Тема: Урок-квест «Подорож до країни АВС »
Повторення вивченого лексичного матеріалу з англійської мови(теми «Сім’я», «Тварини», «Рахунок», «Кольори», «Пори року», «Дії»)
Мета:
Інтегрована змістовна лінія: громадянська відповідальність.
Ключові компетентності:
1) спілкування іноземною мовою;
2) уміння вчитися упродовж життя;
3) ініціативність та підприємливість (комунікабельність);
4) соціальна та громадянська компетентності (співпраця з іншими на результат).
Дидактичний матеріал: іграшки, наочність (класні правила, тематичні картки), роздатковий матеріал (картки).
Інформаційні носії: комп’ютер, проектор.
Хід уроку
І. Організація класу.Привітання
Goodmorning pupils!How Are you?
Сьгодні наш урок трохи незвичний.
У світ англійської ще один крок
Допоможе зробити нам квест-урок
Це час міркувань, наполегливиий час
Й завдання давно вже чекають на вас.
Сьгодні в нас цікава гра-
Змагатись буде дітвора
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні на уроці ми вирушимо в далеке плавання морями й океанами на пошуки скарбів.
ІІІ. Основна частина.
Ми знаходимося в порту, звідси розпочнеться наша подорож. Нам потрібно дістатися до «Острова скарбів». Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відплив корабель піратів. Але я впевнена, що ми допливемо швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.
Розподіл на команди(діти витягають прапорці країн –відповідно формуються команди)
Скажіть чи готові ви до подорожі? Не зовсім! Щоб вирушити в далеке плавання вам необхідно мати компас і карту. Щоб їх отримати вам потрібно познайомитись англійською.
So, let`s go!
1.Small islands
-Діти,попереду маленькі острови ми можемо перестрибнути їх порахувавши від 1-10 і навпаки.
2.Рибалка
Нам слід наловити рибки, але рибка незвичайна,а з малюнками,витягуючи рибку називайте англійською слово.(тема «Іграшки»
3.Тварини
Попереду у нас мис «Зоопарк» .Візьміть бінокль, роздивіться їх та називайте команди по черзі тварин англійською мовою.
-Ой дивіться,здається це cat і mouse,давайте послухаємо про що вони говорять.(сценка)
4.Підводні камені
Молодці! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож . Але тут ви натрапили на підводні камені. Щоб їх пройти потрібно знайти підводні камені. У вас є хлопавка,якою слід хлопнути слово ,яке називає вчитель.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
4.Веселкова
Щоб ми могли подорожувати далі слід правильно намалювати і назвати англійською кольори веселки,потім правильно розташувати цеглинки ЛЕГО та заспівати пісеньку.
Острів по курсу якийсь дивовижний. Давайте до ньго підійдемо ближче. Так це ж Сімейний острів ! Давайте пригадаємо, назви членів сім`ї та віршик про сім`ю.
Сімейний острів вказує нам шлях до Країни АВС. Ось вона ! Сходимо з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди.Цікаво куди вони ведуть? Сліди привели нас до скриньки. Тримайте ключ і відкриваємо скриньку.Що це ?Так , це літери англійського алфавіту.Дівайте згадаємо кожну літеру та розташуємо їх в правильному порядку.
26 дітей (кожен з яких—це літера англійського алфавіту) стають за алфавитом. У кожного учня малюнок букви, предмет, іграшка або картинка, про яку він буде розповідати.
1. Letter A
A is for Apples and
Apple-trees.
You can see apples
on apple-trees.
2. Letter В
В is for Books
and for Bookcase.
I have many books
in my bookcase.
3. Letter С
С is for Cat.
My cat is grey,
And with me
it likes to play.
4. Letter D
D is for Dog
and for Doggy.
I have a dog,
not a doggy.
5. Letter E
E is for Eight
and for Eleven.
How much is
eight and eleven?
6. Letter F
F is for Flowers:
red and blue,
White and yellow
and rosy, too.
7. Letter G
G is for Girl,
and also for Garden.
I see a girl going
to the garden.
8. Letter H
H is for Hand.
I have two hands.
This is the way
I clap my hands.
9. Letter I
I is for I.
I'm a boy,
and I'm ten.
I like to play
with my brother Ben.
10. Letter J
J is for Jam.
This is apple jam.
Jimmy likes it,
and so does Sam.
11. Letter К
К is for Kite.
Kate has a kite.
It is little,
and it is white.
12. Letter L
L is for Letter.
This letter is for me.
It is from my sister,
as you can see.
13. Letter M
M is for May
and for May Day,
For March and for
Mother's Day.
14. Letter N
N is for Nine,
Ninety and Ninety-nine.
Children, how much is
ninety and nine?
15. Letter О
О is for One.
One and two is three.
Three little cats
are in a tree.
16. Letter P
P is for Pencils.
With them I can draw:
A red pen, a green tree
or a blue door.
17. Letter Q
Q is for Questions:
How are you?
How old are you?
and How do you do?
18. Letter R
R is for Red.
Many things are red.
What can be red?
Do you know, Fred?
19. Letter S
S is for Street.
This is my street.
There are a lot of trees
in my street.
20. Letter T
T is for Tick
and for Tock
"Tick-tock",
says the clock.
21. Letter U
U is for Under,
but not for At.
"I'm under the tree,"
says Pat.
22. Letter V
V is in Five
and also in Seven,
It is in Twelve
and in Eleven.
23. Letter W
W is for Winter
when it is cold.
But I like winter
and I like cold.
24. Letter X
X is in Six.
Let's count up to six!
One, two, three,
four, five, six!
25. Letter Y
Y is for a Yard
where children play.
They play in the yard
every day.
26. Letter Z
Z is for the Zoo.
Let's go to the Zoo.
I like to go to the Zoo.
Now, let's sing the song "The ABC".
Тож діти це і є справжній скарб-наші знання.
Хоч плавати нелегко
Через моря наук
Знання допомогли нам,
Як рятувальний круг.
IV. Підсумок уроку.
Наші команди добре грали,
Хоч без морського досвіду гравці
Відповіді показали-
Що усі ви-молодці!