Розробка уроку "Beim Arzt"

Про матеріал
розробка уроку за темою "У лікаря", для учнів першого року навчання другої іноземної мови
Перегляд файлу

Урок №46 5-А клас

Bei dem Arzt

Мета:

Практична: - закріпити вивчені на попередньому уроці ЛО та ознайомити учнів з новими ЛО теми;

  • Навчати учнів читати текст з повним розумінням змісту;

Розвиваюча: - розвивати вміння ДМ та аудіювання;

Освітня: - ознайомити учнів з тим, що робить лікар і які поради він дає.

Виховна: - виховувати культуру спілкування та поведінки під час відвідування лікаря.

 

Обладнання: підручник, СD записи, картки для індивідуальної роботи, презентація нових ЛО, ілюстрації по темі.

 

 

Хід уроку

Привітання: Guten Tag, Kinder! Wie geht es euch? Seid ihr für die Stunde fertig? Was machen wir heute? (Neue Wörter lernen; einen Text lesen; viele Übungen machen; Dialoge spielen; ein Spiel sehen).

 

Ознайомлення з метою через інсценування вірша     (Січкаренко М. та Дідик Л.)

 

Puppendoktor

Ach, lieber Doktor Pillermann,

sieh dir nur meine Puppe an!

Drei Tage hat sie nichts gegessen,

hat immer so stumm dagesessen,

die Arme hängen ihr wie tot,

sie will nicht einmal Zuckerbrot!

Ach, lieber Doktor, sag mir ehrlich,

ist diese Krankheit sehr gefährlich?

Madam, Sie ängstigen sich noch krank!

Der Puls geht ruhig, Gott sei dank;

doch darf sie nicht im Zimmer sitzen,

sie muss zu Bett, muss tüchtig schwitzen;

drei Kiebitzeier gebt ihr ein,

dann wird es morgen besser sein. 

  • Wer ist das? Was ist denn los? – Was tut der Puppe weh?
  • Welches Thema besprechen wir heute?
  • Чого ми маємо навчитися на сьогоднішньому уроці: вести розмову з лікарем, дізнатися, що він робить і які поради він дає.

Активізація раніше засвоєних ЛО

Робота з лексикою змійка

 

Читання вірша за диктором впр. 1, ст.100

 

Введення нових ЛО (презентація) записують в словник

 

Виконання перед текстової вправи впр.2, ст.100 (робота по групам:

Was hat der Doktor gesagt? Was hat der Patient gesagt?)

 

Прослуховування тексту (впр. 3, ст.100)

Читання тексту по ролям

 

Фізкультхвилинка

 

Виконання після текстових вправ: РЗ впр2, 3, ст.80

Впр.4, ст. 101 на дошці

РЗ впр. 5, ст.81

  • Складання діалогів в парах з опорою на вивчені структури: впр. 5, ст. 101
  •  Guten Tag! was ist los? Was tut dir weh?
  • Mein/e … tut/tun weh.
  • Du hast …. Trink …. Nimm ….
  • Danke. Auf Wiedersehen.
  • Auf Wiedersehen.

Fieber 37,8 Grad; der Hals   ----  Angina; Tabletten nehmen, Tee trinken

 

  • Guten Tag! was ist los? Was tut dir weh?
  • Mein/e … tut/tun weh.
  • Du hast …. Trink …. Nimm ….
  • Danke. Auf Wiedersehen.
  • Auf Wiedersehen.

 

Fieber 37,2 Grad; der Kopf ------ Erkältung; Tee trinken, im Bett liegen

 

  • Guten Tag! was ist los? Was tut dir weh?
  • Mein/e … tut/tun weh.
  • Du hast …. Trink …. Nimm ….
  • Danke. Auf Wiedersehen.
  • Auf Wiedersehen.

 

Fieber 38,3 Grad; der Hals  -----  Grippe; Tabletten nehmen, Tee trinken, im Bett liegen

Домашнє завдання: 1) вивчити слова ст.100

                                       2) РЗ впр. 4, ст.81

                                      3) скласти діалог й зіграти його

Самооцінювання Карта самооцінювання

 

  1. Володіння лексикою (знання слів)

(0-12)

 

  1. Читання та розуміння тексту

(0-12)

 

  1. Виконання вправ після тексту

(0-12)

 

  1. Складання діалогів

(0-12)

 

Середній бал за урок

Суму балів розділи на 4 =

 

Рефлексія

 


1.  Сьогодні я дізнався...

2. було цікаво...

3. важко було...

4. я виконав завдання...

5. я зрозумів, що...

6. Тепер я можу...

7. я відчував, що...

8. я отримав...

9. я дізнався...

11. мені вдалося...

12. я спробую...

13. мене здивувала...

14. урок дав мені для життя...

15. я хотів би 

 

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку