Розробка уроку:" Частини тіла ". 2 клас

Про матеріал
навчальна:презентувати новий лексичний матеріал за підтемою ” Частини тіла “, практикувати мовні засоби за підтемою ” Частини тіла “, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення; повторити раніше вивчені слова по темі сім'я, частини тіла; розвивати ключові компетентності:уміння описувати частини тіла іноземною мовою,вдосконалювати навички співпрацювати під час парної роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам'яті – слухову ‚ зорову‚ увагу‚ уява‚ учити працювати у парі. виховна : виховувати уміння сконцентруватися ‚ слухати інших ‚ формувати доброзичливу атмосферу в класі.
Перегляд файлу

Тема: Частини тіла.

Мета:

навчальна:презентувати новий лексичний матеріал за підтемою ” Частини тіла “, практикувати мовні засоби за підтемою ” Частини тіла “, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати  компетенції читання, аудіювання й усного монологічного мовлення;

повторити раніше вивчені слова по темі сім'я, частини тіла;

розвивати ключові компетентності:уміння описувати частини тіла іноземною мовою,вдосконалювати навички співпрацювати під час парної роботи, мотивувати готовність брати участь  в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам'яті – слухову ‚ зорову‚ увагу‚ уява‚ учити працювати у парі.

виховна : виховувати уміння сконцентруватися ‚ слухати інших ‚ формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання : картки за темою  " Частини тіла„ ,„Сім'я", відеопризинтація , мікрофон, музичний супровід.

Хід урок

 1.Greeting  and Aim.

Good morning dear children!

Good morning our guess!

We are glad to see you!

Our today' s  topic is “My Body„ .

Let me introduce our class ….

2.Warm-up P

  •           What  is you name?
  •           How old are you?
  •           Where are from?
  •           When do you get up?
  •           When do you  go to school?

 3. Основна частина уроку.

       4.Vocabulary Revision.( Повторення лексики)

Look at the card with the word. Read the word after me.

  

It is wonderful. Well dane.

C:\Users\Вита\Desktop\fca51066b8f63a20c9f39c3fac2b4d90.jpg

C:\Users\Вита\Desktop\4580.002.jpg

7. Speaking.

T. Now,  you are make dialogues about your body.

Have you got two eyes?

( Діти розповідають діалоги).

Well done.

 

Look at the board.

Lets read.

C:\Users\Вита\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\1259.002.png

 

9. Physical Activity.

I see you are very clever and kind pupils. But we need some free time. Let's starts training.

( Музичний супровід).

10.Listening.

The next our stopping is listening.

You must be very attentive.

Do you ready? Listen at me.

My body

 

T:-Check .Now you are changing. Changing each other.

11.Make up sentences . Look at the board.

 

He

She

It

 

 

 

 

has got

 

 

a

two

 

 

nose.

hair.

eyes.

ears.

 

 

We

I

They

You

 

 

 

have got

 

 

a

 

 

mouth.

face.

dark hair.

blond hair.

 

12.Olia. You are see that we are very clever. Now make up story about

your toy.

MY BODY

I have got 2 eyes.

I have got 1 nose.

I have got 2 ears.

I have got 1 mouth.

I have got a pretty face.

C:\Users\Вита\Desktop\964325_html_7414373a.jpg

 

L  E  G  L  R  T  A  E

N  T  O  E  H  D  E  S

S  R  T  H  E  A  D  Y

F  I  N  G  E  R  V  W

J  E  D  I  A  R  M  S

T  F  E  E  T  Q  P  G

 LEG

TOE

HEAD

FINGER

ARM

FEET

 

III.Заключна частина уроку.

1.Homework.

2.Sing Song.Пісня.

3.Summarizing.

- Well! Our lesson is coming to end.

Today you' ve worked  very well. Ann were very active at the lesson. Thank you for your work. See you next time.

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку