Тема. Берестейська унія
Мета: характеризувати історичні передумови та зміст Берестейської унії; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, сприяти формування хронологічної, аксіологічної компетентностей; сприяти вихованню толерантності у учнів.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація знань учнів
«Товсті» питання
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Мозковий штурм
Давайте спробуємо знайти вихід ситуації яка склалася. Що можна було зробити для збереження православної церкви в Україні.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Вступне слово вчителя.
Ідея об’єднання християнської церкви постала відразу після розколу у 1054 р. на православну і католицьку. Було декілька спроб об’єднатися, але умови склалися тільки на кінець ХVІ ст. Проаналізуйте схему. Поясніть як ви розумієте передумови союзу?
Як відбувалися церковні собори в Бересті
Метод «Читання підручника з маркуванням»
Позначки |
Текст підручника |
+ |
Відомий навчальний матеріал |
- |
Невідома інформація |
? |
Цікаво |
! |
Звернути увагу |
|
Погоджуюсь, поділяю думку |
|
Не погоджуюсь, думаю інакше |
1.Ким були противники і прихильники церковної унії?
2.Які були їх аргументи?
3.Які були результати собору у Бересті?
Метод «Займи позицію»
V. Узагальнення та систематизація знань
Метод «Гронування»
Оцініть вплив Берестейської унії на розвиток життя в Україні.
VІ. Домашнє завдання