Розробка уроку -квеста з англійської мови "Країна ABC"

Про матеріал
Урок-квест для закріплення вивченого матеріалу з тем: "Рахунок",«Знайомство», «Сім`я»,«Тварини», «Кольори»,«Іграшки»
Перегляд файлу

Тема: Урок-квест «Подорож до країни АВС »

Повторення вивченого лексичного матеріалу з англійської мови(теми «Сім’я», «Тварини», «Рахунок», «Кольори»,  «Пори року», «Дії»)

Мета:

  • Практична: повторити та узагальнити вичені ЛО,активізувати вживання вивчених ЛО з теми «Знайомство», «Сім`я»,«Тварини», «Кольори»,«Іграшки»;повторити вивчені літери;
  • Навчальна: формувати предметні компетентності:
    • комунікативно-мовленнєву: удосконалення навичок і вміння висловлюватися на початковому етапі вивчення англійської мови;
    • граматичну: здатність користуватися граматичними ресурсами мови: множина іменників, питальні та  стверджувальні речення (This is …, I have got a…, Who has got…? How many … have you got? What colour is…? )
    • соціолінгвістична: уміння використовувати вирази ввічливості ( “please”, “thank you”, “excuse me”).
    • вдосконалювати знання та навички набуті на уроках англійської мови, розвивати навички всіх видів мовленнєвої діяльності,  розширювати світогляд учнів, розвивати мовну здогадку та логічне мислення, формувати та розвивати навички співпраці (робота в групі, взаємодопомога)
  • Розвивальна: розвивати ключові компетентності:
  • соціальну: розвивати вміння працювати в групі та парами;
  • Виховна:
  • виховувати повагу один до одного;
  • прищеплювати норми поведінки при спілкуванні та під час гри;
  • виховувати увагу;
  • прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

Інтегрована змістовна лінія: громадянська відповідальність.

Ключові компетентності:

1) спілкування іноземною мовою;

2) уміння вчитися упродовж життя;

3) ініціативність та підприємливість (комунікабельність);

4) соціальна та громадянська компетентності (співпраця з іншими на результат).

Дидактичний матеріал: іграшки, наочність (класні правила, тематичні картки), роздатковий матеріал (картки).

Інформаційні носії: комп’ютер, проектор.

Хід уроку

 І. Організація класу.Привітання

Goodmorning pupils!How Are you?

Сьгодні наш урок  трохи незвичний.

У світ англійської ще один крок

Допоможе зробити нам квест-урок

Це час міркувань, наполегливиий час

Й завдання давно вже чекають на вас.

Сьгодні в нас цікава гра-

Змагатись буде дітвора

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація  навчальної діяльності.

Сьогодні на уроці ми вирушимо в далеке плавання морями й океанами на пошуки скарбів.

ІІІ. Основна частина.

Ми знаходимося в порту, звідси розпочнеться наша подорож. Нам потрібно дістатися до «Острова скарбів». Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відплив корабель піратів. Але я впевнена, що ми допливемо швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.

  • Працюйте дружно та завзято.
  • Прислухайтеся до порад товариша.
  • Допомагайте один одному.
  • Не галасуйте, не сваріться.

Розподіл на команди(діти витягають прапорці країн –відповідно формуються команди)

Скажіть чи готові ви до подорожі? Не зовсім! Щоб вирушити в далеке плавання вам необхідно мати компас і карту. Щоб їх отримати вам потрібно познайомитись англійською.

So, let`s go!

1.Small islands

-Діти,попереду маленькі острови ми можемо перестрибнути їх порахувавши від 1-10 і навпаки.

2.Рибалка

Нам слід наловити рибки, але рибка незвичайна,а з малюнками,витягуючи рибку називайте англійською слово.(тема «Іграшки»

3.Тварини

Попереду у нас мис «Зоопарк» .Візьміть бінокль, роздивіться їх та називайте команди по черзі тварин англійською мовою.

-Ой дивіться,здається це cat  і mouse,давайте послухаємо про що вони говорять.(сценка)

4.Підводні камені

Молодці! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож . Але тут ви натрапили на підводні камені. Щоб їх пройти потрібно знайти підводні камені. У вас є хлопавка,якою слід хлопнути слово ,яке називає вчитель.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4.Веселкова

Щоб ми могли подорожувати далі слід правильно намалювати і назвати англійською кольори веселки,потім правильно розташувати цеглинки ЛЕГО  та заспівати пісеньку.

 

Острів по курсу якийсь дивовижний. Давайте до ньго підійдемо ближче. Так це ж Сімейний острів ! Давайте пригадаємо, назви членів сім`ї та віршик про сім`ю.

 Сімейний острів вказує нам шлях до Країни АВС. Ось вона ! Сходимо з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди.Цікаво куди вони ведуть? Сліди привели нас до скриньки. Тримайте ключ і відкриваємо скриньку.Що це ?Так , це літери англійського алфавіту.Дівайте згадаємо кожну літеру та розташуємо їх в правильному порядку.

26 дітей (кожен з яких—це літера англійського алфавіту) стають за алфавитом. У кожного учня малюнок  букви, предмет, іграшка або картинка, про яку він буде розповідати.


1. Letter A

A is for Apples and

Apple-trees.

You can see apples

on apple-trees.

 

2. Letter В

В is for Books

and for Bookcase.

I have many books

in my bookcase.

 

3. Letter С

С is for Cat.

My cat is grey,

And with me

it likes to play.

 

4. Letter D

D is for Dog

and for Doggy.

I have a dog,

not a doggy.

 

5. Letter E

E is for Eight

and for Eleven.

How much is

eight and eleven?

                                            

6. Letter F

F is for Flowers:

red and blue,

White and yellow

and rosy, too.

7. Letter G

G is for Girl,

and also for Garden.

I see a girl going

to the garden.

 

8. Letter H

H is for Hand.

I have two hands.

This is the way

I clap my hands.

 

9. Letter I

I is for I.

I'm a boy,

and I'm ten.

I like to play

with my brother Ben. 

 

10. Letter J

J is for Jam.

This is apple jam.

Jimmy likes it,

and so does Sam.

 

11. Letter К

К is for Kite.

Kate has a kite.

It is little,

and it is white.

 

12. Letter L

L is for Letter.

This letter is for me.

It is from my sister,

as you can see.

13. Letter M

M is for May

and for May Day,

For March and for

Mother's Day.

 

14. Letter N

N is for Nine,

Ninety and Ninety-nine.

Children, how much is

ninety and nine?

 

15. Letter О

О is for One.

One and two is three.

Three little cats

are in a tree.

 

16. Letter P

P is for Pencils.

With them I can draw:

A red pen, a green tree

or a blue door.

 

17. Letter Q

Q is for Questions:

How are you?

How old are you?

and How do you do?

 

 

18. Letter R

R is for Red.

Many things are red.

What can be red?

Do you know, Fred? 

19. Letter S

S is for Street.

This is my street.

There are a lot of trees

in my street.

 

20. Letter T

T is for Tick

and for Tock

"Tick-tock",

says the clock.

 

21. Letter U

U is for Under,

but not for At.

"I'm under the tree,"

says Pat.

 

22. Letter V

V is in Five

and also in Seven,

It is in Twelve

and in Eleven.

 

23. Letter W

W is for Winter

when it is cold.

But I like winter

and I like cold.

 

24. Letter X

X is in Six.

Let's count up to six!

One, two, three,

four, five, six!

 

 25. Letter Y

Y is for a Yard

where children play.

They play in the yard

every day.

26. Letter Z

Z is for the Zoo.

Let's go to the Zoo.

I like to go to the Zoo.


 Now, let's sing the song "The ABC".

Тож діти це і є справжній скарб-наші знання.

Хоч плавати нелегко

Через моря наук

Знання допомогли нам,

Як  рятувальний круг.

 

IV. Підсумок уроку.

  • Які завдання сподобалися найбільше?
  •  Які завдання у вас викликали труднощі?

 

Наші команди добре грали,

Хоч без морського досвіду гравці

Відповіді показали-

Що усі ви-молодці!