• У початковій, середній і старшій школі. • Вивчаючи нову тему, повторюючи стару чи закріплюючи знання.• Під час виховних годин та ігор. • Для вивчення біографій та історичних фактів.• Для засвоєння нових формул. • Для навчання швидкій лічбі в усній мові. • Під час вивчення нових слів. • Розвиваючи емоційний інтелект. Використовуємо:
1. Обмежень щодо теми немає.2. Запитання можна створити на будь-якій основі: від рівняння і задачі до типового текстового формату. 3. Використовуйте зображення замість тексту. 4. Запитання можуть бути у текстовому форматі, а відповіді – у вигляді малюнка.5. Пропонуйте дітям самостійно створювати флеш-картки, інформація почне запам’ятовуватись на етапі підготовки. Рекомендації щодо створення флеш-карток Рекомендації щодо створення флеш-карток
Принципи створення флеш-карток1. Попередня робота: • Визначте для себе тему та мету. • Продумайте, на якому етапі уроку можна використати картки. • Зберіть матеріал. 2. Безпосередня робота: • Створіть запитання та додайте варіанти відповідей до них (від двох). • Перевірте правильність створених запитань. • Опублікуйте тест.