Урок "My house.The rooms and Furniture in my house."

Про матеріал

На уроці використовуються різні види діяльності, картини, картки для закріплення учнями лексико-граматичного матеріалу. Учні на кінець уроку повинні вміти описувати свою улюблену кімнату. Учні працюють в парах та малих групах, будують діалоги та інсценізують їх. Учні працюють за підручником О.Карп'юк.

Перегляд файлу

My house.

The rooms and furniture in my house.

Опис своєї улюбленої кімнати із конструкцією

There is/ There are

Завдання: 

             Вивчити назви видів кімнат, меблів та виразів;

             Тренувати учнів в побудові речень із There is/ There are;

             Формувати навички діалогічного, усного і писемного мовлення;

             Розвивати навички логічного мислення при описі своєї улюбленої кімнати;

             Виховувати почуття любові , поваги до свого житла, дбайливого

ставлення до меблів, підтримання чистоти і порядку.

Матеріали:

             картки, картинки, IT технології.

І. Вступ. Розминка. Підготовка учнів до іншомовного спілкування -Привітання. Вірш-вітання -Бесіда з черговим

ІІ. Основна частина.

1. Гра  «Ланцюжок» та  «Сніговий ком» На дошці картинки із зображенням кімнат та меблів; 2. Слухання загадок,  складених учнями та їх відгадування.

T: It is in the hall. It starts with the letter – M…. P1, P2, P3 etc.

3. Open your workbooks and here you can see exercises.

Divide the furniture into 4 rooms:

image

T: Let’s read these words and make up some sentences.

image

image

imagea cupboard

chairs

image

image

image


4. Let’s read the text, ex.5 p. 79-80

       Pre-reading activity

image

       Reading of  the text

       After reading activity

Answer the pupils’ questions: (P1,P2 ….)

T: Do you like the text? What do you like about the rooms?

Give the answers beginning with:

I think….                                                                         To my mind….

5.   Can you make sentences without prepositions? What are they? Using the cards.

Give opposites to these prepositions

image                       in front of  -                    image          image

imageimageimage              in the middle of-                   on the right –           up- down

6.   Now, we will watch a video and discuss it making short dialogues;

7.   Фізкультхвилинка.

8.   Open your workbook and look at exercises p.45

T:  To begin with, we’ll describe a picture of a room on a board. Then you’ll do the same at home under the title “My favourite Room”.

Учні будують речення, використовуючи лексику теми та конструкції: There is/ There are

ІІІ. Заключна частина.

T: What did you like or dislike about the lesson? Have you got any questions?

I’ll  write your homework in Viber

T: Children, thanks a lot  for your being so active, clever at the lesson.

Bye. See you soon!

pdf
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 грудня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку