Розробка уроку Дизайн і технології 3 клас "Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. Виготовлення грибочків за зразком."

Про матеріал
Вчити дітей виконувати зображення об'ємної форми з паперу різанням, згинанням, складанням його; розмічати деталі за допомогою лінійки та олівця; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю, раціонально використовуючи матеріали;
Перегляд файлу

Дизайн і технології, 2 клас НУШ

(«Маленький трудівничок», Л. Роговська)

Тема: Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. Виготовлення грибочків за зразком.

Мета: вчити дітей виконувати зображення об'ємної форми з паперу   різанням, згинанням, складанням його; розмічати деталі за допомогою лінійки та олівця; виготовляти поетапно виріб за визначеною послідовністю, раціонально використовуючи матеріали;

відпрацьовувати навички безпечної праці з інструментами та пристосуваннями, дотримання культури праці, уміння доводити роботу до кінця;

розвивати конструкторські здібності, уяву, фантазію, навички самостійної роботи;

виховувати естетичний смак, працелюбність, охайність.

научати працювати в групі з дітками.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, лінійка, олівець; маски грибів, презентація "Все про гриба-боровика", інтерактивна дошка, цеглинки LEGO.

 

Хід уроку

І. Організація класу

Знову друг-дзвіночок кличе, заклика.

До роботи, любі дітки, нам уже пора.

Гість поважний на урок до нас прийшов,

Він король і цар у лісі - все це без розмов!

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

- Здогадайтесь, дітки, хто наш гість, відгадавши ребус.

- Молодці! Звичайно, це ж боровик. Саме він завітав до нас на урок. І не сам. Привів свою сім'ю. Він дізнався, що ми говоримо у цьому місяці про зміни навколо нас, про зміни, які принесла нам осінь та й здивувався: "А про мене, короля бору, забули?"

 

Мозковий штурм "Чого гриб називають боровиком, і королем, і навіть царем?

(заслуховування відповідей, вибір найточніших).

 

- Правильно, боровик, тому що росте у сосновому лісі, що називають бором. Також може рости у листяному лісі під дубом, буком, ліщиною.

- Чому він король допоможе нам зрозуміти віршик Т. Чорновіл "Білий гриб"    (підготовлений учень у масці білого гриба декламує віршик напам'ять).

- А чому цар ми зрозуміємо, переглянувши інсценізацію казки "Як гриби царя обирали" (підготовлені учні у відповідних масках).

 

 

- От, який почесний гість у нас сьогодні!

- Послухаємо пошуковців з довідкового бюро. Що цікавого довідались про боровика?

(Росте по всій Україні. Пишається своїм розміром та смаком. Шапка може бути до 15см у діаметрі. Найкращий з їстівних грибів. Живе в природному середовищі. Для зростання йому не потрібне сонячне світло. Їжею для білого гриба є вода та органічні рештки рослин. Зустріти його можна з травня до початку жовтня. Рідкісний цінний їстівний гриб. Його вживають свіжим, сушать, маринують. Обережно!!! Боровик має двійника Жовчного гриба.)

-  А які зміни відбуваються у житті грибів?

-Чи ви бачили такого грибочка?

 

ІІІ. Робота над темою уроку

 

1. Розгляд  сторінок 5,7 альбому-посібника.

 

2. Опрацювання рубрики "Послідовність виконання":

  •          самостійне ознайомлення;
  •              перевірка усвідомлення: вибір з дошки пунктів рубрики, поданих вроздріб, цеглинками LEGO.

           

 3. Підготовка робочих місць до роботи, повторення правил безпечної праці.

Гра "Так - ні!"

  •          ножиці передавай гострим кінцем;
  •          не ріж ножицями на ходу;
  •          щоб не забруднити парту підкладай папір під деталі, на які потрібно нанести клей;
  •          залишки клею витирай рукою;
  •          невелику деталь вирізай посеред цілого листка паперу;
  •          економно використовуй папір;
  •          перевіряємо простір під партою на наявність обрізків.

 

 4. Самостійна практична робота: (поточний інструктаж)

  •          розмічання та вирізування квадратів коричневого кольору;
  •          виготовлення шапок грибів складанням квадратів за зразком;
  •          виготовлення ніжок;
  •          наклеювання деталей на основу.

 

 7. Виставка виробів.

Поетична хвилинка

Білий гриб - ..... (боровик)

Маскуватися він ..... (звик).

Королює в ...... (лісі)

Діток в нього .....( вісім).

 8. Прибирання робочого місця.

 

 

ІV. Підсумок уроку

1. Сенкан         

                          Боровик

                 Смачний, великий,

         Росте, зростає, виростає

         Для здоров'я цінність має

                           Гриб

 

2. Рефлексія

Гра "Незавершене речення"

- Дітки, не забувайте, що боровик має отруйного двійника. Продовжіть, будь ласка, речення "Я ніколи не буду у лісі ...."

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку