Розробка уроку 5 кл.Музичне мистецтво "Інструментальна музика.Симфонічний оркестр"

Про матеріал
План уроку до теми " "Інструментальна музика.Симфонічний оркестр".Для викладачів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріали до уроку за посиланням https://www.facebook.com/
Перегляд файлу

Відкритий урок

5 клас

Вчитель Береснєва Н.А

Тема розділу: Інструментальна музика

Тема уроку: Симфонічний оркестр.

Мета:  -Ознайомлення з інструментами симфонічного оркестру

              - Розвиток асоціативного мислення, слухової та зорової памяті

              - Виховання культури сприйняття творів мистецтва

Хід уроку.

1.Організаційний момент.

Ознайомлення з темою та метою уроку. Роздача карток для самооцінювання.

2. Розпівування.

- Вправа для розвитку співочого дихання закритим ротом.(Тр.1)

3.Повторення. Спів:  « Мы хотим,чтоб птицы пели»

Повторення слів пісні з допомогою відео підказки та текстових карток.

4.Розкриття теми уроку:

-У пісні, яку ми заспівали, досить зрозуміло, про що йде мова. За допомогою чого ?(Слів)

Музика, яку співають, називають вокальною. Але є музика,яка без слів може зобразити будь який образ, будь як картину з оточуючого нас світу. Для цього композитори використовують різноманітні інструменти.

-Які види інструментів ми знаємо? (клавішні, струнні, струнно-смичкові, дерев’яні та мідні духові, ударні)

Кожен  з них має свій тембр, тобто забарвлення звуку і може зобразити якийсь образ, настрій, почуття. Але коли вони звучать разом, то картина стає більш яскравою та різноманітною.

-Відео «Весняні голоси» Штрауса.

-Розповідь про інструменти симфонічного оркеструз показом інструментів.

Дидактична гра «Вгадай інструмент»

-Пропоную вам уважно переглянути картинки.

-Що на низ зображено? (Пори року)

-Що спільного,що відмінного.

-Ось так і композитор, як художник –фарби, підібрав різні «фарби»-тембри інструментів для зображення настрою, характеру музичної картини.

-Спробуйте вгадати, яка музика та інструменти розкривають зміст намальованої картини.

-Але спочатку уважно роздивіться картинки,та  підберіть близькі за настроєм слова на картках-підказках.

Зима: Свиридов Романс«Заметіль»,

Осінь: Чайковський «Осіння пісня»

Літо : Сен-санс «Метелики»

Весна: Шамо «Веснянка»

-Які зображення найбільш відповідають музичним фрагментам.

-Які інструменти виконують соліруючу партію(грають мелодію)?-Показати інструмент, чи назвати його.

5.Музична руханка «Раз,два, три»

5.Розучування нової пісні. В.Філіпенко «Веснянка»

З давніх давен  словяни, в тому числі і українці святкували прихід весни. Під час яскравих обрядів співалися пісні, які називали веснянками та гаївками.

Пропоную почати розучувати нову пісню.Сьогодні ми вивчимо перший куплет та приспів.

Відео «Внеснянка»

6.Запитання для повторення матеріалу

- Як називається колектив музикантів, які грають на різних музичних інструментах

- Як називається найбільший за кількістю різноманітних інструментів оркестр?

-Скільки груп інструментів у симфонічному оркестрі?

-Як називаються інструменти струнно-смичкової групи?

7.Підведення підсумків

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку