The subject: Хвороби
Aims:
● активізувати лексику з теми, вживати в реченнях та словосполученнях, практикувати діалогічне мовлення, тренувати читання, говоріння, письма, аудіювання.
● розвивати комунікативні навички.
● виховувати самостійність, логічне мислення, кмітливість.
Type of the lesson: урок формування та застосування знань, умінь та навичок (комбінований).
Vocabulary: stomach ache, headache, toothache, sore throat, cough, cold, high temperature, broken leg, feel sick
Structure: What’s the matter…? I’ve got a… Let’s call the doctor.
Activities at the lesson: робота з підручником, робота з зошитом, активні ігри, робота в парах, робота з онлайн грою, робота з флешкартками, робота з презентаціями.
Equipment: підручник, аудіозаписи, робочий зошит, комп’ютер, проектор, картки, відео, презентації, онлайн ігри, флешкартки.
Expected results: знати лексику з теми, утворювати діалоги.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs
2. Введення в іншомовну атмосферу
https://www.youtube.com/watch?v=EzXXVBZWDII
ІІ. Основна частина уроку
https://www.youtube.com/watch?v=tERmnS_Bjws
3) Вчитель показує флешкартку - діти відгадують назву.
2. Listening and reading Ех.2, р.76
Послухайте з учнями аудіо, розгляньте разом малюнки та прочитайте діалог.
Учні читають діалог знову та виконують усно вправу.
Фізкультхвилинка “Winter Hokey Pokey”.
https://www.youtube.com/watch?v=uBYNtMyN_6E
Об’єднайте учнів в пари. Кожна пара готує свій діалог, користуючись вправою 2,с.76. Діти розігрують діалоги, виходячи за бажанням до дошки.
Учні виконують письмово завдання в зошитах, вчитель допомогає якщо учні неможуть знайти слова, проектуючи завдання на екран.
ІІІ. Заключна частина
https://www.youtube.com/watch?v=5xZYFPJ0fps
Teacher shows the pictures and pupils write down the words.
3. Прощання.
T: Take a pill and be healthy! The lesson is over! Goodbye!
Ps: Goodbye, teacher!