розробка уроку 11 тиждень НУШ "Мода. Хто створює одяг"

Про матеріал
Матеріал уроку підготовлений на основі запропонованих матеріалів НУШ, містить всі організаційні моменти уроку, фото матеріали, використовуються цеглинки лего.Матеріал присвячено професіям людей, які створюють одяг: модельєр, кравчиня, швачка.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

1 клас

Тиждень 11

Тема тижня: МОДА

Тема дня: Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?

Мета:

  • ознайомити з поняттям «мода», що може бути модним
  • вчити доглядати за власним одягом;
  • пояснити, що кожна людина неповторна;
  • вчити поважати інших людей;
  • збагатити свій словниковий запас;
  • вчити складати колаж;
  • закріплювати вміння аналізувати звуки в словах, ділити слова на склади;
  • розвивати зв’язне мовлення учнів, логічне мислення, увагу, творчу уяву.
  • Вчити презентувати себе та свої роботи, критично їх оцінювати
  • Повторити поділ слів на склади та фонетичну будову запропонованих по темі слів;

 

Завдання:

  • заповнення щоденних новин;
  • вправа «Розкажи і покажи»;
  • розповідь вчителя про історію виникнення моди;
  • перегляд мультфільму «Корисні підказки. Зустрічають за одежею»;
  • відгадування загадок про одяг;
  • складання звукових моделей слів-назв професій;
  • поділ слів на склади;
  • складання речень зі словами-назвами професій;
  • гра
  • гра
  • робота в групах
  • складання колажу «Модно – це…».

 

Очікувані результати учіння:

  • уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби;
  • уживає форму кличного відмінка іменника для звертання до іншої особи та ввічливі слова;
  • вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення;
  • визначає звуки у слові, визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків;
  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
  • пояснює значення матеріальних цінностей;
  • пояснює, що не всі потреби можуть бути задоволені через обмеженість ресурсів;
  • переконує у важливості поваги до інших;
  • висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіа текстів;
  • досліджує значення нових слів;
  • читає вголос короткі тексти для здобуття інформації;
  • лічить об’єкти навколишнього світу;
  • вміє створювати колаж;
  • дотримується безпечних умов праці під час використання інструментів та пристосувань;
  • планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих;
  • виготовляє виріб у групі ,використовуючи папір, клей, ножиці;
  • демонструє іншим результат власної діяльності.

 

Обладнання:  мультфільму «Корисні підказки. Зустрічають за одежею», зображення одягу, паперові заготовки елементів одягу, вирізки із журналів мод, клей, ножиці, ватман.

 

Перебіг заняття

 

1. Ранкова зустріч

1.1. Привітання.

 

Треба разом привітатись

 - Добрий день! Добрий день!

Дружно, весело сказати:

- Добрий день! Добрий день!

Вліво – вправо повернутись:

 - Добрий день! Добрий день!

Один одному всміхнутись:

 - Добрий день! Добрий день!

 За першим разом слова «Добрий день!» промовляє вчитель, а за другим і наступними – усі діти. Першим/-ою покажіть рухи («повернутись», «всміхнутись»), а діти, відповідно, мають наслідувати ці рухи.

1.2. Оголошення теми уроку

Діти, яка тема нашаго тижня? (Мода)

- Давайте згадаємо про що ми дізналися на попередньому уроці?

  • Кого ми називаємо модним?
  • Що може бути модним?
  • Чи помітили б Попелюшку на балу, якби вона була в своєму робочому вбранні, а не в модній сукні? Але Попелюшка була не тільки гарно вбрана, вона ще мала добре серце і вміла багато чого робити. Вона нам передала коробку з предметами, які їй приходилось використовувати в своїй роботі.

Гра «А що в коробці?»

Давайте подивимось,  що в ній є. По черзі витягніть із коробки предмети: ножиці, нитки, голки, наперсток, сантиметрову стрічку, ґудзики, клаптики тканини тощо.

Діти, як ви думаєте, що робила Попелюшка за допомогою цих речей? (шила, пришивала ґудзики, виміряла тканину, вирізала потрібні деталі одягу)

  • Як сказати одним словом, що робила Попелюшкаа? СТВОРЮВАЛА ОДЯГ
  • Сьогодні на уроці ми познайомимось з професіями, які допомагають нам бути модними. Вам цікаво, як називаються ці професії?  Але спочатку завдання:

2. Опрацювання нової теми

2.1.Складання ланцюжка слів

У кожного в руках є один блок лего, дівчатка називають одяг, який носять вони, хлопці- свій, вчитель іде між рядами, вони кріплять йому свої лего, утворюються 2 вежі, порівнюємо їх, можна сказати, яка більше і на скільки?

2.2. Гра з переодяганням «Неповторний стиль»

Подивіться, діти, скільки предметів одягу ви перелічили, дівчатка носять спідниці і блузки, хлопці сорочки і штани,

 але ж ми не носимо однакові речі? Чому?

 (діти відповідають, говорять свої припущення)

Щоб відрізнятись, щоб було зручно і так далі.

 

- Чи може одяг багато розповісти про людину?

-Чи однаково люди одягнені на вулиці?

Коли люди носять різний одяг, кажуть, що кожен з них має свій стиль

ВИВІШУЄМО слово СТИЛЬ

Стиль одягу – це те, що нас виділяє. Це наша візитна картка.

Я вам пропоную пограти в гру «Відрізни нас за стилем»

Стиль залежить від віку, професії,національності, соціального статусу.

 

2.3. Групова робота

Щоб відповісти на питання неповторності і унікальності пропоную гру «Відрізни нас за стилем»

В нас є близнючки, дві дівчинки, який стиль підходить кожній?

Ви вже розпізнали за характером дівчаток,

а зараз підберемо їм одяг і створимо кожній з них свій стиль.

 (2 команди, вчитель відмічає проміжок часу)

Треба мати хусточки, обруч для волосся, пасок, брошки

 

Діти одягають кожну з учасниць

ПІДСУМОК КОНКУРСУ

  • За яким принципом ви підбирали одяг?
  • Чи важкою була справа підібрати кожній з сестричок одяг?
  • Чим відрізняються в одязі Саша і Маша?
  • Куди можна піти в такому вбранні?

 

- Діти, ви знаєте, як з'являється модний і гарний одяг?

 

- Хто такий модельєр?

- Ви хочете знати?

 

3. Ознайомлення з професіями людей, які створюють одяг.

 

3.1 Робота з фотографіями

Складаючи ланцюжки кубиків лєго, ми побачили, як багато існує різного одягу.

Щоб його створити працює дуже багато людей.

Одні придумують і малюють одяг – це модельєри;

 

 з них починається довгий шлях одягу від задуму до реального виробу.

 

Слово вивішуємо на дошку МОДЕЛЬЄР. Подивіться на ці фото – на них зображені модельєри і малюнки, які вони створили, як би ви описали роботу модельєра

 

Модельєри на роботі — стокове фото

http://mini-rivne.com/wp-content/uploads/2017/03/juni-modeleru-mk-1.jpg

 

Мода дизайнер, що працюють на ескіз — стокове фотоМода дизайнерів, що працюють з креслення — стокове фото

 

 

 

 

3.2. Професія – кравчиня, кравець

Задум модельєра втілює людина ,   професієя якої називається  – кравець або кравчиня. Пропоную переглянути наступні фото. Що роблять кравці? ( вирізають його із тканини, тобто кроять) – це кравці;

 

Кравчині розкрій тканини горошок — стокове фото

Кравчині розкрій тканини синій ножицями — стокове фото

3.3.Професія - швачка

а ще інші зшивають тканину, щоб вийшов готовий одяг – це швачки.

Кравець, використовуючи швейні машини — стокове фото(Мультимедійна презентація.) Вивішуємо слова на дошку

 

Швачка шиє одяг. Робоче місце кравця — стокове фото

 

 

 

 

3.2.Фонетична розминка

 

Скільки букв в слові кравець, а в слові швачка, чи будуть схожі моделі цих слів? Складіть моделі слів. Чим відрізняються?

 

4. Робота в групах

 

4.1.  І Модельери (створити святковий ескіз одягу, використовуючи оздоблення)

 

  • Чи важко було створювати, придумувати одяг?
  • Якими якостями повинен володіти модельєр, що повинен вміти?

 

4.2.ІІ група Кравчині – (вирізати елементи одягу)

  • Що повинні вміти кравчині?

 

4.3. ІІІ група Швачки  (скласти із елементів одягу сам одяг - зшити) які навички повинні мати швачки?

4. 4. Закріплення фонематичних знань.

З якими новими словами ми познайомились на уроці?

  • 4.1. Поділ слів МОДЕЛЬЄР, КРАВЧИНЯ, ШВЕЯ на склади.
  • 4.2. Називання звуків в слові КРАВЕЦЬ.

 

Вчитель проводить перевірку виконаного завдання колективно.

  •  

5. Відгадування загадок про одяг.

  • Не вдягають їх хлоп’ята, мов принцеси в них дівчата. (Плаття)
  • Комірець і рукави, більш для хлопчиків вони. (Сорочка)
  • Від води не промокає, нас від дощику ховає. (Дощовик)
  • Що то за сорочка — рукави ніврочку? І чомусь на ноги вбрали ту сорочку. (Штани)
  • Я на блискавцi буваю, У негоду захищаю. (Куртка)
  • Лютих не боїться зим, хутром вкриє нас густим. (Шуба)
  • Натягнiть мене на вуха – Не злякає завiрюха! (Шапка)
  • Їх на ручки одягнемо, В сніжки гратися підемо. (Рукавички)
  • Не краватка він, не комірець, А шию обіймати звик. Та не завжди, а лиш тоді, Коли бувають холоди. (Шарф)
  • Ступні ніг нам обіймають, під штанці їх одягають. (Шкарпетка)

(На дошці вивішуються предметні малюнки – відгадки до загадок).

 

 

6. Підсумок заняття. Рефлексія.

 

- З яким настроєм закінчуєте заняття?

- Про що цікаве дізналися? Що означають слова кравчиня, модельєр, швачка? . Складання речень зі словами МОДЕЛЬЄР, КРАВЧИНЯ, ШВЕЯ.

-Що важливе в одязі для людини в першу чергу?

 

 

 

docx
Додано
21 листопада 2019
Переглядів
1239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку