Розробка уроку англійської мови на тему "Мої уподобання".

Про матеріал
Урок розроблений відповідно до тематики ситуативного спілкування "Дозвілля", містить різноманітні завдання з розвитку комінікативної компетентності та 4 видів мовленнєвої діяльності, а також активні покликання на наявні ресурси з даної тематики.
Перегляд файлу

        Тема:   Мої уподобання.

Мета: вчити нові слова та використовувати їх у мовленні, навчати розповідати про свої улюблені заняття, практикувати учнів в аудіюванні, удосконалювати вміння читати англійською мовою, продовжити формувати навички письма; розширювати знання  іноземної мови; розвивати процеси пам’яті, мислення, уяви, уваги, творчі здібності; виховувати ціннісне ставлення до себе, повагу до уподобань інших людей.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання:   Підручник,  зошит, нові слова, предметні та сюжетні малюнки, роздавальні картки для самостійної та колективної роботи.

Хід уроку:

I Початок уроку

  1.          Організаційний момент.
  •                 Stand up! Stand still! Good morning! Sit down. I am happy to see you today, let’s start our work.

https://www.youtube.com/watch?v=90LfcLAjLiI&ab_channel=FunKidsEnglish

 

  1.          Фонетична зарядка.
  •                 Повторимо, як читаються деякі буквосполучення англійської мови.
  •                 Repeat the letter – combinations after me and try to remember them! Повторюйте

Буквосполучення за мною та намагайтеся запам’ятати їх.

ee – [ i:] – tree, bee ; ai, ay – [ ei] – main, day ; ea – [ i: ] – please, near ;

 ar – [ a: ] – car, mark;  oo – [ u: ] – spoon, too;  er, or – [ e ] – teacher, doctor.

Song:

https://www.youtube.com/watch?v=WhbCeOSeiwg&ab_channel=BricksEducation

 

  1.          Мовна зарядка.
  •                      Продовжимо наш урок вивченням прислів’я. Послухайте як воно звучить :

Where there’s will, there’s a way. Перекладається так: Де хотіння, там і вміння.

  •                      Repeat the proverb after me! Повторюйте за мною!
  •                      Read the proverb without me! Читайте прислів’я без мене!
  •                      Хто може сказати це прислів’я напам’ять? Як перекладається прислів’я, яке ми вивчали?
  •                      Ok! Let’s begin to work!

II Основна частина.

  1.          Оголошення теми та завдань уроку.
  •                 Today we are going to speak about your hobbies. Сьогодні ми поговоримо про хобі різних людей, навчимося розповідати про свої захоплення та запитувати про хобі інших людей.             
  1.          Вивчення нових лексичних одиниць теми.
  •                 Look at the blackboard!  Зараз ми з вами вивчимо нові слова сьогоднішньої теми. Подивіться на дошку! Прослухайте, як читаються нові слова. Повторюйте за мною. Repeat the words after me!

 

Embroidery – вишивка;                  Beading – вишивання бісером;                  

Modeling – моделювання;              Doing jigsaw puzzles – складати пазли;

Doing martial arts - займатися спортивною боротьбою.

  •                 Повторюйте слова за мною лише на англійській! Читайте за мною слова одразу із перекладом! Читаємо слова ланцюжком по одному слову!
  •                 Як на англійській буде: моделювання , вишивання бісером , вишивка , складати пазли , займатися спортивною боротьбою?
  1.          Закріплення вивчених лексичних одиниць. Виконання вправи 3, с. 84.
  •                 Put the hobbies into the following groups:

indoor (those that people can do in the building) and outdoor (those that people do in the open air);

energetic and quiet;

practical (useful for everyday life) and impractical.

 

Еmbroidery, beading, modelling, collecting stamps, camping, collecting coins, playing basketball, drama, playing the violin, riding a bike, read­ing, watching TV, playing the guitar, drawing, dancing, flying kites, doing martial arts, collecting butterflies, playing Scrabble, doing jigsaw puzzles, collecting stickers, doing crosswords, playing chess, listening to music, growing flowers, painting, pets.

 

 

  •                 Які хобі вам подобаються? Якими видами занять ви любите займатися у вільний час? Розкажіть про своє хобі за зразком:
  •                 I like…..
  •                 I prefer….  because…My favourite  kind of sport is…

https://wordwall.net/uk/resource/28210050/hobbies-and-interests

https://wordwall.net/uk/resource/15182598/hobbies-and-interests

https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/1613521

 

  1.          Гра «Find Out the Hobbies».
  •                  Кожен отримає картку для самостійної роботи . Я читаю текст, а ви  повинні визначити, кому належать речі, зображені на картці, і з'єднати малюнок з відповідним іменем.
  •                      Ok! Let’s begin to work!

FIND OUT THE HOBBIES

Melany likes to draw the pictures of nature. When the weather is bad she enjoyes lis­tening to music. Alec likes skiing in winter and fishing in summer. Polly reads a lot. She also likes making photos of flowers in spring and summer. Richard is fond of collecting. He collects stamps and toy cars.

  1.          Опрацювання листа. Виконання вправи 1, с. 84
  •                 Read a page from Vira's diary and answer the questions.

Dear diary.

Here оn, the spaceship we all miss our hobbies. I can’t play my violin, Sara and, Мegаn can't take care, of their pets, Lin can't practice martial arts, Ron misses his modelling club and Ali, his butterfly collection. But some of us have got а new hobby here, we started, painting. The Earth looks great from, space, comets and stars are so colourful! Every day we see something beautiful through the windows of the spaceship and, we want to keep this beauty in our memory. We have several albums of our paintings already. We also spend a, lot of free time reading or listening to music. Our central computer has got a huge collection of books to all tastes and musical recordings of all styles. Today we are doing to listen to a concert of my favourite classical music.

  1. What hobby have you got? How long have you had it?
  2. Who advised you to have this hobby or got you interested in it?
  3. What interests you in your hobby?
  4. How does it help you in your life?
  5. What do you need for your hobby?
  6. How much time do you spend on your hobby?
  7. What do you enjoy about your hobby most of all?
  8. Is it important for a person to have a hobby?
  •                 Write answers of some questions on your exercise – books.
  1.  Вправа – асоціативний кущ
  •                 Complete the scheme with the words that you associate with the following theme. Доповни схему словами, які асоціюються з поданою темою.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Заключна частина.

  1.        Підведення підсумку уроку.
  •                 Що вивчали на уроці? Що нового дізналися?
  •                 Які нові слова ви запам’ятали? Яке ваше хобі?
  •                 Які завдання були тяжкими для виконання? Над якими завданнями слід ще попрацювати?
  1.        Домашнє завдання.
  •                 Вивчити нові слова, завдання на картці.

Write the letter to your pen friend from the USA to tell him what you like to do in your free time. Напиши лист своєму другові/ подрузі з Америки про те, як ти любиш проводити дозвілля.

Dear Willy,___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Love,_______________________________________________________________________

doc
Додано
24 грудня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку