Урок – тренінг
В 1 класі НУШ
За темою: «Фізичні вправи і здоров`я»
Мета: Формувати у школярів переконання, що рух і здоров`я взаємо пов`язані, систематичні заняття фізичними вправами корисні для розвитку організму.
Навчальні завдання
Обладнення та матеріали
Що підготувати заздалегідь:
Орієнтовний план уроку
Вступна частина |
5хв |
Основна частина |
15хв |
Робота в групах |
10хв |
Заключна частина |
5хв |
Хід уроку
I Вступна частина
Знайомство
Найцінніше для кожної людини є її здоров`я. Коли ви веселі, їсте з апетитом, міцно спите, рухливі вдень, - ви здорові і легко впораєтесь із будь – якою вправою.
Що слід робити, аби бути здоровим?
(Для того, щоб бути здоровим (ою) я …)
Правила роботи
Які правила допомагають нам бути здоровими? (учні називають правила)
II Основна частина
Мозковий штурм
Які види рухів ми використовуємо щодня? (Ходьба, біг, присідання, стрибки, нахили, вчитель на ватмані показує види рухів)
Для чого потрібно займатися фізичними вправами?
Інформаційне повідомлення
Рух – це здоров`я. Щоденні ігри і заняття фізичними вправами зміцнюють наше здоров`я.
Вони знімають почуття втоми, надають сил. Щоб бути здоровим, необхідно займатися фізичними вправами і спортом.
Руханка:
Вправо голову і вліво
Нахиляєм нехвапливо.
Шию також розминаєм,
В різні боки повертаєм!
Тулуб вправо, потім вліво
Повертаємо грайливо.
Крутимо і обертаємо,
Прогинаєм, нахиляєм…
Ручки вгору, аж до неба!
Обійняти світ нам треба!
Ще раз вгору потягнулись
І до сонечка всміхнулись.
Вправа – гра «Опитування – естафета»
Проводиться між рядами. Учитель роздає учням перших парт картки із малюнками різних видів спорту. Учень бере одну картку, називає вид спорту чи спортивної гри, передає картку далі.
Робота в групах
Діти об`єднуються у 4 групи (На папірцях написані номери 1,2,3,4. Діти обирають папірець і відшукують того, хто має такий самий номер. Кожна група розробляє і демонструє вправи для рук, ніг, тулуба, очей).
Гра
Робота в колі
Зранку гноми в ліс пішли… (ходять по колу або на місці, високо піднімаючи коліна)
По дорозі гриб знайшли, (нахиляються вперед, потім піднімаються, в руках наче тримають гриб)
А за ним на раз – два – три… (показують пальцем у різні боки)
Показалися ще три!.. (показують на пальцях три)
Поки ті гриби збирали… (нахиляються, руками збирають гриби)
Гноми в школу не попали… (руками беруться за щоки і хитають головою)
Схаменулись, поспішили… (біг на місці або по колу)
І гриби всі погубили… (зупинилися, розвели руками)
III Заключна частина
Зворотній зв`язок
Навіщо треба виконувати фізичні вправи?
Прощання.
Щоб росли і гартувались,
І міцніли як броня,
Треба друзі нам займатись
Фізкультурою щодня!