Бінарне інтегроване заняття з легкої атлетики та педагогіки для студентів відділення фізичного виховання «Педагогічна атлетика» (квест)
Розробники: викладачі Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу О.В.Стародуб, І.В.Стецюк
Мета проведення: перевірка та закріплення знань з дисциплін на практиці у нестандартних ситуаціях; активізація пізнавальної діяльності, стимулювання бажання вчитися; розвиток здатності працювати в команді.
Обланання: секундомір, обручі, фішки, скакалки, м’ячі: баскетбольний, волейбольний, тенісні, футбольний, рулетка, телефони для фіксації (фото і відео), таймер, мотузки, шарф, свисток, навушники.
Місце проведення: стадіон.
Хід проведення:
І. Підготовчий етап.
Обираються ведучі станцій. По кожній зі станцій проводиться інструктаж та видається інвентар.
Інструктаж:
Продемонструйте «Золоте правило» дидактики, використовуючи інвентар (різні види м’ячі).
Побудувати діаграму низького старту: зробити колективне фото діаграми виконання низького старту (пофазне виконання н/с)
Інклюзія: провести загальнорозвиваючу вправу на 8 рахунків для людей з фізичними вадами. При цьому кожен з учасників виконує роль людини з особливою потребою (використовуючи шарфи, мотузку та навушники «позбавити» учасників команди одного з сенсорів).
Продемонструвати фізичну якість (сила, гнучкість, швидкість, витривалість, спритність), використовуючи наявний інвентар (секундомір, фішки, скакалка, обруч, рулетка).
Учасникам пропонується скласти і продемонструвати ранкову руханку для дітей 6-7 років.
Учасники по колу виконують загальнорозвиваючу вправу з її зміною за сигналом свистка. При цьому кожен учасник виконує власну вправу, а за сигналом замінює її на вправу сусіда справа. Завдання вважається виконаним, коли безпомилково закінчиться коло.
Гравцям необхідно розв’язати приклад та виконати синхронно цю кількість згигання-розгинання рук в упорі лежачи. Приклад: основоположник педагогіки (Коменський - кількість букв = 10) + довжина марафону (42 192 м = 4+2+1+9+2 = 18) – стрибок (потрійний = 3) : олімпіаду (5 кілець) = 5 колективних віджимань (фіксація виконання на відео).
Виконання синхронного метання зі схресного кроку (фіксація на відео)
9. По завершенню виконання усіх завдань, команда створює «Заповіт» майбутнім можливим учасникам та рекомендації молодим педагогам щодо професійної діяльності.
Усі учасники квесту об’єднуються в команди по 5-6 осіб.
Інструктори станцій займають свої позиції, не оголошуючи їх.
Гравцям необхідно знайти і обрати станцію, співвідносячи її емблему з назвою, зазначеною в маршрутному листі.
ІІ. Проведення квесту.
Учасники отримують маршрутні листи. За сигналом ведучих вони вирушають за своїми маршрутами. Інструктори фіксують на маршрутних листах час прибуття на станцію та завершення виконання. Таким чином команди мають таймінг проходження маршруту та фото-відео фіксацію якості виконання завдань.
ІІІ. Підсумковий етап.
Ведучі квесту аналізують маршрутні листи та фото-відео звіти. Таким чином розподіляються бали за категоріями : час проходження, висновки «Заповіту» та якість техніки виконання вправ з кожної зі станцій.
Визначаються переможці та призери.