На уроці використовуються різні види діяльності, картини, картки для закріплення учнями лексико-граматичного матеріалу. Учні на кінець уроку повинні вміти описувати свою улюблену кімнату. Учні працюють в парах та малих групах, будують діалоги та інсценізують їх. Учні працюють за підручником О.Карп'юк.
My house.
The rooms and furniture in my house.
Опис своєї улюбленої кімнати із конструкцією
There is/ There are
Завдання:
• Вивчити назви видів кімнат, меблів та виразів;
• Тренувати учнів в побудові речень із There is/ There are;
• Формувати навички діалогічного, усного і писемного мовлення;
• Розвивати навички логічного мислення при описі своєї улюбленої кімнати;
• Виховувати почуття любові , поваги до свого житла, дбайливого
ставлення до меблів, підтримання чистоти і порядку.
Матеріали:
• картки, картинки, IT технології.
ІІ. Основна частина.
1. Гра «Ланцюжок» та «Сніговий ком» На дошці картинки із зображенням кімнат та меблів; 2. Слухання загадок, складених учнями та їх відгадування.
T: It is in the hall. It starts with the letter – M…. P1, P2, P3 etc.
3. Open your workbooks and here you can see exercises.
Divide the furniture into 4 rooms:
T: Let’s read these words and make up some sentences.
chairs
4. Let’s read the text, ex.5 p. 79-80
• Pre-reading activity
• Reading of the text
• After reading activity
Answer the pupils’ questions: (P1,P2 ….)
T: Do you like the text? What do you like about the rooms?
Give the answers beginning with:
I think…. To my mind….
5. Can you make sentences without prepositions? What are they? Using the cards.
Give opposites to these prepositions
in front of -
in the middle of- on the right – up- down
6. Now, we will watch a video and discuss it making short dialogues;
7. Фізкультхвилинка.
8. Open your workbook and look at exercises p.45
T: To begin with, we’ll describe a picture of a room on a board. Then you’ll do the same at home under the title “My favourite Room”.
Учні будують речення, використовуючи лексику теми та конструкції: There is/ There are
ІІІ. Заключна частина.
T: What did you like or dislike about the lesson? Have you got any questions?
I’ll write your homework in Viber
T: Children, thanks a lot for your being so active, clever at the lesson.
Bye. See you soon!