.
Задачи уроку:
УРОК 1 1. Інструтаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики, історія легкої атлетики . 2.Ознайомлення з технікою низького старту та стартового розбігу на короткі дистанції. 3. Повторення техніки стрибка у довжину з місця. 4. Сприяти розвитку рухових якостей ( спритності). Місце проведення : спортивний майданчик, яма для стрибків у довжину.
№ |
Зміст програмного матеріалу |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина |
8-12хв |
|
|
Організація класу (шикування, прийом рапорту, привітання, ознайомлення з темою і задачами уроку) Історія легкої атлетики |
1,5хв |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, на правильне виконання команд і рапорту, стан ЧСС у учнів. |
|
Інструктаж з техніки безпеки під час вивчення бігу на короткі дистанції та стрибків у довжину. |
1хв |
Звернути увагу на уважність учнів. |
|
Стройові вправи (повороти на місті) Різновиди ходьби: ходьба на носках, ходьба на п’ятах , ходьба пів присід , ходьба повною присядю. Комплекс загально-розвиваючих вправ в русі: 1. В.п. – права рука вверх ; 1-2 пружинячи відводи рук назад; 3-4 те саме тільки зі зміною положення рук. 2.В.п. – руки в сторони пальці стиснуті в кулак; 1-4 колові рухи вперед ; 5-8 те саме назад. 3. В.п. – руки вперед ; 1-2 зхресні рухи з переду ; 3 – хлопок зверху ; 4 – хлопок ззаду. 4.В.п. – руки за голову ; 1- випад правою, поворот тулуба в право ; 2 – лівою поворот тулуба вліво. 5. В.п. – руки вверх ; на кожний крок нахил тулуба вперед. 6. В.п. – руки вперед, долонями до низу; 1-махом правої дістати носком долоню лівої руки ; 2- махом лівої дістати носком правої руки. |
30с
10 м 10 м 10 м 10 м
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
|
Звернути увагу на чітке виконання команд Слідкувати за правильною поставою руки вверх руки за голову руки в сторони руки на коліна
Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.
Вправа виконується з великою амплітудою рухів
Руки випрямлені у ліктьовому суглобі.
Слідкувати за правильним виконанням вправи.
Руками достати носок ноги, яка з переду.
Слідкувати за правильним виконанням вправи |
|
Спеціальні бігові вправи: біг з високим піднімання стегна біг з закиданням гомілки назад біг в кроці |
3×15м 3×15 м 3×15 м |
При виконанні вправ руки працюють як під час бігу |
2 |
Основна частина уроку |
28-32хв |
|
|
1 Ознайомлення з технікою виконання низького старту та стартового розбігу, на короткі дистанції. Виконання команд низького старту (На старт! Увага! Руш!) з пробіганням стартового розбігу
Виконання низького старту та пробіганням стартового розбігу з переходом в біг з високим підніманням стегна Виконання низького старту та про біганням стартового розбігу з переходом в біг з закиданням гомілки назад Виконання низького старту та про біганням стартового розбігу |
1,5хв
3-4 рази
2-4 рази
2-4 рази
2×15м |
Розказати про техніку низького старту
Слідкувати за точним виконанням стартових команд . Роботу рухів голови, тулуба. Слідкувати за правильним виходом зі старту, після команди РУШ!
Звернути увагу на роботу рук під час стартового розбігу та за роботою ніг . Біг на короткі дистанції виконується на передній частині стопи |
|
2 Повторення стрибків у довжину з місця : Вистрибування вверх з положення присівши Стрибок у довжину з місця Стрибок у довжину з місця на результат 3 Сприяти розвитку рухових якостей (спритності) Естафета на спритність Клас розділяють на дві команди ,кожен учасник команди має свій порядковий номер. Вчитель називає номери в різному порядку по команді починає біг до вказаної відмітки той номер який назвали. |
5разів 5разів 2рази
2 єст. |
Вправи виконуються в яму для стрибків у довжину Звернути увагу на роботу замаху рук. Стрибок виконується до вказаної відмітки. Звернути увагу на правильне виконання приземлення.
За кожен виграш дається одне очко ,виграє та команда яка набрала більшу кількість очок(за рахунком кількості перемог слідкують учні ,які займаються у спецгрупі) |
3 |
Заключна частина уроку |
3-5 хв. |
|
|
Клас шикується в одну шеренгу. Підсумок уроку ,виставлення оцінок . Домашнє завдання Організований вихід з уроку. |
1-2хв. 1хв. 30с-1хв |
Виконуються вправи на відновлення дихання, звернути увагу на відновлення ЧСС у учнів, комплекс вправ ранкової гімнастики. |